تائید ۲ مورد ابتلا به ویروس کرونا در کرمانشاه

49

1398/12/10

16:34


تائید ۲ مورد ابتلا به ویروس کرونا در کرمانشاه

سلامت نیوز: سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه گفت: تا روز گذشته ۴۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان گلستان بستری بودند که منتظر جواب آزمایش آن‌ها هستیم.

به گزارش سلامت نیوز، ابراهیم شکیبا امروز در گفت‌وگو با فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار مبتلایان به بیماری کرونا در استان کرمانشاه، اظهار داشت: ۴۳ بیماری مشکوک به بیماری ویروس کرونا در بیمارستان گلستان کرمانشاه تا روز گذشته (نهم اسفندماه) بستری بودند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲ مورد ابتلا به کرونا در کرمانشاه تائید شده است، افزود: آزمایشات تشخیص کرونا در دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود که طی روز گذشته نمونه‌های مشکوک آزمایش شده، که فعلا جواب آن‌ها به دست ما نرسیده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه در خصوص فوت شدگان مشکوک به کرونا در بیمارستان کرونا، افزود: منتظر جواب آزمایش نمونه‌ها از تهران هستیم، تاکنون مورد مثبتی از فوت‌شدگان گزارش نشده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس در استان، تصریح کرد: اوضاع در استان فعلا تحت کنترل است، اما وضعیت این بیماری غیرقابل پیش‌بینی است و بسیج همگانی را می‌طلبد.

شکیبا از همکاری مردم در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس تشکر و قدردانی کرد و گفت: انصافا همشهریان خیلی خوب همکاری می‌کنند.

وی در پایان همگان را به رعایت بهداشت فردی در راستای شست‌وشوی مداوم دست‌ها، اجتناب از حضور در اجتماعات و... توصیه کرد و گفت: مردم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی در این خصوص توجه نکنند و اخبار موثق را از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دریافت کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو