آنچه باید درباره عشق علیهان و زینب در سریال ترکی سیب ممنوعه بدانید

منبع: کولاک

702

1398/12/8

16:28


عشق علیهان و زینب در سریال ترکی سیب ممنوعه یکی از ماجراهای اصلی و جذاب در این سریال پر طرفدار است. سریال ترکی سیب ممنوعه محصول سال ۲۰۱۸ کشور ترکیه است و زندگی دو خواهر به نام های زینب و ییلدیز را به تصویر می کشد. زینب و ییلدیز ییلماز دو خواهر هستند که علاقه بسیاری به هم دارند اما رویا و آرزوهای آن در زندگی با هم خیلی متفاوت است. زینپ یک دختر زیبارو است که به شدت پایبند به ارزش‌های اخلاقی است که در یک شرکت به عنوان دستیار مدیر مشغول به کار است.

عشق علیهان و زینب در سریال ترکی سیب ممنوعه

عشق علیهان و زینب در سریال ترکی سیب ممنوعه

زینب زیبا به خاطر رفتار و چهره زیبایش جای خود را در دل علیهان باز می کند. زینب و علیهان ورد رابطه عاشقانه ای می شوند. اما پس از مدتی که از این رابطه می گذرد علیهان با زینب سرناسازگاری می گذارد و همچنین به او خیانت می کند. و این رفتار علیهان منجر به تمام شدن این رایطه می شود.

زینب پس از جدایی از علیهان به پیشنهاد یکی از همکارانش قرار می شود به همراه او به خارج از کشور برود و با او ازدواج کند.

علیهان به دلیل ذهنیت بدی که از مادرش به علت خیانت به پدرش دارد به هیچ زنی وابسته نمی شود. اما انگار زینب با همه دخترهایی که تا به حال دیده است فرق دارد. پس از رفتن زینب علیهان به شدت غمگین می شود و به دنبال او می رود.

زینب روز عروسی خودش با همکارش از عروسی فرار می کند و علیهان نیز ترتیب یک مجلس عروسی را برای خودش و زینب داده است و این دو با هم ازدواج می کنند.


بیشتر بخوانید

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی سیب ممنوعه


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه ، سریال ترکی عاشقانه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو