تصاویر دکوراسیون رنگ صورتی و اصول به کار بردن این رنگ در نقاط مختلف منزل

تصاویر دکوراسیون رنگ صورتی و اصول به کار بردن این رنگ در نقاط مختلف منزل


منبع: آرگا

188

1398/12/8

12:38


رنگ صورتی از جمله رنگ های جذاب و دلربا می باشد، بنابراین انتخاب این رنگ برای دیوار ها و وسایل مختلف منزل و یا ترکیب آن با دیگر رنگها، می تواند دکوراسیونی زیبا و وصف ناپذیر ایجاد نماید، حال در صورتی که علاقمند به دکوراسیون رنگ صورتی هستید، این بخش را تا پایان دنبال نمایید.

رنگ صورتی از رنگ های آرامش بخش، لطیف و صلح آمیز می باشد که مورد علاقه بسیاری از افراد مخصوصا خانوم ها و دختران می باشد، ضمن اینکه نشانگر عشق بوده، عصبانیت و پرخاشگری را کاهش می دهد و نیز بسیار امید بخش می باشد، بنابراین استفاده از رنگ صورتی برای دکوراسیون، علاوه بر زیبایی و جذابیت آن، بر روی روحیه افراد نیز تاثیرات شگفت انگیزی خواهد داشت، برای آشنایی با چگونگی استفاده از این رنگ در فضای داخلی منزل می توانید در ادامه همراه ما شوید.

معرفی ایده هایی برای دکوراسیون رنگ صورتی

صورتی، رنگی دخترانه و زنانه و نیز مورد علاقه آنها می باشد، اما به طور کلی استفاده از این رنگ در دکوراتیو منزل می تواند در ایجاد حس آرامش و نیز کاهش رفتار های عصبی و پرخاشگرایانه تا حدودی تاثیرگذار باشد، در ادامه ایده هایی برای استفاده از رنگ صورتی در فضای داخلی منزل را در اختیارتان قرار می دهیم.

دکوراسیون صورتی رنگ+تصویر

رنگ صورتی در کنار رنگ های دیگر به ویژه رنگ سفید و یا طیف های روشن رنگی، ترکیب زیبا و جذابی ایجاد خواهد کرد، ضمن اینکه موجب تزریق انرژی به محیط می شود، استفاده از رنگ صورتی برای مبلمان و یا پرده های گلدار دارای رنگ صورتی ملایم و نیز کوسن هایی با نقش و طرح صورتی رنگ دکوراسیون دل انگیز و جذابی را به نمایش خواهد گذاشت.

اتاق خواب زیبا و شیک

از آنجا که رنگ های روشن فضای منزل و اتاق ها را زیبا و دلباز نشان می دهند، بنابراین با استفاده از گل های طبیعی به رنگ های صورتی و سفید در کنار نور طبیعی روز و نیز به کار بردن طرح و نقش های صورتی رنگ در وسایل خانه می توان، حس سرزندگی و نشاط را در محیط خانه تقویت کرد .

دکوراتیو رنگ صورتی

دکوراسیون صورتی

اگر دیوار های خانه شما با یک رنگ خاص به صورت یکدست و کاملا ساده رنگ آمیزی شده اند، استفاده از افکت های نواری به منظور برقراری تعادل رنگی در فضای داخلی پیشنهاد جذابی می باشد، مثلا استفاده از رنگ آبی با صورتی و یا طیف های تیره خاکستری با رنگ صورتی دکوراسیون جالبی به نمایش خواهد گذاشت.

رنگ سفید و صورتی مبلمان پذیرایی

چیدمان نشیمن با ترکیب رنگی جذاب

به طور کلی به کار بردن المان های کوچکی از رنگ صورتی در دکوراسیونهای داخلی و در کنار رنگ های خنثی و سرد گرمای بیشتری ایجاد می کند، همچنین بهتر است، ترکیب رنگی وسایل مختلف منزل و اتاق ها به گونه ای انتخاب شود که مطابقت و هماهنگی مناسب با آن را داشته باشد.

دکوراسیون رنگ صورتی برای منزل

دکوراسیون زیبای صورتی

قرار دادن تابلو ها، قاب ها و به طور کلی تزیینات دیواری نقطه کانونی خوبی در فضای اتاقها ایجاد می کنند، بنابراین استفاده از ترکیب رنگی همگن صورتی با رنگ های دیگر مثلا رنگ های خنثی در کنار صورتی روشن و طلایی برای این تزئینات دکوراتیو دیواری جلوه زیبایی خواهد داشت.

دکوراسیون صورتی+عکس

استفاده از صندلی هایی با رنگ های شاد و روشن برای میز ناهارخوری در آشپزخانه یا اتاق نشیمن نیز ترکیب جذابی ایجاد خواهد شد، البته ترکیب های رنگی را می توانید برای میز و صندلیهای حیاط خانه و بالکن نیز استفاده کنید. به طور کلی به کار بردن رنگ های روشن و ملایم مثل سفید، گلبهی، آبی روشن و صورتی در روز های آفتابی و روشن بسیار دلپذیر بوده و انتقال دهنده انرژی زیادی می باشد.

دکوراسیون رنگ صورتی+عکس

دکوراتیو اتاق صورتی

دکوراسیون اتاق صورتی

در مطالب بالا، از به کار بردن رنگ صورتی به عنوان رنگ مکمل و المان هایی از آن در کنار رنگ غالب محیط با شما سخن گفتیم، اما استفاده از این رنگ برای رنگ دیوار ها و در دکور اتاق نیز می تواند تصویر هیجان انگیز و زیبایی ایجاد نماید. رنگ زدن یکی از دیوار ها به رنگ صورتی و در کنار رنگ های متنوع خاکستری رنگ، ترکیب زیبایی می باشد، البته به کار بردن رنگ های تیره در کنار خاکستری روشن و صورتی نیز دکوراسیونی زیبا و متفاوت را به نمایش می گذارد.

دکوراسیونی از صورتی

دکوراسیون رنگ صورتی برای خانه

علاوه بر طیف های روشن و ملایم رنگ صورتی می توانید از رنگ های سرخابی و یا صورتی تیره در دکوراتیو منزل بهره ببرید. به عنوان مثال استفاده از مبلمان تیره در رنگ خاکستری در کنار اکسسوری ها و لوازم جانبی همچون کوسن ها، میز عسلی و غیره به رنگ صورتی شفاف و تیره ترکیب جذابی ایجاد می کند.

دکوراسیون رنگ صورتی برای اتاق خواب

در پایان امیدواریم این مطلب برای شما خوانندگان بخش دکوراسیون جذاب بوده باشد، ضمن اینکه در صورت تمایل می توانید با انواع دکوراسیون رنگ زرد، دکوراسیون با رنگ خاکستری، دکوراسیون با رنگ نارنجی و … که در مطالب قبلی آرگا در اختیارتان قرار داده ایم نیز آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو