مدل کفش پاشنه پهن شیک و متفاوت زنانه و دخترانه

مدل کفش پاشنه پهن شیک و متفاوت زنانه و دخترانه


منبع: آرگا

1,019

1398/12/10

14:13


در این مطلب تصاویری از انواع مدل کفش پاشنه پهن زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

کفش پاشنه دار از انواع طرح های پرطرفدار کفش در بین خانم ها و دختران جوان است همچنین این کفش ها به صورت پاشنه پهن و پاشنه باریک موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

مدل کفش پاشنه پهن با جدیدترین طرح ها

طرح و رنگ کفش تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت استایل خانم ها و دختران جوان دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ کفش پاشنه دار و راحتی یا اسپرت خود دقت لازم را داشته باشید. در ادامه تصاویری از انواع طرح های کفش پاشنه پهن را گردآوری کرده ایم که امیدواریم با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشد.

کفش پاشنه پهن زنانه

طرح های کفش پاشنه پهن جلو بسته

اگر به پوشیدن کفش های پاشنه دار علاقه مند هستید ولی تسلط کافی برای راه رفتن با این مدل کفش ها را ندارید بهتر است از پوشیدن آن ها صرف نظر نکنید و کفش های پاشنه بلند پهن را برای پوشیدن انتخاب نمایید زیرا راه رفتن با این کفش ها برای هر خانمی آسان و راحت است و علاوه بر این هر چقدر هم پاشنه این طرح کفش ها بلند باشد آسیب کمتری به پاها وارد می شود.

کفش ها با پاشنه پهن به صورت کفش پاشنه کوتاه و کفش پاشنه بلند موجود می باشند و اگر اندازه قد شما به اندازه کافی بلند می باشد بهتر است از پوشیدن کفش های پاشنه پهن بلند خودداری نمایید زیرا این طرح کفش ها باعث می شوند تا اندازه قدتان بلندتر به نظر برسد همچنین خانم ها با اندازه قد بلند بهتر است کفش های پاشنه پهن کوتاه را برای پوشیدن انتخاب نمایند.

اگر شما اندازه قد متناسب یا کوتاهی دارید می توانید از کفش های پاشنه پهن با اندازه پاشنه کوتاه و متوسط یا بلند استفاده نمایید و با پوشیدن این کفش ها استایل خاص و متفاوتی در مکان ها و مهمانی های مختلف داشته باشید.

مدل کفش زنانه

کفش زنانه پاشنه دار و شیک

مدل کفش مخمل پاشنه پهن

مدل کفش دخترانه پاشنه بلند

کفش دخترانه پاشنه پهن

کفش دخترانه پاشنه پهن

کفش پاشنه پهن و شیک زنانه

مدل کفش پاشنه بلند

 

 مدل کفش پاشنه پهن رنگ روشن

طرح کفش پاشنه بلند زنانه

مدل کفش زنانه زیبا

کفش پاشنه کوتاه پهن

 

کفش پاشنه دار و زیبا

مدل کفش پاشنه کوتاه و زیبا

کفش جلو بسته زنانه

کفش مشکی پاشنه پهن

کفش دخترانه پاشنه پهن

کفش دخترانه زیبا و شیک

کفش پاشنه پهن و شیک

کفش زنانه جلو بسته

طرح های کفش پاشنه پهن جلو باز

کفش های جلو باز در روزهای گرم سال مورد استفاده خانم ها و دختران جوان قرار می گیرند و این کفش ها در انواع طرح های بدون پاشنه و پاشنه دار موجود هستند همچنین پاشنه این کفش ها به صورت باریک و نازک طراحی می شود که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

کفش های پاشنه پهن و جلو باز در انواع رنگ های متنوع روشن و تیره موجود هستند همچنین برای دوخت این کفش ها از چرم مصنوعی و چرم طبیعی و مخمل و … استفاده می شود. انتخاب رنگی مناسب برای کفش پاشنه دار زنانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما رنگ کفش را بدرستی انتخاب نمایید جذابیت استایل و تیپ تان تکمیل می شود.

مدل کفش پاشنه پهن دخترانه

کفش جلو باز دخترانه

کفش جلوباز زنانه

مدل کفش دخترانه پاشنه دار

کفش تابستانی

کفش تابستانی با پاشنه پهن

کفش تابستانی پاشنه پهن

مدل کفش شیک زنانه

کفش تابستانی پاشنه پهن

طرح کفش زنانه پاشنه پهن

مدل کفش تابستانه زنانه

کفش دخترانه پاشنه پهن و شیک

مدل کفش جلو باز

کفش تابستانه پاشنه پهن برای خانم های جذاب

مدل کفش زنانه پاشنه پهن

مدل کفش قهوه ای زنانه جلو باز

مدل کفش مخمل پاشنه پهن

مدل کفش پاشنه دار زنانه مخمل

کفش تابستانی زنانه

کفش زنانه با پاشنه پهن

کفش پاشنه پهن و شیک زنانه

کفش تابستانه مخصوص خانم های مشکل پسند

در این مطلب تصاویری از انواع مدل کفش پاشنه پهن مخصوص خانم ها و دختران جوان با سلیقه های مختلف را پیش رو داشتید که امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کفش پاشنه دار با طرح و رنگ زیبایی را برای خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو