مدل شلوار مام فیت شیک و جذاب با استایل های خاص

مدل شلوار مام فیت شیک و جذاب با استایل های خاص


منبع: آرگا

1,127

1398/12/8

14:09


در این مطلب تصاویری از انواع مدل شلوار مام فیت با طرح های متنوع و زیبا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

شلوار مام فیت از انواع طرح های محبوب شلوار در چند سال اخیر می باشد که شما می توانید این طرح شلوارها را به راحتی با مانتوهای جلوباز و جلو بسته و دکمه دار و کفش های کتانی و … ست نمایید و استایل و تیپی متفاوت در مکان های مختلف داشته باشید.

مدل شلوار مام فیت با طرح های زیبا و جدید

امروزه با پیشرفت دنیای مد لباس ها نیز روز به روز ظاهری متفاوت و جذاب تر به خود می گیرند و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید تیپ و استایلی امروزی داشته باشید بهتر است در هنگام لباس های مختلف خود نظیر مانتو و شلوار و … حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاویری از انواع طرح های شلوار مام فیت را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرند.

مدل شلوار مام فیت

طرح های شلوار مام فیت زنانه و دخترانه

شلوار مام فیت به طرح هایی از شلوار جین گفته می شود که دارای فاق بلندی می باشند و قسمت کمر آن ها در بالای ناف بسته می شود در دوخت این طرح شلوارها همچنین از پارچه ها با ضخامت مختلف استفاده می شود و پارچه هایی که برای دوخت این شلوارها استفاده می شوند به صورت سنگ شور و زاپ دار موجود می باشند.

شلوارهای مام استایل و مام فیت با یکدیگر دارای تفاوت هایی هستند. شلوارهای مام استایل از انواع طرح های شلوار با فاق بلند می باشند و در دوخت آن ها از پارچه های ضخیم آبی روشن و غیر کشی استفاده می گردد همچنین این شلوارها راسته می باشند و در قسمت مچ پا نیز مقداری تنگ تر هستند در صورتی که در دوخت شلوارهای مام فیت از پارچه ها با ضخامت مختلف استفاده می گردد همچنین در دوخت برخی از طرح های این شلوارها پارچه های لی کشی نیز به چشم می خورند.

مدل شلوار جین مام فیت

شلوار اسپرت

شلوار جین مشکی

شلوار مام فیت مشکی

شلوار جین دخترانه

شلوار جین

شلوار مام فیت زنانه

مدل شلوار اسپرت زنانه

شلوار جین شیک

شلوار لی

شلوار جین زنانه

طرح شلوار اسپرت

مدل شلوار مام فیت زنانه و دخترانه

شلوار مام فیت شیک و زیبا

شلوار جین زنانه

مدل شلوار جین زنانه

مدل شلوار مام فیت دخترانه

مدل شلوار لی

شلوار اسپرت مشکی

شلوار جین مشکی

شلوار لی دخترانه

شلوار جین شیک و زیبا

شلوار مام فیت رنگ تیره

شلوار جین رنگ تیره

شلوار جین دخترانه

شلوار دخترانه مام فیت شیک و جدید

این طرح شلوارها به دلیل فاق بلندی که دارند برای استایل های دخترانه و خانم های جوان انتخابی مناسب و ایده آل می باشند و به راحتی با مانتوهای جلوباز ست می گردند همچنین اگر شما تمایل دارید قسمت پایین تنه تان کشیده تر به نظر برسد بهتر است این مدل شلوارها را برای پوشیدن انتخاب نمایید. این شلوارها همچنین برای پوشیدن با پالتوها و مانتوهای کتی و بافت پاییزه و پالتو و کاپشن انتخابی ایده آل به شمار می روند.

کفش های کتانی و کفش های هولوگرامی برای پوشیدن با شلوارهای جین مام فیت مناسب می باشند همچنین در فصول پاییز و زمستان می توانید این طرح شلوارها را با نیم بوت بپوشید.

شلوار مام فیت رنگ روشن

شلوار رنگ روشن زنانه

شلوار رنگ روشن زنانه

طرح شلوار شیک اسپرت

شلوار جین

مدل شلوار جین تیره

شلوار جین رنگ تیره

شلوار جین شیک و رنگ تیره

شلوار جین زنانه

شلوار دخترانه اسپرت

شلوار جین آبی روشن

شلوار جین دخترانه

شلوار مام فیت شیک

شلوار جین زنانه

شلوار جین زنانه

مدل شلوار اسپرت

طرح شلوار مام فیت

شلوار دخترانه اسپرت و شیک

شلوار جین آبی روشن

شلوار جین آبی روشن

شلوار جین مام فیت

طرح شلوار جین زنانه

شلوار اسپرت و زیبا دخترانه

شلوار شیک مام فیت

شلوار جین شیک

مدل شلوار دخترانه

شلوار جین

شلوار جین زنانه

مدل شلوار مام فیت برای خانم ها با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب می باشد و اگر شما دارای اضافه وزن هستید و تمایل دارید بدون پوشیدن گن پهلوها و شکم تان را جمع کنید بهتر است این طرح شلوارها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو