معرفی دندان پزشکی آریا و خدمات این کلینیک تخصصی

معرفی دندان پزشکی آریا و خدمات این کلینیک تخصصی


منبع: زیبامون

306

1398/12/7

14:24


در این بخش از زیبامون یکی از بهترین دندانپزشکی های معتبر و عالی در تهران رو به شما معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

معرفی دندان پزشکی آریا و خدمات این کلینیک تخصصی

همه ما میدونیم که حفظ سلامت دهان و دندان جز مواردی هست که به توجه و مراقبت خیلی زیادی نیاز داره و لازمه که به طور مرتب برای چک کردن سلامت دندان ها به دندان پزشک مراجعه کنیم. علاوه بر این افزایش زیبایی و درخشندگی دندان ها و ایجاد لبخندی جذاب تر و زیباتر هم جز مواردی هست که برای اکثر افراد مهمه و برای این موضوع هزینه های مربوطه رو در نظر می گیرند.

اگر شما هم به فکر حفظ سلامت و زیبایی دندان هاتون هستید و تمایل دارید این خدمات درمانی و زیبایی رو از یک مرکز دندان پزشکی معتبر و حرفه ای دریافت کنید، بهتون پیشنهاد می کنیم در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید. ما در این بخش، دندانپزشکی آریا که در محدوده صادقیه قرار داره رو بهتون معرفی کرده ایم. مطمئن باشید تمام مراکز درمانی و زیبایی که در زیبامون به شما معرفی میشه، با دقت و ریزبینی زیادی انتخاب شده اند!

 

معرفی کلی دندانپزشکی آریا

مرکز دندان پزشکی آریا یکی از مجهزترین و به روزترین مراکز تخصصی در زمینه حفظ سلامت و زیبایی دندان هاست که در محیطی کاملا مدرن، شیک، آرام و بهداشتی، تمام خدمات مربوط به زیبایی و سلامت دندان ها رو به بهترین شکل ممکن با استفاده از مواد و متریال درجه یک و باکیفیت به مراجعه کنندگان خود ارائه میده و همچنین برای اینکه پرداخت هزینه های دندان پزشکی برای مراجعه کنندگان راحت تر باشه، تسهیلات مختلفی رو هم در نظر گرفته است.

شما میتونید با مراجعه به این کلینیک تخصصی تمام خدمات درمانی و زیبایی که از یک دندان پزشکی انتظار دارید رو با بهترین کیفیت و زیر نظر دندان پزشکان متخصص و حرفه ای دریافت کنید و خیالتان از بابت هزینه ها هم راحت باشه. در ادامه خدماتی که در این دندان پزشکی ارائه میشه رو به طور مفصل به شما همراهان عزیز معرفی کرده ایم.

 

فضای داخلی دندانپزشکی اریا

 

دندانپزشکی آریا، متخصص زیبایی دهان و دندان

زیبایی دندان ها چقدر براتون مهمه؟ همه ما میدونیم یک چهره زیبا با داشتن لبخندی زیبا و دندان هایی درخشان و مرتب، کامل تر میشه. پس برای اینکه به این هدف برسید، لازمه که در کنار حفظ سلامت دندان ها، اقدامتی رو هم برای حفظ زیبایی دهان و دندان ها انجام بدید.

کلینیک دندانپزشکی آریا رو میتونیم به عنوان متخصص در زیبایی دهان و دندان به شما معرفی کنیم. شما میتونید با مراجعه به این کلینیک تخصصی، بعد از دریافت مشاوره رایگان با پزشکان متخصص، بهترین و مناسب ترین روش رو برای زیباتر کردن دندان های خود انتخاب کنید و مطمئن باشید که نتیجه کار فوق العاده خواهد بود. زیرا متخصصان و دندان پزشکان این مرکز، هدفی جز جلب رضایت شما ندارند!

 

زیبایی دندان

 

طراحی لبخند در مطب دندانپزشکی آریا

لبخند زدن یکی از کارهای ساده ای هست که به شما کمک میکنه تا زیباتر و جذاب تر به نظر برسید و خوب برای داشتن لبخند زیبا لازمه که دندان های زیبا، خوش فرم و متعادل داشته باشید! طراحی لبخند، یکی از خدمات تخصصی در دندان پزشکی هست که به شما کمک میکنه تا با اصلاح فرم دندان، لثه و فک، ساختار متعادل تری برای دهان و دندان ها ایجاد بشه و در نهایت لبخند زیباتر و دلنشین تری داشته باشید.

در طراحی لبخند، تلاش میشه تا شکل و فرم دندان ها و لثه، در موقعیت متناسب و ایده آل قرا بگیره و مجموعه این اقدامات به شما کمک میکنه تا لبخندی زیباتر و چهره ای دوست داشتنی و جذاب داشته باشید. برای دریافت خدمات مربوط به طراحی لبخند لازمه به یک کلینیک دندان پزشکی حرفه ای و متخصص در این زمینه مراجعه کنید. دندانپزشکی آریا در صادقیه یکی از این مراکز تخصصی برای ارائه خدمات طراحی لبخند به بهترین شکل ممکن هست.

 

دندانهای سفید و درخشان

 

ونیر کامپوزیت در دندانپزشکی آریا

اگر به فکر این هستید که شکل و فرم دندان هایتان را بهبود دهید و سفیدی و درخشندگی بیشتری رو برای دندون هاتون ایجاد کنید، شاید ونیز کامپوزیت دندان بتونه انتخاب مناسبی براتون باشه. ونیز کامپوزیت به دندان پزشک این امکان رو میده تا دندان های شکسته، آسیب دیده، ترک خورده، پوسیده و حتی سیاه شده یا دندان هایی که فاصله زیادی دارند رو با روکش های کامپوزیتی پوشش بده و در نهایت شکل و ظاهر فوق العاده مرتب، سفید و درخشانی رو برای دندان ها به وجود بیاره.

مرکز دندانپزشکی آریا یکی از مراکز تخصصی و حرفه ای برای دریافت خدمات مربوط به ونیر کامپوزیت هست. در این مرکز با استفاده از متریال باکیفیت و درجه یک و بعد از مشاوره و نظر خواهی از شما، بهترین و مناسب ترین ونیر کامپوزیت براتون انجام میشه تا رضایت شما به طور کامل جلب بشه!

البته لازمه بدونید که دندان پزشکی آریا در طول سال تخفیفات و آفرهای خیلی خوبی رو هم برای کامپوزیت و لمینت دندان ها در نظر می گیره که با دنبال کردن صفحه اینستاگرام کلینیک دندانپرشکی آریا میتونید از افرهایی که دارند باخبر بشید و بهترین زمان رو برای کامپوزیت کردن دندان ها در نظر بگیرید.

 

ونیر کامپوزیت دندان

 

ایمپلنت با شرایط پرداخت اقساطی در مطب دندانپزشکی آریا

اگه یکی یا چند تا از دندون هاتون رو در اثر پوسیدگی، شکستگی و یا کشیدن دندان از دست دادید و تمایل دارید جای خالی این دندون ها رو با روشی تقریبا دائمی و با ظاهری طبیعی و ماندگار پر کنید، بهترین پیشنهاد این هست که از روش ایمپلنت دندانی استفاده کنید.

ایمپلنت ها در واقع پیچ هایی فلزی هستند که با بافت لثه سازگار بوده و به روش جراحی در استخوان لثه جای گذاری شده و سپس پروتزهای دندانی که مخصوص شما طراحی و تولید شده اند بر روی این پیچ ها نصب شده و با استفاده از روکش مناسب، شکل و ظاهر کاملا طبیعی برای دندان ها ایجاد خواهد شد.

مرکز دندانپزشکی آریا خدمات مربوط به ایمپلنت دندان رو با بهترین کیفیت و زیر نظر دندان پزشکان متخصص به مراجعه کنندگان خود ارائه میده و برای این خدمات تخصصی، شرایط پرداخت اقساطی هم در نظر داره و شما میتونید با خیال راحت و بدون نگرانی در رابطه با هزینه های مربوط به این خدمات، از داشتن دندان هایی سالم و یکدست لذت ببرید.

 

ایمپلنت دندان

 

جراحی دندان عقل در دندان پزشکی آریا

دندان عقل جز اخرین دندان هایی هست که در فک رشد میکنه و گاهی ممکنه فضای کافی برای رشد کردن نداشته باشه و یا مسیر رشد کردن این دندان نامناسب باشه و به همین دلیل مشکلات خیلی زیادی رو در دهان و دندان ایجاد میکنه. گاهی اوقات لازمه دندان عقل با روش جراحی از فک خارج بشه تا فضای کافی برای سایر دندان ها ایجاد بشه و یا مشکلاتی که در دهان و فک ایجاد شده برطرف بشه.

جراحی دندان عقل یکی دیگر از خدمات تخصصی و حرفه ای هست که در دندان پزشکی آریا توسط دندان پزشکان متخصص و حاذق در این زمینه ارائه میشه که میتونید با مراجعه به این مرکز از این خدمات بهره مند بشید.

 

انواع روکش و دندان مصنوعی در مرکز دندان پزشکی آریا

از دیگر خدمات دندان پزشکی که در کلینیک دندانپزشکی آریا به مراجعه کنندگان ارائه میشه، میتونیم به انواع روکش دندان و طراحی و ساخت دندان مصنوعی اشاره کنیم. این خدمات با استفاده از بهترین متریال و با دقت و ریزبینی خیلی زیادی انجام و ارائه میشه تا بعد از قرار گرفتن دندان مصنوعی در دهان، ظاهر بسیار طبیعی برای دهان و دندان ها ایجاد بشه.

 

دندانپزشکی اریا

 

درمان ریشه و عصب کشی در دندان پزشکی آریا

اگر دندان هاتون به قدری پوسیده و خراب شده اند که نیاز به درمان ریشه و عصب کشی دارند، حتما باید برای درمان این مشکل به مطب دندان پزشکی حرفه ای که دارای پرسنل متخصص در این زمینه هستند مراجعه کنید تا این خدمات به بهترین شکل ممکن به شما ارائه بشه. از دیگر خدمات تخصصی و حرفه ای که در دندان پزشکی اریا وجود داره، درمان ریشه و عصب کشی دندان هاست که زیر نظر دندان پزشکان متخصص انجام میگیره و خدمات کاملا حرفه ای و تخصصی به شما ارائه خواهند داد.

 

بخش تخصصی کودک و دندان پزشکی اطفال در دندان پزشکی آریا

توجه به سلامت دندان یکی از موضوعاتی هست که باید از دوران کودکی به اون توجه داشته باشید اما ممکنه به دلیل ترسیدن کودکان، این موضوع رو خیلی جدی نگیرید! کلینیک دندانپزشکی آریا دارای بخش تخصصی کودک و دندان پزشکی اطفال هست و تمام دندان پزشکان این بخش، اصول و روش های رفتار با کودک رو به درستی می شناسند و به شما این اطمینان خاطر داده می شود که دندان های فرزند شما به بهترین شکل ممکن معاینه و در صورت نیاز درمان خواهد شد و در این کلینیک هیچگونه ترس و اضطرابی برای کودکان ایجاد نخواهد شد!

 

دندانپزشکی اطفال

 

بلیچینگ و سفید کردن دندان با قیمت استثنایی در دندان پزشکی آریا

اگر شکل و ظاهر دندان هاتون مرتب و یک شکل هست و فقط تمایل دارید رنگ دندون هاتون چند درجه روشن تر و درخشان تر بشه، بهتره از خدمات بلیچینگ و سفید کردن دندان که در مراکز دندان پزشکی ارائه میشه، استفاده کنید. در مرکز دندانپزشکی اریا میتونید بهترین و باکیفیت ترین خدمات بلیچینگ رو با قیمت استثنایی دریافت کنید و دندان هایی فوق العاده سفید و درخشنده داشته باشید. علاوه بر این، آفرها و تخفیفات مختلفی هم در طول سال برای ارائه این خدمات در نظر گرفته میشه که میتونید در این زمان ها به دندان پزشکی آریا مراجعه کنید و بهترین خدمات رو با قیمت مناسب دریافت نمایید.

 

بلیچینگ دندان

 

راه های ارتباطی با دندان پزشکی آریا

برای مراجعه حضوری به دندانپزشکی آریا باید به آدرس تهران، فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، انتهاب بلوار اباذر، پایین تر از حکیم، پلاک 74، ساختما آریا، طبقه دوم مراجعه کنید.

شما میتونید برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا رزرو وقت قبلی با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

شماره تلفن همراه: 09188172017

شماره تلفن ثابت: 02140440856

شماره تلفن ثابت: 02140440857

علاوه بر این میتونید با مراجعه به اینستاگرام دندانپزشکی آریا به آدرس Dandanpezeshki_Ariya هم نمونه کارهای درمانی و زیبایی این مرکز رو به شکل عکس و ویدئو ببینید و هم از پست های آموزشی این مرکز درمانی و زیبایی بهره مند بشید و اطلاعات خودتون رو در رابطه با مراقبت از سلامت و زیبایی دندان ها افزایش بدید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو