رونمایی از اسمارت‌فون V60 THINQ 5G ال‌جی به همراه نمایشگر دوم ال جی

رونمایی از اسمارت‌فون V60 THINQ 5G ال‌جی به همراه نمایشگر دوم ال جی


منبع: فوت و فن

100

1398/12/8

14:06


رونمایی از اسمارت‌فون V60 THINQ 5G ال‌جی به همراه نمایشگر دوم ال جی

جدیدترین اسمارت‌فون سری V ال‌جی ترکیبی از ارتباطات ۵G به همراه نسخه ارتقا یافته LG Dual Screen و باتری بزرگ‌تر برای حداکثر کارایی Multitasking است.

ال‌جی الکترونیکس تازه‌ترین عضو اسمارت‌فون‌های بی‌همتای سری V را با نام LG V60 ThinQ 5G رونمایی کرد. از قابلیت‌های آن می‌توان به ارتباطات ۵G، ارتقاء کیفیت امکانات صوتی، ویدیویی و تصویری و بهبود تجربیات نرم‌افزاری با بهره‌گیری از یک دیدگاه زیبایی شناسانه خالص اشاره کرد. LG V60 5G برای یک سبک زندگی همیشه سیار و وابسته به موبایل طراحی‌شده و به شکلی هدفمند به دنبال تأمین بهره‌وری و سرگرمی حداکثری است.

دوربین‌هایی در سطح جهانی و کیفیت صوت و ویدیو

ال‌جی برای ارائه سطح جدیدی از تجربیات ویدیوگرافی، LG V60 ThinQ 5G را به جدیدترین و پیشرفته‌ترین امکانات و تکنولوژی‌های دوربین تجهیز نموده است. اسمارت فون LG V60 ThinQ 5G در بخش پشتی خود به دو دوربین و یک سنسور ToF مجهز شده است. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر روشن‌ و شفاف را بدون توجه به وضعیت نور محیطی بر عهده دارد. همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز واید این مجموعه را کامل کرده تا تصاویری چابک‌تر و کاملاً عریض داشته باشید. LG V60 ThinQ 5G اولین اسمارت‌فون ال‌جی است که از ضبط ویدیوی ۸K پشتیبانی می‌کند تا ویدیوهایی با کیفیت خارق‌العاده ۸K و جزئیاتی حیرت‌انگیز ثبت کنید.

در کنار آخرین ابداعات دوربین و ویدیو، جدیدترین اسمارت‌فون ال‌جی از میراث ماندگار این شرکت در زمینه استفاده از بهترین فناوری‌ها برای خلق کیفیت صدایی فوق‌العاده بهره می‌برد. فارغ از صداهای محیط، ۴ میکروفون جدید با عملکرد بالا امکان ضبط صدا از جهات مختلف را فراهم می‌آورند تا تجربه صوتی واقع‌گرایانه و همه‌گیری را خلق کنند. این محصول همچنین از قابلیت Voice Bokeh بهره می‌برد که امکان جداسازی صدای کاربران از نویزهای محیطی را فراهم می‌سازد و به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد هنگام ضبط صدا یا ویدیو با تمرکز بیشتر بر موضوع، صداهای مزاحم محیطی را تا حد امکان کاهش دهند. این اسمارت‌فون از موتور صوتی سه‌بعدی ال‌جی هم بهره می‌برد. LG 3D Sound Engine یک تکنولوژی پردازش صدای اختصاصی است که اولین بار در تلویزیون‌های OLED ال‌جی مورداستفاده قرار گرفت. این ابداع عالی نوع محتوای صوتی و تصویری را شناسایی کرده و سعی می‌کند با بهبود کیفیت صدا، تجربه‌ و کیفیتی سینمایی خلق کند.

ارتباط ۵G طی کل روز

برای حداکثر استفاده از امکانات ارتباطی ۵G، جدیدترین محصول خانواده V ال‌جی با یک باتری غول‌آسای ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به میدان آمده تا مدت‌زمان استفاده از اسمارت‌فونی با نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED و Dual Screen ال‌جی را تا حد ممکن افزایش دهد. لذا شما زمان بیشتری را می‌توانید به بازی‌های با کیفیت بالا یا پخش آنلاین آن‌ها بگذرانید، فیلم‌های بیشتری ببینید و مکالمات ویدیویی طولانی‌تری داشته باشید. ال‌جی در تولید V60 ThinQ 5G از قدرتمندترین پردازنده شرکت کوالکام (پلتفرم موبایل Snapdragon 865 و مودم Snapdragon X55 5G)‌ استفاده نموده تا از ارائه سریع‌ترین و بهترین تجربه بی‌نقص ۵G اطمینان یابد.

طراحی مدرن و کاربردی

این اسمارت‌فون و تجهیزات جانبی نمایشگر دوم آن از پنل‌های نمایشگر FHD+ P-OLED ال‌جی با نسبت تصویر ۲۰.۵:۹ بهره می‌برند و اندازه صفحه هم تقریبا نیم اینچ بزرگ‌تر از قبل شده است. هرچند که نمایشگر Dual Screen جدید علی‌رغم افزایش اندازه، به لطف بهره‌مندی از پنل OLED نازک‌تر، هم‌وزن نمونه قبلی است. برای امنیت بیشتر موبایل هنگام استفاده، بخش پشتی LG V60 ThinQ 5G دارای نوارهایی است که محکم‌تر در دست جای بگیرد. همچنین این اسمارت‌فون از پنل OLED هم‌اندازه Dual Screen بهره می‌برد و درنتیجه شما دو صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی به‌صورت هم‌زمان در اختیار دارید تا با لذتی بیشتر از همیشه، به فعالیت‌هایی چون multitasking، گیمینگ و سرگرمی‌ بپردازید. علاوه بر این کاربران می‌توانند نمایشگر ۲.۱ اینچی روی درب Dual Screen را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که اطلاعات کلیدی را به‌محض دریافت مشاهده کنند.

طراحی LG V60 ThinQ 5G به‌گونه‌ای است که ترکیب یکپارچه‌ای از فلز و شیشه را در کنار یکدیگر خلق نموده تا کاربر هنگام استفاده از آن، کیفیت اعلا و رده‌بالای آن را احساس کند. این محصول با دو رنگ جدید، لبه‌های محصورشده و نمایشگر وسیع ۶.۸ اینچی OLED، با ارتقا کیفیت و عملکرد اسمارت‌فون‌ها آماده ورود به عصر ۵G است.

Morris Lee رئیس شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی می‌گوید: «استراتژی ما معرفی ابزارهای ۵G متمایزی است که هم‌زمان با افزایش تقاضای مصرف‌کنندگان و رشد بازار بین‌المللی ۵G، پاسخ‌گوی این نیازها باشند. LG V60 ThinQ 5G با Dual Screen دستگاهی ایده‌آل برای مصرف‌کنندگانی است که در عصر ۵G به تولید، مصرف و اشتراک محتوا علاقه دارند.»

قرار است از ماه آینده میلادی عرضه LG V60 ThinQ 5G از برخی بازارهای منتخب آمریکای شمالی، اروپا و آسیا آغاز گردد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو