عکس و بیوگرافی کاوه آفاق و همسرش + خواننده و ترانه سرا

عکس و بیوگرافی کاوه آفاق و همسرش + خواننده و ترانه سرا


منبع: نمکستان

253

1398/12/9

10:32


کاوه آفاق ترانه سرا، آهنگساز و نیز خواننده محبوب ایرانی در ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. از کودکی به موسیقی راک علاقمند بود و خیلی زود شروع به آموختن و نواختن گیتار کرد.

نمکستان: کاوه آفاق ترانه سرا، آهنگساز و نیز خواننده محبوب ایرانی در ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. از کودکی به موسیقی راک علاقمند بود و خیلی زود شروع به آموختن و نواختن گیتار کرد. او خود را یک فرد وطن پرست میداند و همواره یک مچ بند که مزین به سه رنگ سبز و سفید و قرمز پرچم ایران است را بر دستان خود دارد و ترانه ای نیز برای ایران خوانده است.

مدتی به همراه خانواده اش در شمال ایران زندگی میکرد و با موسیقی سنتی و محلی ترکمن های آشنائی پیدا کرد. جالب است بدانیم که کاوه آفاق تجربه بازیگری را نیز در کارنامه هنری خویش دارد. او دوستی نزدیکی با آراد آریا دیگر خواننده جوان پاپ اهل مشهد دارد و جدای از این با یکدیگر همشهری هستند و همین موضوع این دو را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک کرده است. وی تا کنون چهار آلبوم با نامهای: استرس، با قرصها می رقصد، شال و لوتوس را عرضه کرده است. مروری میکنیم بر زندگی شخصی و فعالیتهای خوانندگی و آهنگسازی وی

کاوه آفاق خواننده و ترانه سرا و آهنگساز عکس کاوه آفاق و همسرش

تحصیلات :

دانش آموخته رشته معماری و نیز علوم اجتماعی است اما مشخص نیست در چه دانشگاهی و تا چه مقطعی تحصیلات خود را ادامه داده است.

زندگی خانوادگی :

او در یک خانواده تحصیلکرده متولد شد. پدر کاوه، یک نویسنده است که در زمینه کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد و مادرش نیز دکترای شهر سازی دارد. کاوه آفاق هنوز مجرد است و ازدواج زود هنگام را یک آفت بزرگ میداند و معتقد است باید در سنین پختگی، دست به تشکیل خانواده زد. او معتقد است انسان با عشق است که زندگی میکند و انسان فاقد عشق را مرده متحرک میداند.

کاوه میگوید مانند بیشتر هموطنانم به ازدواج و عشق و نیز خانواده به دیده احترام مینگرد و برایشان ارزش قائل است اما تشکیل زندگی خانوادگی در اوان جوانی را عاملی برای مرگ عشق مینامد و به شدت از آن اجتناب میکند. مشخص نیست که کاوه چند خواهر و برادر دارد و شغل و تحصیلاتشان چیست و آیا آنها نیز مانند برادر هنرمنداشان علاقه دارند در دنیای هنر قدم بگذارند یا نه؟

کاوه آفاق

شروع فعالیتهای هنری :

او از سن پونزده سالگی به نواختن ساز جاز و نیز بلوز پرداخت و وقتی که ۱۷ ساله بود به صورتی جدی آهنگ میساخت و ترانه مینوشت. ابتدا به عنوان نوازنده گیتار الکترونیک به یک گروه موسیقی که نامش آسمان بود رفت اما خیلی زود شخصا مبادرت به تشکیل یک باند موسیقی کرد و نامش را پارت گذاشت و اولین اجرای زنده خود را زمانی که ۱۸ ساله بود در دانشگاه خیام به روی صحنه برد.

سپس به یک گروه دیگر به نام کاویان پیوست. فردی به نام علیرضا پوررضا از کاوه برای پیوستن به این گروه دعوت نمود و او در سال ۱۳۸۲ و زمانی که بیست سال بیشتر نداشت همکاریهای خود را با گروه کاویان آغاز نمود و با این گروه ترانه های زیادی اجرا نمود و تعدادی کنسرت را نیز برگزار کرد، اما در سال ۱۳۸۴ تصمیم گرفت یک گروه راک موسیقی به نام دِ ویز را پایه ریزی نماید. ترانه شال از معروف ترین آهنگ های این گروه بود که مورد استقبال شدید مردم قرار گرفت اما به زودی و با جنجالها و حواشی زیادی این گروه موسیقی نیز منحل شد.

کاوه آفاق

افتخارات

او به همراه آراد آریا، اروین خاچیکیان و یاس دومین جایزه جشنواره جهانی موسیقی زیر زمینی را به خاطر خواندن، ترانه قصه زیر زمین از آن خود نمودند. قصه زیر زمین روایت تجربه ها و دشواری خواندن خوانندگان غیر مجاز زیر زمینی بود که به شکل زیبائی و توسط چند خواننده که در بالا از آنها نام برده شد به اجرا درآمد. همچنین کاوه جایزه بهترین اجرای زنده بخش موسیقی  را نیز از پنجمین جشنواره مقاومت دریافت نمود.

انتشار کتاب :

تهران ۵۷ نام کتابی است که مجموعه ترانه هایی که کاوه آفاق اجرا کرده را در خود جای داده است و به عنوان اولین کتاب ترانه های راک در سال ۹۶ به بازار آمد.

آهنگسازی :

او تجربه آهنگسازی برای تئاترها و فیلمهای زیادی را در کارنامه خویش دارد. آهنگسازی فیلم سینمائی رخ دیوانه و مجموعه های تلویزیونی شبکه و سارق روح در کنار مسابقه ضد گلوله را کاوه خود ساخته و تنظیم نموده است.

کاوه آفاق

تجربه بازیگری :

چون پدر کاوه خود کارگردان تئاتر بود بنابراین او از کودکی با دنیای بازیگری، بیگانه نبود. وقتی که یک کودک شش ساله بود در فیلمی به نام پیامبری با دوازده درهم حضور پیدا کرد. همچنین او در یک فیلم بلند سینمائی به نام لامینور به کارگردانی، کارگردان برجسته سینمای ایران داریوش مهرجویی جلوی دوربین رفت.

علاوه بر این  در تئاترهایی نظیر درخت بلوط و خاکستری و نیز راه پله به کارگردانی سپیده میرحسینی به روی صحنه رفت. او در این تئاتر با بهاره رهنما همبازی بود. بازیگری که خیلیها معتقدند استعداد و توانائی لازم برای ایفای نقشهای تئاتری را ندارد و تنها با استفاده از رانت و زد و بند توانسته خود را به زور در تئاترهای مختلف جای دهد.

اوقات فراغت و سرگرمی :

کاوه آفاق به صورت حرفه ای نقاشی میکشد و تاکنون نمایشگاه های انفرادی زیادی از آثار خود را به نمایش عموم گذاشته است. همچنین در زمان فراغت از کار ، تمایل زیادی به طبیعت گردی دارد و دوست دارد به شهرهای مختلف ایران سفر نماید.

صفحه اینستاگرام کاوه آفاق :

کاوه آفاق در اینستاگرام با آیدی kavehafagh مشغول به فعالیت می باشد.

صفحه اینستاگرام کاوه آفاق

در ادامه با بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده کاوه آفاق همراه ما باشید.

کاوه آفاق

بیوگرافی و عکس های جدید کاوه آفاق

کاوه آفاق

همچنین ببینید: عکس و بیوگرافی بهنام بانی و علی یاسینی

کاوه آفاق

عکس و بیوگرافی کاوه آفاق

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو