احمد فرزانه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل یک زن میانسال در حیات منزل مسکونی اش بلافاصله ماموران انتظامی بخش انابد به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی بردسکن به ریاست بازپرس این دادسرا وپزشکی قانونی درمحل حضور و تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند.

وی عنوان کرد: ماموران در بررسی های اولیه با جسد بی جان زن ۴۳ سال ای که به طرز وحشتناکی با ضربات چاقو از ناحیه گردن و صورت در داخل حیات مسکونی اش به قتل رسیده بود مواجه شدند. 

دادستان بردسکن افزود: تحقیقات اولیه حاکی از اختلافات مرحومه با داماد جوانش و درگیری‌های قبلی فیمابین آنها بود که ظن را به وی بیشتر و با دستور مقام قضایی کمتر از یک ساعت از وقوع قتل داماد ۲۴ ساله به همراه  دو تن از دوستانش شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر  شدند.

فرزانه بیان کرد: متهم جوان که دوران نامزدی را سپری می کرد در بازجویی های فنی پلیس لب به اعتراف  گشود.

وی اظهارداشت: داماد جوان به درب منزل پدرهمسر خود مراجعه و پس از درگیری لفظی با مرحومه و در غیاب پدر همسرش محل را ترک و پس از مدتی به اتفاق دوتن از دوستانش با انگیزه ترس و ارعاب مرحومه به منزل این مرحومه مراجعه و با کشاندن وی به داخل حیات با ضربات چاقو به ناحیه صورت و گردن مادر خانم خود را به قتل می رساند و از محل متواری می شود. 

فرزانه تصریح کرد: این جوان در پی اختلافات قبلی با همسر و مادر همسرش اواخر شب حادثه به درب منزل وی مراجعه و با اشاره به عدم حضور شوهر مقتوله در شب حادثه به همراه دو تن از دوستانش وی را به قتل می رساند.

دادستان بردسکن گفت: در این رابطه ۳ نفر دستگیر و تحقیقات  پیرامون  این پرونده همچنان ادامه دارد.