کرونا تیم ملی را هم به خطر انداخت!

منبع: ستاره

72

1398/12/7

13:35


هنگ‌کنگی‌ها با ارسال نامه‌ای به فیفا به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در کشورمان، خواستار برگزاری این دیدار در کشور ثالث شده‌اند.

ستاره | سرویس اخبار - تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ باید در اولین دیدار از دور برگشت رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در تاریخ ۷ فروردین ۹۹ در ورزشگاه آزادی میزبان هنگ‌کنگ باشد و این درحالی است که طبق اخباری که کسب کردیم، هنگ‌کنگی‌ها با ارسال نامه‌ای به فیفا به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در کشورمان، خواستار برگزاری این دیدار در کشور ثالث شده‌اند. فیفا باید در این خصوص به بررسی پرداخته و نتیجه بررسی‌ها درخصوص رد یا تایید درخواست هنگ‌کنگی‌ها را به‌منظور مقدمات برگزاری این دیدار، طی روز‌های آینده به  AFC و فدراسیون‌های دو کشور ابلاغ کند.

کرونا تیم ملی را هم به خطر انداخت!


نکته قابل توجه اینکه دو هفته قبل سایت اسپورت عراق خبر داد که پای ویروس کرونا به انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز کشیده شد و در همین خصوص تاکید کرد منبعی آگاه خبر داد که کنفدراسیون آسیا تصمیم دارد بازی‌های تیم‌های ملی چین، ویتنام، هنگ‌کنگ، سنگاپور و تایلند در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ را به‌خاطر خطر ابتلا به ویروس کرونا به تاخیر بیندازد. البته این دیدار‌ها اگرچه شاید به کشور بی‌طرف نیز منتقل شوند، اما برخی تیم‌ها از ترس ابتلا به این ویروس، حاضر به بازی با تیم‌های رقیب نمی‌شوند.

جالب اینکه در ادامه این گزارش به کرونایی بودن چند شهروند هنگ‌کنگی نیز اشاره شده و در ادامه آمده است: «عراق منتظر انتقال بازی‌اش با هنگ‌کنگ به کشور ثالث است. تاکنون در این کشور ۲۰ نفر به خاطر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.»

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظرات


تصویری


ویدئو