هتل های دهلی نو را بیشتر بشناسید!

منبع: روزانه

109

1398/12/7

12:04


“دهلی نو” پایتخت کشور هند، منطقه ای شهری درون کلان شهر دهلی است که در سال 1911 میلادی (1289 ش.) توسط معماران بریتانیایی طراحی و در سال 1931 میلادی (1309 ش.) توسط فرماندهی کل بریتانیا در هند افتتاح شد. این کلان شهر، به عنوان پایتخت سیاسی و فرهنگی کشور هند در کنار رودخانۀ جمنا «Jumna» واقع شده که از رشته کوهای هیمالیا سرچشمه می گیرد. منطقه ای جدید که شامل سفارت خانۀ کشورهای مختلف است و در سال 2011 میلادی (1389 ش.) صد سالگی خودش را جشن گرفت.

دهلی نو با 13 میلیون جمعیت به تنهایی یکی از مقاصد گردشگری مهم هند محسوب می شود و هر ساله تور هند توسط آژاس های مختلف با شرایط و قیمت های متفاوتی برگذار می شود. توری که در برخی موارد تور دهلی هم خوانده می شود، اما مقصد نهایی آن می تواند تلفیقی از آثار گردشگری هر دو منطقه باشد.

این منطقه شامل ساختمان های و مراکز فرهنگی و گردشگری مختلفی همچون قلعه سرخ یا لال قلعه «Red Fort or Lal Qila»، آرامگاه محمد شاه (که در پارک لادی قراردارد)، مسجد جاما «Jama Masjid»، بازار سنتی و صنایع دستی و … است که در کنار فستیوال های مختلفی که هر ساله برگذار می شود، می تواند هر فردی با هر سلیقه ای را به خودش جذب کند. میانگین دمای آب و هوای دهلی نو به گونه ای است که بهترین زمان سفر به این شهر، 6 ماه پایانی سال شمسی خودمان، یعنی از شهریور تا پایان عید نوروز است.

در این بازۀ زمانی با آب  هوایی تقریباً گرم با دمای 27 تا 40 درجه سانتیگراد طرفیم که به دلیل رطوبت دمای هوا به نسبت ماه های دیگر قابل تحمل تر و بهتر است. اکثر فستیوال ها و رویدادهای بزرگ مثل جشن بای دوج، جشن رنگ ها، جشن دیوالی، جشن چات، جشن هولی و دیگر برنامه های مهم هندی ها در همین 6 ماه پایانی سال برگذار می شود. به همین دلیل برای سفر بهترین زمان است. ما نیز در این مطلب در تلاشیم هتل های دهلی نو را با توجه به کیفیت آنها معرفی کنیم که اکثراً شامل هتل های رده بالا و با کیفیت دهلی نو می شوند.

هتل های دهلی نو را بیشتر بشناسید!

هتل تاج محل دهلی نو «Taj Mahal Hotel»

هتل 5 ستاره تاج محل دهلی نو در مساحتی به ابعاد 6 هزار متر مربع ساخته شده و از نظر موقعیت جغرافیایی به راه آهن و فرودگاه دسترسی خوبی دارد. سال 2011 میلادی ساخته شده و دارای 294 واحد اقامتی در انواع مختلف است که در شهرهای مختلف کشورهای جهان شعبه هایی به همین نام دارد. هتل تاج محل در قلب دهلی نو واقع شده و تا رشتراپاتی بهاوان «Rashtrapati Bhavan» یا همان کاخ ریاست جمهوری هند کمتر از 2 کیلومتر فاصله دارد. قصرConnaught  و منطقۀ تجاری گورگاون «Gurgaon» هم در نزدیکی آن قرار دارند.

هتل تاج پالاس  دهلی نو «Taj Palace, New Delhi»

هتل 5 ستاره تاج پالاس دهلی نو دارای بیش از 6 هزار متر مربع باغ سرسبز، استخرهای روباز و منظره ای وسیع به شهر دهلی نو است و دارای انواع امکانات ورزشی و دیگر امکانات هتل های معروف 5 ستاره مثل حمام اختصاصی همراه با دوش در اتاق، بازی های ورزشی مثل گلف و خدمات تهیه بلیط و تور است. هتل تاج پالاس  دهلی نو 422 واحد اقامتی دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی دسترسی مناسبی به سفارت خانه ها، مکان های تجاری و اداری دهلی نو دارد. علاوه بر این تا رشتراپاتی بهاوان «Rashtrapati Bhavan»، جانتار مانتار و فرودگاه بین المللی دهلی نو کمتر از 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل های دهلی نو را بیشتر بشناسید!

هتل تریدنت جورجائن دهلی نو «Trident Gurgaon New Dehli»

هتل تریدنت جورجائن دهلی نو در منطقۀ تجاری گورگاون «Gurgaon» واقع شده و تا برج DLF حدود 2 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای مرکز تجاری، سرویس کرایه اتومبیل، امکانات ورزشی و سالن مخصوص یوگا، رستوران با غذای ایتالیایی، مدیترانه ای غذاهای جنوب شرقی آسیا است. هتل تریدنت جورجائن دهلی نو تا ایستگاه راه آهن گورگاون «Gurgaon» حدود 12 کیلومتر فاصله دارد و تا ایستگاه راه آهن دهلی نو نیز 32 کیلومتر فاصله دارد. همچنین مرکز خرید Ambience Mall کمتر از 2 کیلومتر تا هتل فاصله دارد و برای دسترسی به فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی «Indira Gandhi» هم باید 30 دقیقه رانندگی کنید.

هتل حیات ریجنسی دهلی نو «Hyatt Regency Delhi»

هتل حیات ریجنسی دهلی نو در 8 کیلومتری فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی «Indira Gandhi» قرار گرفته و از امکاناتی مثل سالن بدنسازی، اینترنت پرسرعت WIFI، آبگرم، سالن مخصوص تناسب اندام، خدمات اسپا و ماساژ، استخر روباز و دیگر امکانات هتل های 5 ستاره برخوردار است. تمام اتاق های هتل به حمام اختصاصی همراه با دوش مجهز شده و تا جاذبه های گردشگری مثل رشتراپاتی بهاوان «Rashtrapati Bhavan» حدود 5 کیلومتر و تا دروازه معروف هند حدود 7 کیلومتر فاصله دارد. جهت صرف غذا هم می توانید از رستوران های مختلفی که در هتل قرار دارند استفاده کنید.

هتل میدنز دهلی نو «Maidens Hotel New Delhi»

هتل میدنز یکی از هتل های 5 ستاره دهلی نو است که سال 1903 میلادی (1281ش) ساخته شده و از نظر موقعیت مکانی در چند قدمی ایستگاه مترو Civil Line قرار دارد. سبک معماری هتل میدنز مشابه معماری های قرن 19 میلادی است و از امکاناتی همچون استخر روباز، باشگاه بدنسازی و تناسب اندام، WIFI و اتاق هایی مجهز به تلویزیون های صفحه تخت و حمام های اختصاصی مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان برخوردار است. هتل میدنز دهلی نو کمتر از 2 کیلومتر تا بناهای تاریخی مثل Red Fort (همان قلعه سرخ) و بازار قدیمی Chandni Chowk فاصله دارد و برای دسترسی به فرودگاه بین المللی دهلی نو هم باید حدود 1 ساعت رانندگی کنید.

در صورتی که قصد سفر به دهلی نو را دارید، می توانید با خرید بلیط هواپیما هند، سفری لذت بخش را تجربه کنید و اقامت خوبی در بهترین هتل های دهلی نو داشته باشد.

منبع:  eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: 0218540
ایمیل:  info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

پایان رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو