ملاقات در بیمارستان امام خمینی اهواز لغو شد

منبع: برترین ها

44

1398/12/9

19:56


رئیس بیمارستان امام خمینی اهواز، با تایید لغو ملاقات در بیمارستان امام خمینی اهواز گفت: این تصمیم تا اطلاع ثانوی و زمانی که مطمئن شویم این ویروس در حال افول است ادامه دارد.

خبرگزاری فارس: ساسان موگهی رئیس بیمارستان امام خمینی ظهر امروز در گفت‌وگویی با تایید لغو ملاقات در بیمارستان امام اهواز اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و شناسایی چند بیمار در استان ضرورت دارد که هر گونه تجمع در اماکن عمومی به ویژه در بیمارستان‌ها اجتناب شود.

وی افزود: ممکن است افرادی که برای ملاقات بیماران خود به بیمارستان‌ها مراجعه کنند خود ناقل بیماری باشند که در این صورت ممکن است هم بیمار بستری و هم ملاقات کننده ویروس را خارج از بیمارستان منتقل کنند.

رئیس بیمارستان امام خمینی اهواز،گفت: این تصمیم تا اطلاع ثانوی و زمانی که مطمئن شویم این ویروس در حال افول است ادامه دارد.

موگهی با تاکید بر اینکه هیچ گونه مورد ویروس کرونا بین همکاران و مراجعه کنندگان گزارش نشده است، بیان کرد: در صورتی که فردی با مشکلات تنفسی به بیمارستان مراجعه کند اگر نیاز به ویزیت سرپایی داشته باشد، پس از انجام کارهای اولیه و دادن توصیه‌های لازم مرخص می‌شود.

وی افزود: اما در صورت نیاز به بستری با هماهنگی برای ادامه درمان به بیمارستان رازی اهواز منتقل می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو