تاثیر کرونا بر مسابقه پنج ستاره؛ تماشاگران حذف شدند!

منبع: کولاک

43

1398/12/10

14:12


تاثیر کرونا بر مسابقه پنج ستاره در فرایند ضبط برنامه کاملا اجتناب ناپذیر بود. محمد قنبری تهیه‌کننده «پنج ستاره» در گفتگویی درباره آخرین وضعیت ضبط این مسابقه تلویزیونی با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی بیان کرد: مسابقه «پنج ستاره» از هفته گذشته اول اسفندماه شروع شد و آن بخش از برنامه‌هایی که با حضور تماشاگران روی آنتن رفت پیش از شیروع ویروس کرونا ضبط شده است.

تاثیر کرونا بر مسابقه پنج ستاره

تاثیر کرونا بر مسابقه پنج ستاره

وی ادامه داد: ضبط هفته گذشته را به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت تماشاچیان، شرکت‌کنندگان و عوامل برنامه کنسل کرده و بنا داریم هفته آینده را نیز بدون حضور تماشاچی و با تمام رعایت نکات بهداشتی ضبط کنیم. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که بتوانیم با حضور تماشاچیان ضبط مسابقه را ادامه دهیم.

تهیه‌کننده «پنج ستاره» با اشاره به شرایط پیش آمده برای کشور عنوان کرد: من معتقدم حس امنیت از خود امنیت واجب‌تر است و از آنجا که مردم ما روزهای سخت بسیاری را تحمل کرده‌اند، این وضعیت نیز قابل کنترل است.

قنبری تاکید کرد: شاید ویروس کرونا آن قدر هم بزرگ نباشد که در رسانه‌ها می‌گویند. مقصر اصلی هراسی که در بین مردم ایجاد شده، فضای مجازی است که این ویروس را بزرگ کرد. در این زمینه صداوسیما ضمن اطلاع رسانی درست وظیفه دارد فضای شاد و جذاب را با برای مردم ایجاد کند و استرس را از آن‌ها دور کند.

وی در پایان اظهار کرد: ما حتما می‌توانیم با صبر و همدلی و رعایت بهداشت عمومی در چند روز آینده به این مشکل کوچک نیز فایق آییم.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو