قبل از تزریق بوتاکس حتما این مطلب را بخوانید

منبع: زیبامون

154

1398/12/7

13:39


در این بخش از زیبامون به تمام چیزهایی که باید قبل از ترزیق بوتاکس بدانید، اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید.

قبل از تزریق بوتاکس حتما این مطلب را بخوانید

یکی روش‌های جوانسازی پوست که بسیار محبوب  است و اثر فوری دارد. تزریق بوتاکس است. این روش به از بین رفتن چین و چروک پوست صورت شما کمک بسیاری می‌کند. اگر قصد انجام بوتاکس صورت را دارید، قبلا از هر کاری ابتدا این مطلب را بخوانید تا همه نکاتی که قبل از انجام این کار باید بدانید را برایتان توضیح دهیم.

 

بوتاکس چیست؟

قبلا از هر چیزی باید بدانید که بوتاکس چیست و چگونه عمل می‌کند. بوتاکس در واقع یک نوع سم است که دوز آن بسیار کم و کاملا بی‌خطر شده. این ماده شیمیایی در اصل باعث فلج شدن عضلات ناحیه مورد تزریق می‌شود. این کار باعث می‌شود تا چین و چروک روی صورت، برای مدتی از بین بروند و صورتی جوان‌تر و زیباتر داشته باشید.

بوتاکس صورت و لب از بیشترین محبوبیت برخوردارند. بوتاکس می‌تواند، خط‌هایی نظیر خط اخم روی پیشانی، خط چشم و خط‌ خنده را در یک چشم به هم زدن از بین ببرد. شما می‌توانید به راحتی خطوطی را که باعث تغییر چهره در صورتتان می‌شود و به چهره شما حالت عصبی می‌دهد، از بین ببرید.

بوتاکس لب هم کمک می‌کند تا علاوه‌ بر اینکه لب‌هایی پرحجم‌تر و گوشتالو داشته باشید، چین و چروک‌های روی لبتان را هم صاف کنید. یکی از جذابیت‌های انجام بوتاکس لب این است که هیچگونه عوارضی ندارد. شما می‌توانید بدون هرگونه ترس از سرخی، ورم یا جوش این تزریق را انجام دهید و بلافاصله به زندگی عادی خود برگردید.

 

ماندگاری بوتاکس

بسیار مهم است که بدانید، بوتاکس روشی دائمی نیست و پس از چند ماه اثر آن از بین می‌برد. اما این اثر به کلی از بین نمی‌رود. باید بدانید که اثر بوتاکس بین چهار تا شش ماه ماندگاری دارد و پس از آن 70 تا 80 درصد اثر آن از بین خواهد رفت. اما اگر تزریق بوتاکس را به صورت مداوم انجام دهید، در دراز مدت نتیجه‌ای مورد نظر خود را خواهید گرفت و صورتی جوان‌تر و زیباتر خواهید داشت.

 

تزریق بوتاکس

 

عوارض تزریق بوتاکس

از آن‌جایی که بوتاکس جذب عضله می‌شود و قسمت بسیار ناچیزی از آن وارد خون بدن می‌شود، می‌توان گفت که تقریبا انجام این کار هیچگونه عارضه‌ای ندارد. با این حال در برخی موارد ممکن است دچار حالت تهوع بسیار خفیف و سردرد شوید. همچنین علائم سرما خوردگی هم در برخی موارد مشاهده شده. بعد از تزریق بوتاکس شما مقداری سوزش و قرمزی خفیف در ناحیه تزریق حس خواهید کرد که این موضوع پس از چند ساعت رفع می‌شود.

همچنین موارد عدم استفاده از بوتاکس به شرح زیر است:

  • کسانی که دچار بیماری‌های عصبی یا عضلانی هستند.
  • مادران باردار یا شیرده
  • کسانی که دارو‌های ضد انعقاد خون مصرف می‌کنند.
  • کسانی که دچار نارسایی کلیوی هستند.

 

مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس

پس از انجام بوتاکس نیاز است که تا 24 ساعت انجام کارهای زیر خودداری کنید:

  • به ناحیه مورد تزریق کرم نزنید.
  • اگر بوتاکس صورت انجام داده‌اید، سرتان را به پایین خم نکنید.
  • از خیس کردن ناحیه مورد تزریق یا انجام آرایش اجتناب کنید.
  • سعی کنید تا حد امکان از معرض نور مستقیم خورشید دور بمانید.
  • از خاراندن، دست زدن و ماساژ ناحیه مورد تزریق خودداری کنید.
  • در هنگام خواب به پشت بخوابید.

 

قیمت بوتاکس

قیمت بوتاکس به دو عامل اصلی بستگی دارد. مارک بوتاکس و مقدار ماده تزریق شده. هر چه شدت چروک‌ها بیشتر باشد، مقدار ماده مصرف شده هم بیشتر می‌شود. بوتاکس مسپورت، دیسپورت و بوتاکس کنیوتوکس از جمله بهترین مارک‌های بوتاکس در ایران هستند. برای صرفه‌جویی در هزینه می‌توانید از تخفیف‌های مراکز بوتاکس در تخفیفان استفاده کنید. این مراکز معتبر با تخفیف‌هایی که ارائه می‌دهند، هزینه انجام بوتاکس را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهند.

منبع: تخفیفان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو