مدل و ترند های موی جدید برای سال 2020 + عکس

مدل و ترند های موی جدید برای سال 2020 + عکس


منبع: زیبامون

671

1398/12/7

16:48


در این بخش از زیبامون دات کام می خواهیم شما را با ترندهای مخصوص مدل مو در سال 2020 آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

مدل و ترند های موی جدید برای سال 2020 + عکس

مد و ترند های زیبایی همه بازتابی از فرهنگ کشورها در طول زمان هستند. ترند های زیبایی قدرت این را دارند که شرایط حال جامعه و موقعیت های اجتماعی را به نمایش بگذارند و حتی افراد می‌توانند با کمک آنها و با استفاده از مدل مو و آرایش و طرز لباس پوشیدن شان عقاید خود را به جامعه بازتاب دهند و تاثیر زیادی روی فرهنگ و دیدگاه مردم بگذارند. ترند های مدل موی امسال اکثراً از مدل موهای دهه 50 میلادی تاثیر گرفته اند. در آن سال یکی از جنگهای اصلی در آمریکا تمام شده بود و افراد با کمک مدل مویشان حس وطن پرستی و علاقه به صلح را را القا می کردند. ترندهای دوباره روی کار آمده امسال نیز ظاهراً می‌خواهند همچین حرفی را القا کنند. با شرایطی که اکثر کشورها در حال حاضر در حال جنگ هستند ظاهراً طرفداران مد و زیبایی تصمیم گرفته اند سهم خود را در این قضیه به دست بگیرند و با استفاده از ترند هایی که نماد صلح و آرامش و دوستی در سطح بین‌المللی هستند سعی کنند به جامعه نشان دهند که هنوز هم می توان راه صلح را پیش گرفت.

در این مقاله از زیبامون دات کام می‌خواهیم شما را با تعدادی از ترند های مدل موی امسال که از بقیه محبوب تر شده اند آشنا کنیم. اکثر این ترندها کلاسیک هستند و شما می‌توانید بهترین استفاده را از آن ها در سال جدید ببرید.

مدل موی کوتاه پیکسی

ترند های مدل مو در سال 2020

این مدل مو که در دهه ۵۰ میلادی توسط "آدری هپبورن" در فیلم "خاطرات روم" و "سابرینا" معروف شد, یک مدل کوپ کوتاه دخترانه است که به شدت محبوب می باشد. از آن سال به بعد این مدل مو به شدت در صنعت فشن و مد تاثیر گذار عمل کرده است و اکثر ستارگان هالیوود و افراد مشهور حداقل یک بار آن را امتحان کرده اند. از "تیلور هیل "تا "اسکارلت جوهانسون" و اکثر ستاره ها این مدل مو را در گذشته نیز تست کرده اند و احتمالا امسال نیز قرار است مقدار زیادی از این استایل را بین خانم های هالیوودی ببینیم. این که جسارت به خرج دهید و موهایتان را تا این حد کوتاه کنید شاید کمی پر ریسک به نظر برسد، اما این مدل مو قابلیت این را دارد که به اکثر صورت ها بیاید و برای شما یک چهره متفاوت و جذاب و خاص را شکل بدهد. پس اگر دوست دارید امسال متفاوت جلو بروید و یک ترند جدید را امتحان کنید حتما این مدل مو را در لیست مدل مو هایی که دوست دارید امتحان کنید، قرار دهید.

مدل موی متناسب با ماه تولد برای سال 2020+عکس

مدل مو با استایل ارایشی کلاسیک

ترند های مدل مو در سال 2020

دوره ای وجود داشت که اگر شما می خواستید موهایتان را حالت دهید و یا به آنها چین و شکن اضافه کنید و باعث شوید پرپشت تر به نظر برسند حتما باید به سالن زیبایی مراجعه می کردید و موهایتان را به دست یک متخصص موی خبره می‌ سپردید.اما حالا به این علت که اکثر ابزارهای مراقبت از مو و حالت دادن به آن ها را میتوان در خانه استفاده کرد, شکل دادن به همچین مدل مویی آنقدرها هم سخت نیست. شما می توانید در خانه و با استفاده از ابزارهای مدل دادن به مو با کمک اتوی مو و سشوار تان برای خودتان یک استایل مو ,در خور فرش قرمز آماده کنید.یکی از بهترین نمونه های این مدل مو استایل "مندی مور" در مراسم امی ای بود که گذشت. این استایل با خود یک حال و هوای کلاسیک و موقر را می آورد و باعث می شود که شخصی که دارد از آن استفاده می کند شیک و باکلاس به نظر برسد. شما می توانید از این استایل مدل مو در مهمانی های رسمی استفاده کنید و بیش از پیش بدرخشید.

راهنمای استایل کلاسیک برای خانم ها و دختر خانم ها

مدل موی گوجه ای و شنیون کلاسیک

ترند های مدل مو در سال 2020

این مدل مو که ریشه ای فرانسوی دارد ,به کمک یک مقدار زیاد از اسپری مو و خلاقیت شکل می‌گیرد. اصل اساسی ای که باید در شکل دادن به این مدل مو رعایت کنید منظم و مرتب بودن آن و فرم کلی آن است.این مدل مو مانند سایر مو های ترند شده امسال در اواخر دهه 50 میلادی روی کار آمد و به علت تمیزی و خلاقیتی که در آن به خرج داده شده بود توانست یکی از معروفترین مدل موها در طول سال ها در دنیا باشد. با کمک این مدل مو شما شیک و مرتب و با وقار به نظر می‌رسید و می توانید با یک لباس رسمی یک استایل بی‌نظیر و کلاسیک برای خودتان داشته باشید. یک نمونه بی عیب و نقص از این مدل مو استایل "ماری جی بلیج" است که یک مخلوط زیبا از حالت کلاسیک این مدل مو با کمی حس و حال مدرن است.

مدل موی دم اسبی شلخته و کلاسیک

ترند های مدل مو در سال 2020

یک استایل موی دیگر که در اواسط دهه پنجاه روی کار آمد و امسال نیز تبدیل به یکی از ترند های محبوب شده است استایل دم اسبی شلخته است.یکی از ویژگی‌های خاص این مدل از استایل مو این است که باید پایین موهایتان را به حالتی مدل بدهید که کمی به سمت بالا برگردند و حالت شلخته داشته باشند. این استایل که در دهه 50 میلادی بین دختران جوان به شدت محبوب بود ،حالا برگشته است  تا بتواند دوباره جای خود را در میان دنیای فشن و مد باز کند و آنقدر زیبا هست که بتواند به راحتی خیلی از افراد را به امتحان کردن آن وسوسه کند.

ترند های مدل مو در سال 2020

کوپ مصری فر و مرتب

ترند های مدل مو در سال 2020

ترند های مدل مو در سال 2020

موهای کوتاهی که با دقت فر شده اند و حالت گرفته اند و با چین و شکن هایی که به آنها داده شده است پر پشت تر از حالت عادی به نظر می‌رسند, در دهه پنجاه میلادی تقریباً محبوبترین مدل مو بودند. افراد معروفی مثل "گریس کلی" "الیزابت تیلور" و "مرلین مونرو" از این استایل مو به شدت زیاد استفاده کردند و درواقع از افرادی بودند که باعث شدند این مدل از استایل مو روی کار بیاید و معروف و محبوب شود و عجیب نیست که حالا با گذشت سالها دوباره این استایل بخواهد خودی نشان دهد.

ترند های مدل مو در سال 2020

ترند های مدل مو در سال 2020

با وجود اینکه شاید خیلی ها به خاطر پردردسر بودن شکل دادن به این مدل مو نخواهند آن را امتحان کنند اما مسلما افرادی که با حوصله تر هستند و دوست دارند یک استایل موی متفاوت داشته باشند می توانند با کوتاه کردن موهایشان و سپس افزودن چین و شکن های مناسب به آن، این چهره کلاسیک را دوباره زنده کنند. یکی از بهترین نمونه های استفاده شده از این استایل در بین سلبریتی ها استایل "جانل مونائه" است که توانسته بود به خوبی این مدل موی کلاسیک را دوباره روی فرش قرمز بیاورد.

هفت ماسک موی خانگی جادویی! +اموزش

مدل موی پودل

ترند های مدل مو در سال 2020

مدل موی پودل که عمدتا توسط "لوسیل بال" ستاره قدیمی هالیوود معروف شده بود یکی از استایل های مو برجسته در سال ۱۹۵۰ میلادی بود. این استایل مو که به خاطر خلاقیتی که در آن به خرج داده شده بود و زیبایی بی نظیری که در پشت موها داشت به شدت محبوب بود, می‌توانست به فردی که از آن استفاده می کرد ظاهری شیک و بی نظیر بدهد."کیت وینسلت" ستاره معروف هالییود یکی از افرادی است که به تازگی این مدل مو را روی فرش قرمز آورده است و علاقه خود را قبلا نیز به استفاده از مدل های موی کلاسیک نشان داده است. این ورژن مدرن از استایل موی پودل که کیت وینسلت از آن روی فرش قرمز استفاده کرد، یکی از بهترین نمونه‌های محبوب شدن این ترند در سال جدید است.

مدل موی چرخ ویکتوری

ترند های مدل مو در سال 2020

با وجود اینکه این مدل مو بیش از حد مخصوص جلد مجلات به نظر می رسد و شاید این طور نباشد که خیلی ها بتوانند از آن استفاده کنند اما در دوره خودش این مدل مو یکی از معروف ترین ها بود و می توانستید به راحتی آن را روی سر خیلی از خانم های جوان پیدا کنید. حتی هم اکنون نیز خیلی از ستارگان هالیوودی همچنان سعی دارند این مدل مو را روی کار نگه دارند و امسال این مدل مو یکی از ترند های محبوب شده است.

ترند های مدل مو در سال 2020

ستارگان معروفی مثل "گوئن استفانی" و "دیتا ون تیز" معمولاً این مدل موی متفاوت و خاص را امتحان می کنند و نشان داده اند که تا چه حد از طرفداران آن دوره هستند.همچنین "تسا تامپسون" از مدل موی فر ویکتوری چندین بار استفاده کرده است و در جشنواره جوایز موسیقی ام تی وی نیز دوباره امسال با این مدل مو ظاهر شد. شاید شکل دادن به این مدل مو سخت باشد اما استفاده از آن می تواند یک تفاوت بزرگ ایجاد کند و شاید به همین علت است که امسال این استایل بی نظیر ترند شده است.

مدل رنگ مو زنانه 2018 - جدیدترین رنگ موهای جذاب و فانتزی

مدل موی موج وینتیج

ترند های مدل مو در سال 2020

 مسلما نمی شود تمام مدل های مو دهه پنجاه را ترند کرد ولی از این مدل موی بی نظیر و خاص چشم پوشی کرد.این مدل موی بی نظیر که حالت آن به صورتی است که باید با کمک اتوی مو چند فر درشت به سمت بیرون موهای تان بزنید, یک حس و حال ویژه کلاسیک هالیوودی به صورت تان می دهد که بسیار خاص است .یکی از اشخاصی که باعث معروف شدن این مدل مو در زمان خود شده بود "لورن بکال" ستاره معروف هالیوودی است که وقتی حرفی از مدل موهای وینتج میشود مدل مو های این شخص همیشه به یاد خیلی از افراد می آید.

برای اینکه این مدل مو را خوب در بیاورید باید ظرافت به خرج بدهید و همچنین مقداری خلاقیت مخلوط آن کنید, تا بتوانید آن را مناسب صورتتان شکل بدهید. یکی از بهترین نمونه هایی که ثابت می‌کند این مدل مو امسال ترند شده است استفاده از آن توسط "لیلی کالینز" بر روی فرش قرمز بود که باعث شده بود این ستاره یک ظاهر به شدت متفاوت و بی نظیر داشته باشد.

مدل موی باوقار هالیوودی

ترند های مدل مو در سال 2020

این مدل موی کلاسیک که امسال توسط "لوسی بوینتون" در مراسم اسکار برای ادای احترام به "گریس کلی" استفاده شده بود در طول سالها به شدت معروف و محبوب مانده است ."گریس کلی" که به خاطر موهای نرم و کوتاه و صورت معصومش شناخته شده بود معمولا از این مدل مو استفاده می کرد . امسال "بوینتون" با استفاده از این مدل مو و افزودن کمی حجم و چین و شکن به آن حس و حالی که "گریس کلی" با حضورش در مراسم ایجاد می‌کرد را دوباره زنده کرد و توانست این مدل مو را ترند کند.

ترند های مدل مو در سال 2020

  شما نیز خیلی راحت می توانید از این ترند محبوب استفاده کنید زیرا که شکل دادن به آن به شدت آسان است.فقط کافی است موهایتان را کوتاه کنید و با استفاده از یک حجم دهنده و اتوی مو کمی به آن ها چین و شکن اضافه کنید و به همین راحتی برای خودتان یک مدل موی هالیوودی دست و پا کرده اید.

مدل موهایی که هر ساله ترند می‌شوند معمولاً از محبوب ترین ها هستند و استفاده از آنها می تواند تاثیر به شدت ویژه‌ای در استایل و زیبایی شما بگذارد . البته فراموش نکنید که امسال با دنبال کردن ترند ها شما همچنین در حال پخش کردن یک پیغام مهم نیز  هستید و آن صلح جهانی است. امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را به خوبی با ترندهای موی امسال آشنا کند و بتوانید از آنها بهترین استفاده را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو