8 نژاد کوچکترین سگ های زیبا

8 نژاد کوچکترین سگ های زیبا


منبع: بیتوته

826

1398/12/10

11:11


8 نژاد کوچکترین سگ های زیبا



 

سگ هایی با نژاد کوچک

 

اگر به دنبال یک سگ ناز هستید، بهتر است سگی را پیدا نکنید که یک توله باشد. همه توله سگ ها ناز هستند، اما برخی از آنها بزرگ که می شوند چندان زیبا نیستند. بنابراین سگ هایی با نژاد کوچک خریداری کنید.

8 نژاد کوچکترین سگ های عجیب و غریب

بنابراین شما به دنبال یک سگ عجیب و غریب زیبا هستید اما نمی توانید تصمیم بگیرید کدام نژاد را بدست آورید؟ نژادهای عجیب و غریب زیادی وجود دارد. اما اگر به دنبال یک سگ ناز هستید ، بهتر است سگی را پیدا نکنید که یک توله باشد. همه توله سگ ها ناز هستند، اما برخی از آنها بزرگ که می شوند چندان زیبا نیستند.

 

علاوه بر این ، اگر توله سگ بخرید ، باید آن را آموزش بدهید. بنابراین بهترین چیز این است که یک سگ را که حدود یک سال سن دارد، با همه ی وسایل لازم از جمله کارت واکسن و بدون سر و صدا و عقیم شده و در خانه آموزش دیده باشد. به شما کمک کرده ایم که بهترین تصمیم را بگیرید، توصیفاتی را در مورد هشت مورد از نژادهای سگ های عجیب و غریب جمع آوری کرده ایم.

 

لاگوتو رومانگوئلو

Logotto Romagnolo که معمولاً از آن به عنوان Logotto یاد می شود ، یکی از قدیمی ترین و نادرترین نژادها است که تنها 500 مورد در ایالات متحده ثبت شده است. آنها تاکنون در رم باستان ردیابی شده اند و در درجه اول به عنوان سگ جستجوی ترافل (قارچ خوراکی دنبلان) شناخته می شوند ، بنابراین آنها دوست دارند شنا کنند.

 

لوگوتو دارای موهای ضد آب ضخیم، متراکم و فرفری است که ضد آلرژی (حداقل ریختن) است و می تواند سفید، خاکستری، طلایی یا قهوه ای تیره باشد. آنها یک سگ کوچک و متوسط ​​هستند که حواس تیز دارند و باهوش، دوست داشتنی و وفادار هستند. آنها رفتاری شاد دارند اما برای زندگی در آپارتمان ها توصیه نمی شود زیرا به ورزش زیادی احتیاج دارند.

 

سگ لوگوتو  برای زندگی در آپارتمان ها توصیه نمی شود

 

Coton de Tulear

Coton یکی از کمترین و نادرترین که بیش از سه قرن پیش در جزیره ماداگاسکار شروع به تولید مثل و به وجود آمدن کردند و سالهاست که فقط متعلق به حق امتیاز است. به دلیل وجود کت و شلوار کتانی سفید و Tulear (یا Toliara) به دلیل وجود این نژاد ، کتون نامگذاری شده است. كتون ها را به عنوان سگ های دامپزشك در نظر می گیرند زیرا آنها عاشق تركیب شدن هستند. آنها با شخصیت های ناز توله سگ به راحتی عصبانی می شوند و بازی را دوست دارند، به راحتی آموزش می بینند، مطیع و سرگرم می شوند. كتون ها پارس نمی كنند مگر اینكه بخواهند حضور مهمان را به شما اطلاع بدهند. آنها به خوبی با کودکان، حیوانات خانگی دیگر و حتی گربه ها همراه می شوند.

 

کتونی سگ ها به راحتی عصبانی می شوند و بازی را دوست دارند

 

پولی

Puli بیش از 1000 سال پیش از مجارستان آمده و در اصل برای گله گوسفندان استفاده می شده است. این نژاد نادر به یک فنر تندرست تشبیه شده است و به خاطر پوشش بیرونی منحصر به فرد خود که شبیه به dreadlocks است، از موهایی مانند بند ناف که بعد از توله سگ رشد می کند، مشهور است. آنها می توانند در رنگ های مشکی ، خاکستری و سفید با یک اسکلت متوسط ​​و محکم باشند. موهای بیرونی و زیری آنها به نگهداری زیادی احتیاج دارند یا می توان آن را کوتاه کرد. پولی یادگیرندگان محبت ، باهوش و سریع و همچنین هوشیار و محتاط هستند و آنها را به نگهبانان فوق العاده و سرپرستان خانواده تبدیل می شناسند. آنها دارای خلق و خوی قوی هستند و به دلیل داشتن انرژی زیادی برای سوزاندن ، به ورزش زیاد احتیاج دارند.

 

از سگ های پولی بیشتر برای گله ی گوسفندان استفاده می شود

 

سگ آبی پرتغالی

سگ آبی پرتغالی (PWD) دارای سابقه طولانی در کار برای صیادان در پرتغال هستند که به جمع شدن ماهی ها به داخل شبکه، ارسال پیام بین قایق های ماهیگیری و غواصی برای تجهیزات از آب کمک می کند. آنها همراه خوبی برای افرادی که دارای حساسیت هستند  می باشند، با موهای هیپوآلرژنیکی خود که ابریشمی هستند و با برس به خوبی شانه می شوند. این نژاد متوسط که ساکن سابق کاخ سفید است خوشحال می شود که به آن ها محبت کنید زیرا آنها مهربان، وفادار، سرزنده، سرگرم کننده هستند و سریع آموزش می بینند. آنها با سایر سگ ها و غریبه ها دوست هستند و همچنین عاشق بازی با بچه های بازیگوش هستند. PWD در شنا کردن، خوشحالی کردن و مراقبت از خانواده شکوفا می شود.

 

سگ آبی پرتغالی (PWD) دارای سابقه طولانی در کار برای صیادان در پرتغال هستند

 

ریش کولی

Bearded Collie همچنین به عنوان Beardie شناخته می شود و یکی از قدیمی ترین نژادهای انگلیس که در اسکاتلند مشهور است و بیشتر در گله ها استفاده می شود. Beardie دارای اندازه متوسط ​​است و می تواند انواع مختلفی از رنگ سفید تا سیاه و سفید با موهای بلند که هر روز نیاز به شستن و برس زدن دارد و هر ماه نیاز به کوتاه کردن دارد. به دلیل داشتن روحیه بالا ، شاد و بی خیالی که با کودکان و سایر حیوانات خانگی دوست می شود ، اغلب به آنها "Beardie Bounce" گفته می شود. دوستار طبیعت و کنار مردم بودن هستند Beardie، بنابراین آنها را به بهترین نگهبان تبدیل نمی کنند، زیرا می خواهند با هرکسی که در آنجا بازی می کنند بازی کنند. آنها در انواع ورزش سگ ها، مطیع و قابل آموزش هستند.

 

سگ های ریش کولی برای نگهبانی مناسب نیستند

 

Berger Des Pyrenees

این سگ ناز از کوههای باستانی فرانسه سرچشمه گرفته و یک گله دار بی باک بوده است. Berger بهتر است به عنوان پیرس شناخته شود و از نظر شخصیتی دارای هوشیاری کم نظیری است، به یک مالک نیاز دارد که با انجام بسیاری از آموزش ها و ورزش ها آنها را از نظر ذهنی به چالش بکشد. موهای آن در رنگ ها و سایزهای مختلف وجود دارد تا حدی که موها روی صورت آن ها را بپوشاند موهای آن ها را می توان با شستشو و برس زدن مرتب کرد مسواک زدن هفتگی آنها را حفظ کرد. Pyres بسیار سرزنده ، باهوش ، کنجکاو و همچنین هوشیار و می توان به عنوان یک سگ نگهبان خوب از آن استفاده کرد.

 

Berger Des Pyrenees از سگ های بی باک گله هستند

 

دندی دینمونت تریر

Dandie Dinmont ، همچنین به عنوان Dandie شناخته می شود، زمانی که متولد می شوند ذاتا شکارچی هستند که در دهه 1700 از منطقه مرزی انگلیس و اسکاتلند نشات می گیرد. آنها مستقل ، هوشیار و حساس، اما در عین حال کمی سرسخت هستند، بنابراین ممکن است بدون آموزش مداوم و استوار آموزش دشوار شود.

 

آنها همراهان بسیار مهربان و شجاع هستند که همراه با سایر سگ ها، گربه ها در کنار کودکان بالای ده سال جمع می شوند اما به دلیل اینکه برای شکار دامها پرورش داده شده اند ممکن است به حیوانات خانگی کوچک مانند همستر آسیب بزنند. فوکولی های آن باید روزانه قدم بزنند و مرتباً برس بشوند تا موهای آن ها نریزند. آنها می توانند نگهبانان خوبی بشوند اما ممکن است همچنان به پارس کردن ادامه بدهند تا آموزش مناسب را بدست بیاورند.

 

دندی دینمونت تریر، بسیار مهربان و شجاع هستند

 

چو چو

Chow Chow از شمال باستان چین سرچشمه گرفته و نام آنها به معنی غذا است. آنها در ابتدا به عنوان شکارچیان پرورش داده شده بودند و امروزه به دلیل داشتن فرفری دور گردنشان به دلیل داشتن زبان قهوه ای-سیاه به شیر فازی شایان ستایش مشهور است.

 

چوها دارای اندازه متوسط ​​و بزرگ هستند و رنگ های متنوعی دارند اما بیشتر یک رنگ حنایی با موهای پرپشت است که ممکن است نیاز به مراقبت حرفه ای داشته باشد. آنها با هوش بالا می توانند کناره گیر، با وقار، مستقل و با شعور بالا باشند.

 

آنها همراهان وفادار و سگ های نگهبان خوبی هستند، به خصوص برای یک صاحب بزرگسال سگ باتجربه که می داند چگونه به آنها نشان دهد که رئیس او چه کسی است و چه کسی به طور منظم به او تمرین ورزش چو می دهد.

 

چوها دارای اندازه متوسط ​​و بزرگ هستند و رنگ های متنوعی دارند

 

گردآوری: بخش علمی بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو