دانلود بازی Omerta City of Gangsters Gold Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Omerta City of Gangsters Gold Edition برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

91

1398/12/8

17:17


بازی Omerta City of Gangsters داستان دو برادر اهل سیسیل را بیان می کند که به شهر آتلانتیک در آمریکا آمده اند. بازی Omerta City of Gangsters در تاریخ ۱۹۲۰ جریان دارد و یکی از برادران شانس درست کردن یک زندگی خوب و ایده آل را در آتلانتیس پیدا می کند. اما می توانید حدس بزنید که برادر دیگر چه کاره می شود؟

او فکر بهتری برای به دست آوردن رویاهای شیرین خود دارد. به همین منظور به سراغ گروه های جنایی و شرور می رود و به آن ها ملحق می شود. کارهای زیادی برای انجام دادن در بازی وجود دارد و می توان به طور آزاد مسیر بازی را پیش برد. در حالت کلی روند بازی Omerta City of Gangsters اینگونه است که در ابتدا با ایجاد یک سازمان خلافکاری کوچک به تدریج به یک سازمان گسترده تر تبدیل می شوید و دست به خلاف های سنگین می زنید. اما در این میان باید حواستان به رقیب هایتان نیز باشد چرا که ممکن است شما مورد هدف آن ها واقع شوید. بازیکنان بایستی در دوره ی ممنوعیت استفاده از مشروبات الکلی، نقش رئیس یکی از باندهای اراذل و اوباش را به عهده بگیرند و آن ها را در مسیر هدفشان رهبری کنند.

Omerta City of Gangsters Gold Edition PC-PROPHET

دانلود-بازی-Omerta-City-of-Gangsters-Gold-Edition

قبل از این که شروع به ساختن امپراطوری خود کنید باید یک نام و یک تصویر به عنوان رئیس (شخصیت omerta) انتخاب کنید. بعد به صفحه ای برای انتخاب ویژگی های رفتاری و کرداری شخصیت بازی هدایت می شوید. در این بخش سعی کنید تا ویژگی شخصیت بازی را نزدیک به ویژگی های اخلاقی خودتان انتخاب کنید. چون در طول بازی تاثیر گذار خواهند بود. از همان لحظات اول بازی وارد قسمت آموزشی بازی خواهید شد و نکات مهم آموزشی را فرا خواهید گرفت.

بازیکن به واسطه ی آزادی عملی که دارد می تواند بصورت دلخواه و هر گونه که دوست دارد بازی را شروع کند. انتخاب های متعددی برای آغاز بازی پیش رو خواهید داشت. بدین معنی که اگر احساس می کنید برای ورود به دنیای مافیایی به فرصت نیاز دارید پس بهتر است که شما برای مدتی با ایجاد یک کسب و کار سالم به کار مشغول باشید تا کم کم تجربه ی کشت و کشتاری خونین را کسب کنید. در این مدت می توانید پول هایتان را پس انداز کنید. اما اگر فن مافیا هستید پیشنهاد می کنیم بی گدار به آب نزنید تا اساس کار آن ها دستتان بیاید. تا از همان ابتدا شاهد شکست خود نباشید.

در این بازی استراتژیک بازیکن بعد از آشنایی با محیط کار باید به استخدام مردان بپردازد. شما به عنوان رئیس باید حواستان به افراد خودتان نیز باشد تا با دادن اطلاعات سری شما به بیرون موجب دردسر شما نشوند چون بسیاری از آن ها غیر قابل اعتمادند و از رشوه استقبال خوبی می کنند. رشوه به عنوان اساس کار شما نیز می باشد. پس این نکته ی کلیدی را به خاطر بسپارید. بعد از جذب مردان، شما یک گروه نو پا محسوب می شوید و کارهایی که مناسب گروهتان باشد عبارت اند از: حمله به مکان های کوچک و مختلف، فروش اقلام غیر قانونی از مشروبات گرفته تا سلاح های سرد و گرم و … تصمیم با خودتان است که یک گروه آشوبگر یا دارای سیاست باشید. اما اگر با سیاست عمل کنید بهتر به نتیجه می رسید ولی گاهی اوقات آشوبگری هم مثمر ثمر واقع می شود.

منبع توضیحات : گیمفا

info

Omerta – City of Gangsters is a simulation game with tactical turn-based combat. Taking the role of a fresh-from-the-boat immigrant, with dreams of the big life, the player will work his way up the criminal hierarchy of 1920’s Atlantic City. Starting with small jobs, his character recruits a gang and expands his empire by taking territory from other gangsters. Eventually he establishes his own crime syndicate and becomes the de facto ruler of Atlantic City.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3 32-bit, Vista SP2, Windows 7

Processor: 2 GHz Dual Core

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Geforce 8800, Radeon HD 2000, Pixel Shader 3.0, 256 MB discrete RAM

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 5 GB HD space

Sound: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 64-bit

Processor: 2 GHz Quad Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Geforce 400 series, Radeon HD 5000 series, 512 MB discrete RAM

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو