ستاره‌های هالیوود علیه دولت ترامپ شدند

منبع: ایران آرت

102

1398/3/31

21:19


ایران آرت: تعدادی از ستارگان هالیوودی ویدیویی ضبط کرده‌اند تا به عموم مردم نشان بدهند که کشفیات گزارش دادستان ویژه بررسی پرونده ارتباط کمپین و دولت دونالد ترامپ با روسیه چقدر اهمیت دارد.

رابرت دنیرو، رزی پرز، مارتین شین، سوفیا بوش، استیون کینگ، لارنس فیشبرن، جورج تاکئی، جاناتان ون‌نس و راب راینر تنها شماری از افرادی هستند که ویدیویی را ضبط کردند تا با جزییات به بخش‌های مختلف گزارش رابرت مالر از جمله اتهام‌های همدستی با روسیه، جلوگیری از اعمال قانون و دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ بپردازند.

پرز گفت این ستاره‌ها در این ویدیو مشارکت کرده‌اند چون "عملا هیچکس این گزارش را نخوانده است."

به گزارش مهر، این ویدیو که تقریباً شش دقیقه است با شین شروع می‌شود که در سریال "بال غربی" نقش شخصیت رییس‌جمهور جوزایا بارتلت را ایفا کرده بود. در ویدیو با شواهد نشان داده می‌شود که چطور ترامپ و اعضای کمپینش جرایم مختلفی مرتکب شده‌اند، در حالی که خود ترامپ و دادستان کل حامی او ویلیام بار می‌گویند گزارش نشان می‌دهد او بی‌گناه است.

مالر شخصاً درباره جرایم احتمالی رییس‌جمهور نتیجه‌گیری قطعی نکرد. با این حال او در یک کنفرانس رسانه‌ای برای اعلام پایان یافتن تحقیقاتش گفت: "اگر ما اطمینان داشتیم که رییس‌جمهور مشخصاً هیچ جرمی مرتکب نشده حتماً این را می‌گفتیم. با این حال نتوانستیم تصمیم قطعی بگیریم که رییس‌جمهور جرم مرتکب شده است."

مالر به این ترتیب عملاً نتیجه‌گیری نهایی را به کنگره آمریکا واگذار کرده است.

ستاره‌های مشارکت‌کننده در این ویدیو می‌گویند مالر و تیمش باور دارد که ترامپ مرتکب جرم شده و این مسئله در گزارش مشخص است. آن‌ها از عموم مردم می‌خواهند خودشان گزارش را مطالعه کرده و نتیجه‌گیری کنند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو