انهدام پهپاد آمریکا؛ شیرینی نیرو‌های مسلح به مردم

منبع: برترین ها

60

1398/3/31

17:15


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین انهدام پهپاد آمریکای را شیرینی نیروهای مسلح به مردم ایران دانست و گفت: آمریکایی ها با این اقدام حساب به دستشان آمد تا مبادا دست به کارهای خطرناک بزنند.

خبرگزاری ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین انهدام پهپاد آمریکای را شیرینی نیروهای مسلح به مردم ایران دانست و گفت: آمریکایی ها با این اقدام حساب به دستشان آمد تا مبادا دست به کارهای خطرناک بزنند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین افزود: از آنانی که مدعی انهدام این پهپاد در آب‌های بین‌المللی هستند، می پرسیم پس چرا لاشه آن در بندرعباس یافت شده است؟

وی با اشاره به روز جهانی قاچاق و مبارزه با مخدر، یادآور شد: بر اساس آمارهای ارائه شده از زمان ورود آمریکاییان به افغانستان میزان تولید مواد مخدر در این کشور ۵۰ برابر شده است.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: این مساله بیانگر آن است که دولت آمریکا حامی درجه یک قاچاقچیان، تروریست‌ها، جنگ طلبان دنیا و دزدان بین المللی است.

وی با بیان اینکه برخلاف اظهارات یک مسئول کشوری تاکنون هیچ مساله ای در حوزه قومی گرایی در استان مطرح نشده است، تاکید کرد: مردم استان تا امروز به صورت متحد و منسجم در کنار هم زندگی کرده اند و حتی جناح های سیاسی استان نیز به صورت مسالمت آمیز و دوستانه در محافل سیاسی حاضر می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سالگرد واقعه غزه خندق یا جنگ احزاب، گفت: رسول خدا از این واقعه به قرار گرفتن همه کفر در برابر جهان اسلام یاد کرده و ارزش رویارویی حضرت علی (ع) در برابر عمربن عبدود را از اعمال همه امت تا روز قیامت بیشتر دانستند.

وی به سالگرد سوء قصد به رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذر تهران اشاره و تاکید کرد: خداوند را شاکریم که ایشان را در پناه خود قرار دادند تا از برکات خدماتشان امروز بیش از پیش بهره‌مند باشیم.

امام جمعه قزوین همچنین آغاز هفته قوه قضاییه، روز صرفه جویی در مصرف آب و برق و اصناف را گرامی داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو