عذر خواهی غیر مستقیم جاستین ستاره ی معروف از سلنا گومز

منبع: آرگا

77

1398/12/10

16:32


جاستین بیبر خواننده مشهور و جنجالی و رابطه اش با سلنا گومز خواننده ی محبوب مدتی بود که مورد توجه قرار گرفته بود، قطع رابطه و مجداد آغاز رابطه ی این دو ستاره در نهایت به جدایی انجامید، که جاستین در آخرین مصاحبه اش به بد رفتاری هایش با سلنا گومز اشاره نمود و بدون آوردن نام وی به طور غیر مستقیم عذر خواهی کرده و از تغییرش صحبت کرد.

عذر خواهی غیر مستقیم جاستین ستاره ی معروف از سلنا گومز

جاستین بیبر خواننده معروف در آخرین مصاحبه خود به طور غیر مستقیم و بدون آوردن نام سلنا گومز از او و هوادارانش به خاطر رفتار نامناسب گذشته اش غذر خواهی نمود و از تغییرش صحبت کرد.

جاستین بیبر و سلنا گومز دو ستاره ی مشهور هالیوودی با یکدیگر رابطه داشتند این رابطه چند بار قطع شد، اما دوباره رابطه آغاز شد تا بالاخره برای همیشه تمام شد، و تقریبا پس از ۲ ماه جاستین بیبر با هیلی بالدوین رابطه جدیدش را شروع کرد که در نهایت سال گذشته با یکدیگر ازدواج نمودند.

جاستین در مصاحبه اش در مورد رابطه اش با سلنا قبل از ازدواج با هیلی به طور مستقیم حرف زد، که هیچ نامی از سلنا گومز به زبان نیاورد اما مشخص بود که سلنا منظور او است، این صحبت ها و بروز احساسات و گریه کردن جاستین بیبر از نظر هوادارانش به این معنی می باشد که او به خاطر همه ی اتفاقات و اشتباهاتی که در این چند سال پشت سر گذاشته از سلنا گومز و طرفدارانش خواسته او را ببخشند و نگاه خود به او به عنوان انسانی منفور و خودخواه را کنار بگذارند.

جاستین بیبر در مورد رابطه اش با سلنا گومز گفت: ” من فکر می کنم که در رابطه قبلی ام آسیب دیدم، من در رابطه پیشینم، غفلت کردم، دیوانگی کردم، رفتار وحشیانه داشتم و در یک کلام بی ملاحظه بودم. وقتی که با هیلی وارد رابطه شدم، برای اینکه واقعا خودم را بسازم، وقت گذاشتم و بر روی خودم تمرکز کردم و تلاش کردم که تصمیمات درست بگیرم و بله، باید بگویم که من بهتر شدم.”

از سوی دیگر سلنا گومز خواننده ی محبوب در مصاحبه ای در ماه ژانویه گفته بود: ” ترانه تو رو از دست دادم تا خودم را دوست داشته باشم، تک آهنگی بود که که در اکتبر سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود و راهی برای خداحافظی کردن او با رابطه اش با جاستین بیبر بود، سلنا علاوه بر این به سوء استفاده عاطفی قرار گرفتن از سوی جاستین بیبر اشاره کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو