واکنش کاربران فضای مجازی به بی حجابی ستاره اسکندری در ترکیه

واکنش کاربران فضای مجازی به بی حجابی ستاره اسکندری در ترکیه


منبع: کولاک

292

1398/3/31

16:37


مجله اینترنتی کولاک : در جامعه امروز ما زندگی سلبریتی ها زیر نگاه ذره بینانه رسانه ها است ، این ماجرا ربطی به ایرانی بودن یا نبودن ندارد .

در همه جای دنیا زندگی اغراد مشهور از جمله فوتبالیست ها ، ورزشکاران ، بازیگران و … مدام در حال رصد و بررسی توسط مخاطبانشان است .

حالا با انتشار فیلمی جنجالی از ستاره اسکندری در ترکیه مردم نسبت به او بدبین شده اند ؛ ظهر امروز فیلم ستاره اسکندری بدون حجاب در ترکیه منتشر شد و اتهام کشف حجاب به این بازیگر وارد شد .

قطعا اسکندری نیز همچون نگار جواهریان تصمیم گرفته حالا که حق آزادی پوشش دارد ، پوشش آزاد را انتخاب کند و روسری از سرش بردارد اما مردم با این ماجرا کنار نیامدند و سمت پیج اینستاگرامی این بازیگر کامنت های انتقاد آمیز را روانه کردند .

 

واکنش ها به فیلم لورفته ستاره اسکندری :

 

مضمون اکثر کامنت های اعتقادی بی حجابی ستاره اسکندری اینست که او در انتخاب نوع پوشش آزاد است اما حق ندارد روبروی مردم نقاب بزند و تظاهر کند و مردم را فریب دهد.

ستاره اسکندری در ساعات اخیر محببوبیت خودش را میان مردم از دست داده است و باید به فکر چاره باشد تا سرنوشتی همچون آزاده نامداری یا الهام چرخنده در قلب هوادارانش پیدا نکند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو