چراغ های هوشمند و متمایز لکسس RX ۲۰۲۰

منبع: نوداد

56

1398/3/31

14:33


لکسس، جاده ی پیش روی راننده را با تکنولوژی هنرمندانه ی جدیدی روشن تر خواهد کرد. این تکنولوژی اواخر سال جاری در کراس اوور لوکس و فیس لیفت شده ی RX معرفی می شود.

این سیستم که باعث روشنایی ایمن تر در شب و شرایط آب و هوایی نامساعد می شود BladeScan نام داشته و کنترل فتومتریک جلوی خودرو را در بازه ی ۱.۷ تا ۰.۷ درجه بهبود می بخشد به این معنی که رانندگان قادر خواهند بود بخش هایی از جاده که معمولاً دیدن آن ها با استفاده از سیستم های نوربالا میسر نیست را مشاهده کنند. از جمله ی این بخش ها می توان به حاشیه ی جاده ها، عابران پیاده و موانع احتمالی اشاره کرد.

همچنین با این سیستم علائم جاده ای زودتر در دید راننده ظاهر خواهند شد.

اگرچه RX قبل از فیس لیفت به چراغ های LED با نوربالای تطبیقی مجهز بوده اما تشخیص عابران پیاده در سیستم جدید تا ۲۴ متر بهبود یافته و این چراغ های جدید فاصله ی ۵۶ متری را پوشش می دهند.

چراغ های هوشمند و متمایز لکسس RX 2020

همچنین تکنولوژی جدید لکسس چشم دیگر رانندگان را اذیت نکرده و تعداد LED ها را در پایین ترین حد ممکن (۱۰ عدد در هر طرف خودرو) نگه داشته است. این LED ها در ماژول جمع وجور گوشه ی هر چراغ نصب شده اند. این دسته ها به صورت خودکار روشن و خاموش شده ولی طراحی چراغ ها بدون تغییر باقی می ماند و آرایش دیلایت های یکپارچه تغییری نمی کند.

چراغ های هوشمند و متمایز لکسس RX 2020

برند لوکس تویوتا این سیستم چراغ های تطبیقی جدید را در تیزری منتشر شده نمایش داده بنابراین می توانید با تماشای این ویدئوی بسیار کوتاه کارکرد آن در دنیای واقعی را نیز تصور نمایید.

چراغ های هوشمند و متمایز لکسس RX 2020

[دانلود ویدئو]



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو