ماجرای ویدئوی لو رفته از ستاره اسکندری بدون حجاب

منبع: حرف تازه

289

1398/3/31

22:10


عکس و فیلم لورفته از کشف حجاب ستاره اسکندری در ترکیه

کشف حجاب ستاره اسکندری در چند ساعت خبرساز شده و اخیرا ویدئویی از ستاره اسکندری بدون حجاب در حال‌ پخش و انتشار است که واکنش های متفاوت کاربران شبکه های اجتماعی را در پی داشته است.

ویدئویی از ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در حال خرید از یکی از فروشگاه های یکی از کشورهای خارجی که گویا ترکیه می باشد ،و بدون حجاب منتشر شده و رسانه ها و سایت ها این خبر به خبر داغ تبدیل گشته است.

کشف حجاب ستاره اسکندری

ماجرای عکس بدون حجاب ستاره اسکندری در ترکیه

مکان این فیلم در فروشگاه است که فردی که فیلم را پنهانی میگیرد در آخر رو به خانم اسکندری میگوید سلبریتی خائن که با واکنش او مواجه میشود
این فیلم پنهانی گرفته شده و فاش شدن کشف حجاب ستاره اسکندری ، اعتراض کاربران و مردم را در پی داشته و او را ریاکار قلمداد کرده و عده ای دیگر هم به صحبت های گذشته ی اسکندری رجوع می کنند این پوشش او را نوعی ریاکاری تلقی کرده اند که او در سال ۹۳ گفته بود : من در جامعه خودم پوششی دارم که آن را دوست دارم و حتی مانع کارم هم نمی شود اما به لحاظ حقوق اجتماعی بحث بسیار مفصلی است و یک کار کارشناسی می طلبد.
من شاید اگر در جامعه ای غیر از اینجا می بودم و زندگی می کردم هرگز در این عرصه پا نمی گذاشتم
اما الان شرایط برای کسی که مانند من فکر می کند، مهیاست تا بتواند در عرصه بازیگری قدم بگذارد.

کشف حجاب ستاره اسکندری

ستاره اسکندری در ترکیه

هنوز از سوی ایشان واکنشی نشان داده نشده است.
ستاره اسکندری یکی از بی حاشیه ترین و بهترین هنرمندان این دهه اخیر است که کارهای زیادی را مخصوصا در سریال های تلویزیون انجام داده و در بازیگری حرفی برای گفتن دارد.
چندی پیش نیز عکس کشف حجاب نگار جواهریان همسر رامبد جوان خبرساز شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو