بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر

بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر


منبع: تالاب

136

1398/12/10

11:08


بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر

بازیگران مشهور ایرانی طرفدار کدام خواننده هستند ؟

به گزارش تالاب همه کسانی که ما با آنها حرف زدیم از چند چهره به عنوان خواننده محبوب شان نام بردند و طبیعتا سبک کاری و موسیقی اش را تحسین کردند. این شما و این هم خواننده های مورد علاقه چهره های محبوب تان.

 

پژمان جمشیدی

خیلی از کسانی که در این گزارش به سراغ شان رفتیم ترجیح می دادند تنها یک نفر را به عنوان خواننده محبوب شان عنوان نکنند تا دوستان دیگرشان دلخور نشوند. پژمان جمشیدی هم با وجود علاقه اش به خواننده های ایرانی و پسندیدن سبک برخی از آنها نامی از یک خواننده خاص نبرد و ترجیح داد فیوریت اش را از میان ستاره های خارجی انتخاب کند.

بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر

 

خواننده مورد علاقه پژمان جمشیدی

موسیقی برای جمشیدی جدی است و خودش هم دستی بر این آتش دارد، شاید به هیمن دلیل است که به جز موسیقی خواننده های سرشناس و صاحب سبک حتی آلبوم خواننده هایی که اسم و رسم چندانی ندارند را هم گوش می کند و ممکن است حتی قطعه ای از آلبوم آنها توجهش را جلب کند.

 

اما صدای مورد علاقه و خاطره انگیز برای پژمان جمشیدی کریس براون است. جمشیدی می گوید از شنیدن صدای این خواننده آرامش می گیرد و به همین خاطر موزیک های این خواننده را زیاد گوش می دهد.

 

بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر

عکس کریس براون

 

حامد بهداد

حامد بهداد حالا دیگر بعد از چند قطعه ای که خوانده و به خصوص بعد از ایفای نقش یک خواننده در مجموعه «دندون طلا» خودش هم به عنوان خواننده شناخته می شود، گرچه خیلی ها او را در عرصه بازیگری بسیار موفق تر از خوانندگی می دانند ولی در موسیقی و عالم خوانندگی هم این بازگیر طرفداران خودش را دارد.

بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر

 

خواننده مورد علاقه حامد بهداد

بهداد، فرهاد و مازیار را به عنوان خواننده های محبوب اش نام می برد و می گوید: «آنها موسیقی منحصر به فردی داشتند و اشعاری که برای خواندن انتخاب می کردند هم وزین بود. علاوه بر اینها خودشان هم اجرای خوبی داشتند. سبک موسیقی فرهاد الان هم بعد از سال ها ماندگار است و هنوز شنیدنی است. دلیل این ماندگاری دقتی بوده که این خواننده ها در همه ابعاد کارشان از شعر و موسیقی تا نوع خواندن خودشان به خرج می دادند.»

بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر

عکس فرهاد 

 

امیرحسین رستمی

سلیقه امیرحسین رستمی در موسیقی جالب و کمی متفاوت است. او از طرفی موسیقی آرام و عاشقانه حمید عسگری که از دوست های نزدیک اش هم هست را می پسندد و از سوی دیگر طرفدار رضا یزدانی است که سبک اش پاپ- راک است و موزیک هایش به لطافت عسگری نیست.

 

رستمی می گوید علاقه زیادی به صدای حمید عسگری دارد و بعد از اینکه به صدای او علاقه مند شد با هم دوست شدند و الان هم از دوستان صمیمی هم هستند.

 

البته رستمی به جز عسگری از طرفداران موسیقی محمد علیزاده نیز هست و بعضی کارهای احسان خواجه امیری، یک سری از آهنگ های رضا صادقی و بنیامین هم علاقه دارد و این خواننده ها هم از هنرمندانی هستند که رستمی سراغ آلبوم هایشان می رود اما به گفته خودش شاید تنها از چند قطعه کارهای آنها خوشش بیاید و به قول معروف او را درگیر کند اما وقتی حرف از آلبوم حمید عسگری به میان می آید ماجرا طور دیگری می شود چون او همه آلبوم های این خواننده را با علاقه زیاد گوش می کند و خیلی هم تخصصی روی جزء به جزء آن نظر می دهد.

 

به نظر این بازیگر جوان که امسال نیز سال پرکاری را پشت سر گذاشت موسیقی سلیقه ای است و می گوید: «به هر حال سلیقه ها فرق می کند و هر کسی ممکن است از سبک کاری یک خواننده خوشش بیاید و برعکس نوع موسیقی یا حتی صدای خواننده دیگر را نپسندد اما سلیقه من به این خواننده ها نزدیک تر است.»

 
رستمی بین حرف هایش به همکاری با حمید عسگری اشاره می کند و می گوید: «در سریال «دختران حوا» که من بازی می کردم برای اولین بار حمید به عنوان خواننده تیتراژ حضور داشت که اتفاقا کار زمان پخش با استقبال خوبی هم رو به رو شد و مورد توجه قرار گرفت. از بین تمام کارهای عسگری قطعه «ستاره» یکی از قطعاتی است که رستمی خیلی دوستش دارد و آن را جزو محبوب هایش می داند.

 

بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر

خواننده مورد علاقه امیرحسین رستمی 

 

احسان کرمی

آقای مجری موقر رادیو و تلویزیون علاوه بر اینکه خودش دستی بر عالم موسیقی دارد و با قطعه ای که منتشر کرده خیلی ها طرفدار صدایش نیز شدند. موسیقی همیشه برایش جدی بوده، هنری که شاید بی ارتباط با شغل فعلی اش یعنی اجرا و گویندگی هم نبوده.

 

احسان کرمی از طرفداران پر و پا قرص موسیقی است که همه سبک های موسیقی را هم دنبال می کند. مثلا صدای استاد شجریان از علاقه مندی های اوست و در مواقعی که حس کند موسیقی سنتی حالش را خوب می کند حتما صدای ایشان را گوش می کند.

 

بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر

خواننده مورد علاقه احسان کرمی

 

در کنار صدای استاد شجریان، صدا و موسیقی علیرضا قربانی هم جزو محبوب های کرمی است. از طرف دیگر این مجری توانمند در سبک پاپ طرفدار صدای حمید حامی نیز هست و آلبوم هایش را گوش می کند و هرازگاهی بدش نمی آید قطعاتی از رضا یزدانی، مازیار فلاحی و گروه سون هم بشنود چون معتقد است این خواننده ها نیز صدای خوبی دارند.

بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر


 

آزاده نامداری

 

چهره پرخبر سال گذشته که قرار است به زودی به تلویزیون برگردد نیز چند خواننده محبوب دارد و می گوید ما خواننده های زیادی داریم که کارشان خوب است و من هم سبک و نوع خواندنشان را می پسندم. اما بین خواننده های پاپ کارهای محسن یگانه، حمید حامی، روزبه نعمت اللهی، مازیار فلاحی، بابک جهانبخش و مهدی یراحی را بیشتر از بقیه دوست دارم.

 

البته از بین خواننده های قدیمی علاقه خیلی زیادی به صدا و کارهای فرهاد دارم و هیچ وقت نمی توانم این خواننده را فراموش کنم. اگر قرار باشد از بین خوانندگان موسیقی سنتی هم انتخابی داشته باشم دوست دارم از علیرضا قربانی نام ببرم که موسیقی اش واقعا عالی است.

 

بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر

 

خواننده مورد علاقه آزاده نامداری

نامداری همچنین می گوید صدای حامی را هم به خاطر قدرتمندی اش دوست دارد، علاوه بر این موزیک کارهایش هم همیشه عالی است. خانم مجری از بابک جهانبخش دو، سه آلبوم شنیده که آنها را نیز دوست داشته و معتقد است به طور کلی سبک کارهای بابک جهانبخش طوری است که حس آرامش را به شنونده منتقل می کند. نامداری از روزبه نعمت اللهی هم آلبوم «عمو زنجیرباف» را خیلی دوست دارد.

 

موسیقی روزبه نعمت اللهی موسیقی تلفیقی است که خوب جواب داده و به دل می نشیند. از طرفی شعرهای حضرت مولانا را می خواند که دیگر عالی است. نامداری همچنین طرفدار کارهای مهدی یراحی نیز هست و از شنیدن موسیقی او نیز لذت می برد.
 

بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر

نرگس محمدی

بازیگر محبوب مجموعه «ستایش» همان اول صحبت هایش یک اعتراف جالب می کند و می گوید من سلیقه متفاوتی در موسیقی دارم. به نظر نرگس محمدی ما خواننده های خوب زیادی داریم اما از بین همه آنها خودش کارهای حامی و مهدی یراحی را می پسندد و می گوید صدای حامی در حال حاضر جزو صداهای خوب و قوی در موسیقی پاپ است.
 
او دقت زیادی در انتخاب اشعار و موسیقی اش می کند. به خصوص این روزها که خیلی از ترانه ها بی محتوا و بی ارزش شده اند، ملودی های کارهای حامی هم به نظرم خوب و دوست داشتنی هستند، من وقتی هرکدام از کارهای ایشان را گوش می کنم واقعا لذت می برم. کارهای حامی همه شنیدنی هستند.

 

بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر

 

خواننده مورد علاقه نرگس محمدی
 
کارهای مهدی یراحی را هم به خاطر تنظیم های خوبش دوست دارم. علاوه بر این آهنگساز خوبی هم هست، من خیلی وقت ها آهنگ های خواننده های دیگر را که گوش می کنم و از ملودی اش خوشم می آید، بعد متوجه می شوم که آهنگساز آن کار مهدی یراحی بوده.

 

شاید به نظر بعضی ها صدای این خواننده غم داشته باشد اما برای من این طور نیست، حتی آهنگ های غمگینش هم حس خوبی را برای من به وجود می آورد.

 

بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر

نرگس محمدی و فرزاد فرزین

 

نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی هم اهل موسیقی است و سلیقه متفاوتی در این زمینه دارد. او نیز از طرفداران حمید عسگری و رضا یزدانی است که به اعتقادش همیشه خاص بودند و هستند؛ «حمید خاص می خواند و رضا یزدانی هم سبک متفاوتی بین خواننده های موسیقی پاپ ما دارد.

 

من همیشه خودم این طور احساس می کنم که حمید عسگری خیلی دلی می خواند و به همین دلیل هم نتیجه کارش خوب می شود و به دل می نشیند. رضا یزدانی بین همه خواننده های ما سبکش متفاوت است. به نوعی راک ملایم که طرفداران خاص خودش را هم دارد.»

 

بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر

 

 

خواننده مورد علاقه نیما شاهرخ شاهی

شاهرخ شاهی اما به جز این دو خواننده محبوب از سیروان هم به عنوان یکی از فیوریت هایش نام می برد و می گوید: به نظرم سیروان خسروی یکی از بهترین آهنگسازان و خواننده هاست که او نیز سبک متفاوتی دارد.

 

سیروان یکی از محبوب ترین های من در عرصه موسیقی است. به نظر من در موسیقی ما کسی موفق است که سبک خودش را داشته باشد و نخواهد شبیه کسی بخواند.

 

من دوست دارم هر خواننده ای سبک و نوع خواندن خودش را داشته باشد. همه آهنگ های سیروان به نظرم فوق العاده است. کارهای او با خیلی ها فرق دارد و من واقعا سبکش را می پسندم و موسیقی اش برایم همیشه شنیدنی است.
 

بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر

نیما شاهرخ شاهی در کنار سیروان خسروی

 

ماهایا پطروسیان

روزبه نعمت اللهی، محسن چاوشی، احسان خواجه امیری، رضا صادقی و رضا یزدانی خوانندگان محبوب ماهایا پطروسیان هستند. بازیگر کم حاشیه ای که به موسقی ایرانی علاقه مند است و موسیقی را به شکل جدی دنبال می کند و می گوید باید موزیک را با تمرکز گوش کند.

 

پطروسیان می گوید: البته دنبال کردن من از موسیقی یا خواننده خاصی بیشتر بستگی به این دارد که با آن چقدر ارتباط برقرار کنم؛ او به جز سبک پاپ از کارهای رضا یزدانی که حال و هوای متفاوت تری دارند و پاپ- راک هستند نیز بیشتر استقبال می کند چون علاوه بر سبک موسیقی، صدای یزدانی را هم می پسندد و از آن به عنوان صدایی قدرتمند و خاص یاد می کند.

بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر

خواننده مورد علاقه ماهایا پطروسیان

ماهایا پطروسیان از بین قطعاتی که محسن چاوشی خوانده، ترک های فیلم سنتوری را نیز بیشتر دوست دارد و می گوید حس و حال این موزیک ها برایش دلنشین است. از بین آهنگ های رضا یزدانی هم قطعه «شمال» را به خاطر حس عاشقانه اش و قطعه «لاله زار» به دلیل حال و هوای نوستالژیکی که دارد بیشتر دوست دارم.

بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر


 

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات نیز از چهره هایی بود که سلیقه اش در موسیقی متفاوت بود. او خودش هم می گوید چند خواننده در سبک های مختلف و متفاوت را دوست دارد و از فرمان فتحعلیان و علیرضا عصار در سبک خودشان به عنوان خواننده های محبوب اش نام می برد.

 

لیلا بلوکات همچنین می گوید بین جوان ترها هم به نظرم کار فرزاد فرزین، بابک چهانبخش و مازیار فلاحی خیلی خوب است.

 

این بازیگر جوان اهل موسیقی سنتی نیز هست و معتقد است از بین خواننده های موسیقی سنتی هم استاد شجریان همیشه حرف اول را می زنند و البته خودش سالار عقیلی را هم دوستدارد.

 

بلوکات می گوید دوست ندارد خودش را محدود به سبک خاص یا خواننده خاصی کند و حتی بعضی وقت ها با توجه به شرایطی که در آن قرار دارد ممکن است سراغ موسیقی کلاسیک هم برود.

 
او همچنین می گوید بیشتر ترک هایی که خواننده های مورد علاقه ام می خوانند را دوست دارم، اما مثلا چی شد اون همه احساس بابک جهانبخش که فکر می کنم در آلبوم اولش بود برایم خیلی دوست داشتنی و خاطره انگیز است.

 

بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر

 

خواننده مورد علاقه لیلا بلوکات

از بین همه کارهای فرمان فتحعلیان هم آهنگ ناجی که معمولا به عنوان اولین آهنگ در کنسرت هایشان اجرا می کنند را خیلی دوست دارم. همه آهنگ ها و ترانه های فرزاد فرزین را هم دوست دارم اما «برو برو» انتخاب ویژه ام است.

 

مازیار فلاحی و عصار هم همه کارهایشان دلنشین و دوست داشتنی است. «وطنم» سالار عقیلی را هم دوست دارم و گوش می کنم.

 

بازیگران معروف کشور طرفدار کدام خواننده هستند ؟+ تصاویر

 منبع: پرشین وی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو