الجزیره مدعی شهادت ۴ عضو حزب‌الله در ادلب شد

منبع: برترین ها

51

1398/12/10

08:34


شبکه خبری الجزیره مدعی شد که در درگیری‌های روز جمعه ۴ عضو حزب‌الله لبنان در ریف ادلب به شهادت رسیده‌اند خبری که هنوز منابع رسمی حزب‌الله آن را تایید نکرده‌اند.

خبرگزاری فارس: شبکه خبری الجزیره بامداد روز شنبه مدعی شد که در درگیری‌ها در ریف ادلب دست کم ۴ مبارز حزب‌الله لبنان به شهادت رسیده و تعدادی نیز مجروح شدند.

دیده‌بان سوریه نیز مدعی شده که این حمله توسط پهپادهای وابسته به ترکیه انجام شده و طی آن تعداد از افسران نظامی سوریه نیز به شهادت رسیده‌اند.

هنوز منابع رسمی وابسته به حزب‌الله لبنان و نظام سوریه این اخبار را تایید نکرده‌اند.

تنش‌ها در ادلب پس از آن افزایش یافت که در پی پیشروی‌های ارتش سوریه در این استان و عقب راندن تروریست‌ها، ترکیه حمایت های خود از گروه های مسلح حاضر در این استان را افزایش داد و حتی به کمک پهپادها اقدام به بمباران مواضع ارتش سوریه کرده است.

همچنین منبعی مسؤول در وزارت خارجه سوریه جمعه (نهم اسفند) در مورد تحولات اخیر ادلب گفت: «تبلیغات دروغینی که ترکیه و کشورهای غربی علیه سوریه طی روزهای گذشته انجام دادند، حمایت آن‌ها به ویژه رژیم ترکیه از گروه‌های مسلح تروریستی طی سال‌های گذشته را اثبات می‌کند و نشان می‌دهد که آن‌ها برای اجرای نقشه‌های خود علیه خواسته‌های مردم سوریه از جمله نابودی تروریسم در این کشور، سرمایه‌گذاری کرده و روی این نقش‌ها حساب باز کرده بودند».

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو