ابتلای ۲۵ مازندرانی به کرونا

منبع: برترین ها

51

1398/12/10

01:01


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به بستری بودن ۳۰۰ نفر براثر ابتلا به کرونا ویروس در استان گفت: بیماری ۲۵ نفر تایید شده است.

خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به بستری بودن ۳۰۰ نفر براثر ابتلا به کرونا ویروس در استان گفت: بیماری ۲۵ نفر تایید شده است.

سیدعباس موسوی آخرین آمار ابتلای به کرونا ویروس را در استان ۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: ابتلای این بیماران به این یروس مثبت و تأیید شده است.

وی با اظهار اینکه ۳۰۰ نفر دارای علائم اولیه و مشکوک به بیماری کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند، ادامه داد: تاکنون ۳۰ نفر از این بیماران پس از بهبودی از بیمارستان‌های ترخیص شده اند.

وی شمار مراکز قرنطینه‌ای برای درمان بیماران کرونایی را در سطح استان هفت مرکز اعلام کرد و خواستار رعایت موارد بهداشتی برای پیشگیری از ابتلای به این بیماری شد.

موسوی با اظهار اینکه مدارس استان تا سه روز آینده و مراکز دانشگاهی تا پایان هفته تعطیل است، ادامه داد: از فردا طرح مراقبت فعال بیماران مشکوک به کرونایی شناسایی شده تشدید می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه از فردا توزیع ماسک و اقلام بهداشتی توزیع می‌شود، گفت: پیش بینی می‌شود کمبودهای موجود به زودی برطرف شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو