جشنواره مردمی محصولات حجاب کشور به سال آینده موکول شد

118

1398/12/8

16:07


عضو هیئت‌ مدیره انجمن طراحان و تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب کشور از موکول شدن برگزاری نخستین جشنواره مردمی محصولات حجاب به سال آینده خبر داد.

جشنواره مردمی محصولات حجاب کشور به سال آینده موکول شد

سرویس مد و لباس هنرآنلاین: مریم‌‌السادات خرمدره طراح لباس، مدرس دانشگاه، عضو هیئت‌مدیره انجمن طراحان و تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب کشور و مدیر مؤسسه "طرح‌آفرینان فاطر" به خبرنگار هنرآنلاین گفت: تا پیش از این و بر اساس اعلام فراخوان، قرار بود این رویداد از 8 تا 16 اسفندماه سال جاری باهدف شناسایی، جبهه سازی و هم‌افزایی طراحان، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات حجاب اسلامی و همچنین فعالان این حوزه در هشت بخش اصلی و چندین بخش فرعی برگزار شود که به دلیل شرایط پیش آمده در پی شیوع بیماری کرونا و همچنین ترافیک برنامه های فرهنگی و هنری در اسفندماه، این رویداد به سال آینده موکول شد.

خرمدره از احتمال برگزاری نخستین جشنواره مردمی محصولات حجاب در تیرماه سال آینده خبر داد و گفت: درصدد هستیم با برنامه ریزی منسجم و طی روند آموزشی مطلوب برای علاقه مندان به این عرصه، جشنواره ای درخور و با کیفیت بالا برگزار کنیم.

برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها و هم‌اندیشی فعالان این حوزه از دیگر اتفاقات این جشنواره است. در بخش نمایشگاهی نیز آثار در بخش‌های مختلف همچون  مانتو و عبایای اسلامی، چادرهای میهمانی و اجتماع،  ملزومات حجاب ، لباس‌های کودک و نوجوان، شال، روسری و پوشش‌های سر، عکاسی، تبلیغات و فضای مجازی، ایده‌های خلاق و نوآورانه در حوزه کسب‌وکارهای محصولات حجاب و تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای از بخش های این جشنواره به نمایش درمی‌آیند.

انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب از همه صاحبان ایده تا محصول در بخش‌های  مختلف دعوت کرده است تا آثار خود را حداکثر تا پایان آذرماه به دبیرخانه این جشنواره به نشانی تهران، بعد از میدان فردوسی، خیابان شهید موسوی، پلاک 30، دبیرخانه نخستین جشنواره مردمی محصولات حجاب ارسال کنند. علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.hijanpro.ir مراجعه کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو