بازیگر "تنها در خانه" به سریال معروف آمریکایی پیوست/ حضور مکالی کالکین در فصل دهم سریال

منبع: ایران آرت

159

1398/12/9

13:01


مکالی کالکین، بازیگر فیلم "تنها در خانه"، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فصل دهم سریال American Horror Story اضافه شده است.

ایران آرت، در جدیدترین  اخبار سینما و تلویزیون ، بازیگران فصل دهم سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) تایید و اعلام شده‌اند. رایان مورفی، شورانر سریال با انتشار تیزری کوتاه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از فهرست بازیگران فصل دهم این سریال آنتولوژی محبوب پرده برداشت که مکالی کالکین، بازیگر دو قسمت اول فیلم Home Alone (تنها در خانه)، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران مجموعه داستان ترسناک آمریکایی اضافه شده است. این تنها غافلگیری مورفی نبود و در این تیزر وی از بازگشت سارا پلسون و ایوان پیترز نیز خبر داده که در فصل قبلی این سریال برای اولین‌بار شاهد بازگشت آن‌ها نبودیم. 

کتی بیتس، بیلی لرد، لسلی گروسمان، لی‌لی ریب، آنجلیکا راس، فین ویتراک و آدینا پورتر دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل دهم سریال American Horror Story تایید و اعلام شده است. در حال حاضر خبری از بازگشت اما رابرتس، یکی از ستارگان اصلی مجموعه در دسترس نیست و ممکن است او در این فصل حضور نداشته باشد. در واقع تمامی بازیگران معرفی شده در ۹ فصل قبلی حضور داشته‌اند که از جمله آن می‌توان به حضور ریب در ۶ فصل و بیتس در ۵ فصل اشاره کرد و کالکین تنها بازیگر جدیدی است که در فصل‌های قبلی سریال حضور نداشته است. این تیزر حاوی تصویر رسمی نیست و تنها شاهد نمایش ساحل و پخش آهنگ Dead of Night از گروه Orville Peck هستیم.

به گزارش زومجی، کالکین بیشتر برای بازی در فیلم Home Alone شناخته می‌شود که برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب نیز شده بود. از جمله کارهای اخیر وی می‌توان به حضور در یک قسمت از سریال Dollface و بازی در فیلم Changeland اشاره کرد. در هر حال به‌نظر می‌رسد که نقش کالکین در فصل دهم سریال American Horror Story جدی‌ترین نقش وی در طول چند سال اخیر بوده است. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از فصل دهم سریال داستان ترسناک آمریکایی از جمله تم اتفاقات، داستان و زمان شروع پخش آن در دسترس نیست. سال گذشته شبکه FX از ساخت فصل دهم این سریال خبر داد که مدتی پیش برای سه فصل دیگر نیز تمدید شد و بدین ترتیب این سریال قرار است حداقل تا فصل سیزدهم ادامه داشته باشد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو