فیلم کوتاه "نان و فراموشی" در جشنواره­ آمریکایی

121

1398/12/8

14:07


"نان و فراموشی" به کارگردانی کاوه عزیزی در نوزدهمین دوره جشنواره کیدز فرست! روی پرده می‌رود.

فیلم کوتاه "نان و فراموشی" در جشنواره­ آمریکایی

سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم کوتاه "نان و فراموشی" به کارگردانی کاوه عزیزی و تهیه‌کنندگی صابر احدی در نوزدهمین دوره جشنواره کیدز فرست! در آمریکا به نمایش در می‌آید.

"نان و فراموشی"مضمونی اجتماعی دارد و سومین اثر عزیزی به عنوان کارگردان است. فیلم ماجرای  دختری به نام فرشته را روایت می‌کند که در یک روز معمولی دچار یک چالش بزرگ می‌شود. این فیلم اولین حضور بین‌المللی خود را در این جشنواره تجربه می‌کند.

جشنواره کودک کیدز فرست! به نمایش آثار فیلمسازان مستقل و فیلم‌های مدرن و کلاسیک سینمای کودک اختصاص دارد و  در طول سال، فیلم‌های پذیرفته شده جشنواره در رویدادهای مختلف سینمایی که توسط جشنواره کیدز فرست! با همکاری جشنواره‌های نیوپورت بیچ، جشنواره بلویت و دیگر جشنواره‌ها و همچنین دانشگاه هاوایی، دانشگاه وایکز برگزار می‌شوند، اکران خواهند شد. این جشنواره بخشی از انجمن ارزشیابی رسانه کودکان، است که در سال ۱۹۹۱ در سانفرانسیسکو آمریکا به منظور آموزش کودکان از طریق فیلم‌های مناسب آنها تاسیس شده است.

در "نان و فراموشی" نادر فلاح، سهی بانو ذوالقدر، نیوشا علیپور، پیمان مقدمی، نوا یاوریان، گئورک مانوکیان به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده: دنیا محمدپور، مدیر فیلمبرداری: مهران ممدوح، تدوین:بهرنگ سنجابی،مدیر صدابرداری:بابک نیازی، طراحی و ترکیب صدا: عرفان ابراهیمی، آهنگساز: رضا خسروی، طراح صحنه و لباس: سحر شهامت، طراح گریم: حمید پورسیفی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سهیل ملک نژاد، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، تصحیح رنگ: نیما دبیرزاده، عکاس: علی سندانی، طراح پوستر: تانیا محمدپور، پخش بین المللی فیلم: مهدی کامرانی راد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو