چرا آرون افشار ازدواج نکرد؟ + نکاتی از زندگی خصوصی

منبع: کولاک

68

1398/12/10

11:59


چرا آرون افشار ازدواج نکرد ؟ این یکی از سوالات مهران مدیری در برنامه دورهمی با آرون افشار از این خواننده پاپ بود. این برنامه جمعه شب ۹ اسفند ماه روی آنتن شبکه نسیم رفت.

چرا آرون افشار ازدواج نکرد

چرا آرون افشار ازدواج نکرد

در بخشی از این برنامه مهران مدیری سراغ موضوع ازدواج رفت و اصرار داشت که چرا او هنوز ازدواج نکرده است و افشار پاسخ داد: هنوز خیلی زود است، فکر نکردم و تا به این سن عاشق نشدم می‌خواهید من را داماد کنی! (خنده) به نظر من بهترین سن ازدواج ۳۰ تا ۳۵ سال است.

این خواننده درباره علاقه خود به فوتبالیست شدن گفت: اگر موسیقی را ادامه نمی‌دادم دوست داشتم فوتبالیست باشم. مدیری گفت که استقلالی دو آتیشه است، اما آرون عنوان کرد که من طرفدار دو تیم استقلال و پرسپولیس هستم و برای هر موفقیت هر دو تیم خوشحال می‌شوند.

وی درباره علاقه به بازیگری نیز گفت:بازیگری دوست دارم، اما تجربه‌ای ندارم و در حال حاضر داستان زندگی ام را یکی از دوستانم می‌نویسد داستان مهیج است البته قرار است به تا تازگی در یک کاری به عنوان بازیگرحضور پیدا کنم.

زمانی که کتاب نمی‌خوانیم، موسیقی خوب گوش نمی‌کنیم، درباره سیاست کتاب نمی‌خوانیم پس این آگاهی از کجا می‌آید شاید یک بخشی از آن روابط اجتماعی و خانواده است مگر می‌شود کتاب نخواند! آرون افشار گفت: من کتاب‌های مربوط به کارم را می‌خوانم است، اما کتاب کم می‌خوانم.

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو