دانلود بازی Broken Lines برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

دانلود بازی Broken Lines برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl


منبع: دانلود ها

113

1398/12/9

03:36


بازی Broken Lines اثری داستان محور، تاکتیکال و نقش آفرینی می باشد که روایتی متفاوت از جنگ جهانی دوم را بیان می کند. داستان بازی درباره یک گروه هشت نفره از سربازانی است که پشت خط نظامی دشمن درگیر می شوند و باید برای شکست دشمنان و نجات خود تلاش کنند. وظیفه شما رهبری این گروه برای بازگشت به خانه و رویارویی با ترس های دوران جنگ است. این بازی اثری از استودیو PortaPlay بوده که مبارزات آن به سبک استراتژی نوبتی شکل گرفته اند. این بازی مملوء از المان های روگ-لایک می باشد و داستانی مانند آثار محبوبی چون Frozen Synapse، X-Com و Banner Saga را در دل خود جای داده است.

کلید موفقیت شما، استراتژی و کار گروهی است. هرکدام از این هشت سرباز دارای شخصیت و ایده های متفاوت خود درباره آینده هستند. برخی از آن ها می خواهند درباره علت این حادثه جستجو کنند، برخی می خواهند درجایی پناه بگیرند و منتظر کمک باشند و …! در بازی Broken Lines شما دقیقا نقش همان دست پنهانی را دارید که در لحظات دشوار به سایر سربازان در میدان نبرد کمک می کند. شما باید این سربازان را به درستی رهبری کنید و امنیت و نجات آن ها را تضمین نمایید. هر تصمیم شما برای پیشروی و حمله به خطوط دشمن می تواند بر حرکات نظامی آتی شما تاثیرگذار باشد و جان این هشت سرباز را دخیل خود کند. مبارزات در این بازی مانند سایر آثار نقش آفرینی تاکتیکال است و سربازها فقط وقتی حرکت می کنند که مبارزات شروع شوند. هرموقع که دشمن یا خطری متوجه تیم شما شود، بازی ایست می کند تا شما تصمیمات خود را بگیرید و بازخورد خود نسبت به شرایط را اعلام کنید. آیا به جلو حمله می کنید یا گاهی عقب نشینی؟

Broken Lines PC-HOODLUM | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Broken-Lines

info

Your squad has crash-landed behind enemy lines, in the heart of an alternate history Eastern Europe. With no intel or leadership to support them, these soldiers must fight their way back home before the horrors of war break them. Teamwork and strategy are paramount…

Each soldier has their own personality and ideas on what needs to happen next. Some want to investigate what caused the crash that left them in hostile territory, while others want to lay low and wait for rescue. There are even whispers of desertion.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: i5-5700 2Ghz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Graphics: GeForce GT 750M 2GB or similar (1500 3DMark score)

DirectX: Version 10

Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: I7-7700 4Ghz

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GTX1050

DirectX: Version 10

Storage: 6 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Broken Lines-HOODLUM:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

—————

دانلود فیت گرل Broken Lines-FitGirl با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو