معرفی سریال نظم و قانون طولانی ترین سریال اکشن تاریخ+ اسامی بازیگران

معرفی سریال نظم و قانون طولانی ترین سریال اکشن تاریخ+ اسامی بازیگران


منبع: کولاک

562

1398/12/10

12:37


معرفی سریال نظم و قانون Law & Order در این مطلب. این سریال که توسط دیک ولف ساخته شده هر فصل از حضور بازیگران و ستاره‌های مهمان نیز بهره برده است و از خشونت‌های پنهان در لایه‌های زیرین جامعه پرده برمی‌دارد. «نظم و قانون» محصول شبکه ان‌بی‌سی آمریکا طولانی‌ترین سریال زنده اکشن در تاریخ تلویزیونی است. با پخش فصل ۲۱ این سریال در NBC در سال ۲۰۱۹ این عنوان به سریال اطلاق شد.

معرفی سریال نظم و قانون Law & Order

معرفی سریال نظم و قانون Law & Order

به این ترتیب سریال «SVU» از همین شبکه و سریال وسترن «دود اسلحه» شبکه سی‌بی‌اس که با ۲۰ فصل تاکنون عنوان طولانی‌ترین سریال تلویزیونی را با «نظم و قانون» به صورت مشترک در اختیار داشتند، جایگاه خود را از دست دادند. با این حال «سیمپسون‌ها» هنوز طولانی‌ترین سریال همه تاریخ خواهد ماند که البته انیمیشن است نه سریال زنده.

سریال «نظم و قانون» که نخستین بار در سال ۱۹۹۹ با بازی میراسکا هارگیتای روی آنتن رفت درباره واحد قربانیان ویژه در دپارتمان پلیس نیویورک است که یک گروه خاص از کارآگاهان برای تحقیق درباره جنایت‌های جنسی، کودک آزاری و خشونت‌های خانگی در این شهر است.

میراسکا هارگیتای اکنون برای سومین دهه به عنوان بازیگر اصلی این سریال برمی‌گردد. وی سال ۲۰۱۱، برای ششمین بار نامزد جایزه امی بهترین بازیگر شد. او سال ۲۰۰۶ برنده این جایزه شده بود.

این سریال دارای ۴۵۶ قسمت است و موضوع آن ماجراهای اداره پلیس و دادستانی شهر نیویورک در آمریکا می‌باشد.

مجموعه تلویزیونی «نظم و قانون» برنامه‌ای‌ست که به مسایل خاص اجتماعی می‌پردازد و به همین دلیل بسیار مورد توجه سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی قرار گرفته است. بازیگران این مجموعه در خارج از صحنه نمایش هم فعالیت‌های زیادی برای ترویج سلامتی و ایمنی بین مردم می‌کنند و به انجام برخی فعالیت‌های اجتماعی داوطلبانه مشهور هستند.

این مجموعه پر از هیجان و در عین حال احساسی، دربارهٔ زندگی و کار دپارتمان جرایم ویژه پلیس نیویورک است. این دپارتمان که گروهی از کارآگاهان نخبه در آن مشغول به کار هستند، مسوول رسیدگی به پرونده‌های جنایی‌ست که ریشه جرم در آن، مسایل جنسی هستند.

سریال نظم و قانون Law & Order

سریال نظم و قانون Law & Order

کارآگاه ویژه، اولیویا بنسون (ماریسکا هارگیتای)، یک کاراگاه با تجربه و کارکشته است. او سرگروهی است که کار خود را با همدلی و تخصص حرفه‌ای انجام می‌دهد. او خود فرزند یک تجاوز است و همیشه شاهد رنج و اندوه عمیق مادرش بوده. او همیشه تلاش می‌کند شخصاً با قربانیان این پرونده‌های ویژه، ارتباط برقرار کند.

کاپیتان دونالد کراگن، (دن فلارک) بر واحد جرایم ویژه نظارت می‌کند. او با این‌که سخت‌گیر است اما رویکردی حمایت‌گرانه دارد و از تیم‌اش، به ویژه هنگامی که با چالش‌های بسیار پیچیده‌ای روبرو هستند، حمایت می‌کند.

کارآگاه جان مانچ (ریچارد بلزر)، که از بالتیمور منتقل شده، ویژگی‌های خاصی دارد. مانند شوخ‌طبعی، داشتن روحیه تئوری توطئه یا توطئه اندیشی و مهارت در تحقیق به شکل نامحسوس. این ویژگی‌ها او را یه یک جفتِ خوب برای مانچ تبدیل کرده.

نیک آمارو و آماندا رولینز، دو کارآگاه جدید در این گروه هستند که از تجربیات کارآگاهان ارشد بهره می‌برند اما با این‌حال استعداد و مهارت خاص فردی خوبی هم در تحقیقات دارند. آن‌ها گاهی از نظر احساسی، با پرونده‌ها بسیار درگیر می‌شوند.

آخرین خبرها از پخش فصل ۲۱

در رسانه های آمریکایی نوشته شده قرارداد این سریال در سال ۲۰۱۹ برای سه فصل دیگر تمدید شده است. این یعنی سریال دست کم تا فصل ۲۴ نیز ادامه پیدا خواهد کرد. گفته می شود ساخت فصل ۲۲ سریال از امسال (۲۰۲۰) آغار می شود.

فصل ۲۱ «نظم و قانون» در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر شد. این فصل از سریال در ۲۴ قسمت ۴۴ دقیقه ای منتشر شد که در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۹ قسمت اول آن از شبکه NBC به روی آنتن رفت و قسمت آخر این فصل در تاریخ ۱۶ می ۲۰۲۰ منتشر شد.

معرفی سریال نظم و قانون

معرفی سریال نظم و قانون

اسامی بازیگران

ماریسکا هارگیتای

ماریسکا هارگیتای

Olivia Benson

کریستوفر ملونی

کریستوفر ملونی

Elliot Stabler

Ice-T

Ice-T

Odafin Tutuola

Dann Florek

Dann Florek

Donald Cragen

بی دی ونگ

بی دی ونگ

Dr. George Huang

تامارا تونی

تامارا تونی

Dr. Melinda Warner


برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۰ و سریال جدید خارجی مراجعه کنید

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو