بیوگرافی ماریشکا هارگیتی بازیگر نقش اولیویا بنسون در سریال نظم و قانون + عکس

منبع: کولاک

71

1398/12/10

12:53


بیوگرافی ماریشکا هارگیتی بازیگر نقش اولیویا بنسون در سریال نظم و قانون Law & Order در این مطلب. هارگیتی ۲۳ ژانویهٔ ۱۹۶۴در کالیفرنیا به دنیا آمد. پدرش میکی هارگیتی؛ بازیگر اهل مجارستان و مادرش جین منسفیلد نیز بازیگری آمریکایی است.

بیوگرافی ماریشکا هارگیتی

بیوگرافی ماریشکا هارگیتی
وی از سال ۱۹۹۹ تاکنون در سریال قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه در نقش اولیویا بنسون (Olivia Benson) ایفای نقش می کند. همسر ماریشکا؛ پیتر هرمان (Peter Hermann) بازیگر و نویسنده آمریکایی است که در حال بازی در همان سریال قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه است. این دو در این سریال با یکدیگر آشنا شدند. او صاحب سه فرزند است که فرزند اول پسری به نام آگوست میکلوش فردریش هرمان که در ۲۸ ژوئن ۲۰۰۶ آن را به دنیا آورد. از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم ترک لاس وگاس اشاره کرد.
دو فرزند دیگر یکی دختر به نام آمایا ژوزفین و دیگری پسر به نام آندرو نیکولاس هستند که او خود آن‌ها را به دنیا نیاورده و او و همسرش آن‌ها را به فرزندی پذیرفته‌اند.

هارگیتی با مذهب کاتولیک بزرگ شده‌است. او دارای دو برادر بزرگتر به نامهای میکلوش و زولتان است، و سه خواهر و برادر ناتنی به نام‌های ، جین ماری منسفیلد و آنتونیو تونی (به ترتیب از ازدواج اول و سوم مادرش) و تینا هارگیتی (از ازدواج اول پدرش) دارد.

پدر و مادر هارگیتی در مه ۱۹۶۳ طلاق گرفته بودند، اما پس از چند ماه قبل از تولد ماریشکا در ژانویه ۱۹۶۴ آشتی کردند، اما به زودی و دوباره از هم جدا شدند. در ۲۹ ژوئن سال ۱۹۶۷، جین منسفیلد مادر هارگیتی در یک تصادف اتومبیل در مسیر بین نیواورلئان و خلیج سنت لوئیس، می‌سی‌سی‌پی کشته شد.

سام برودی دوست پسر جین منسفیلد و راننده نیز در این تصادف کشته شدند. علت مرگ مادرش خواب در پشت وسیله نقلیه بود.هارگیتی سه و نیم ساله یک زخم بر روی قسمتی از سرش ایجاد شده بود. برادران او میکلوش و زولتان نیز در ماشین بود که تنها با چند جراحات جزئی مواجه شدند.

فهرست برخی از فیلم‌هایی که ماریشکا هارگیتی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است:

  • سلاح بی‌نقص
  • سارق بانک
  • ترک لاس وگاس
  • عطر
  • حکایت دریای زمین
  • بخش فوریت‌های پزشکی (مجموعه تلویزیونی)
  • نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه (مجموعه تلویزیونی)

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نظرات


تصویری


ویدئو