مزایا و معایب استفاده از کلمات رکیک هنگام رابطه جنسی چیست؟

منبع: ستاره

539

1398/4/1

01:55


به کار بردن کلمات رکیک هنگام رابطه برای بسیاری از افراد لذت بخش و برای تعدادی دیگر ناراحت کننده است؛ بنابراین قبل از استفاده از چنین کلماتی بهتر است علاوه بر توجه به نیاز‌های خود به خواسته‌های طرف مقابلتان نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید.

آیا کلمات رکیک هنگام رابطه نشانه عشق است؟//

 
ستاره | سرویس زناشویی - آیا می‌دانید نوع صحبت کردن و استفاده از برخی کلمات، قبل از برقراری رابطه جنسی یا در حین آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؟ برخی از افراد به شنیدن کلمات رکیک هنگام رابطه زناشویی خود علاقه بسیار زیادی دارند؛ با این حال ممکن است این کار برای همه خوشایند نباشد. در این مقاله درباره دلایل استفاده از کلمات رکیک هنگام رابطه و روش‌های جایگزین با آن مطالبی عنوان شده است.

در صورتی که مطالعه قسمت خاصی از این مطلب مد نظر شماست، با انتخاب عناوین ارائه شده در " فهرست موضوعی" زیر، به موضوع دلخواه خود برسید:

استفاده از کلمات رکیک هنگام رابطه 

درصد قابل توجهی از افراد از به کار بردن کلمات رکیک هنگام رابطه جنسی خود لذت برده و آن را نوعی عشق ورزیدن می‌دانند. این در حالی است که شاید همسر آن‌ها از چنین موضوعی رضایت نداشته باشد و در مواقعی منجر به تنفر و انزجار آن‌ها از رابطه زناشویی شود. استفاده از برخی کلمات نا متعارف در خلوت زناشویی، در صورتی که باعث تحریک شدن زوجین شود و به داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش کمک کند، به خودی خود مشکلی ندارد؛ اما در صورتی که حرف‌های خارج از شئونات انسانی بیان شود و آزار زن یا شوهر را در پی داشته باشد، در طولانی مدت باعث بروز مشکلاتی خواهد شد. برخی از روانشناسان معتقدند که استفاده از کلمات رکیک و آزار دهنده، هنگام رابطه نشان دهنده نوعی اختلال روانی است؛ و برای درمان آن نیاز به مراجعه به پزشک و روانکاوی وجود دارد.


روش‌های جایگزین برای کلمات رکیک

اغلب کلمات تحریک کننده و رکیک در میان زن و شوهر‌ها یک نوع بازی جنسی است، که به اندام‌های جنسی و دیگر نقاط حساس بدن آن‌ها اشاره دارد. اگر چه شاید استفاده از این کلمات در حالت عادی کاری زشت و خارج از عرف باشد، اما استفاده از آن‌ها در هنگام رابطه زناشویی در بین تعداد بسیار زیادی از زوجین رایج است. در صورتی که یکی از طرفین تمایل به استفاده از این نوع کلمات نداشته باشد، می‌توان جایگزین‌های مناسبی برای آن پیدا کرد:

۱. استفاده از جملات محبت آمیز

به عنوان مثال جملات زیر جایگزین بسیار مناسبی برای کلمات رکیک هستند:
  • تو را خیلی دوست دارم
  • تو همه وجود من هستی
  • تو خوش اندام‌ترین همسر دنیا هستی
  • پایین تنه و بالا تنه تو را خیلی دوست دارم
  • عاشق رفتار‌های تو هستم
  • بیا تو را در آغوش بگیرم

۲. نوازش

از دیگر روش‌های جایگزین کلمات رکیک هنگام رابطه، استفاده از ماساژ ، نوازش و یا بوسیدن قسمت‌های مختلف بدن همسرتان است. اگر در هنگام نوازش و عشق بازی از جملات عاشقانه و مهرآمیز نیز استفاده شود تاثیر آن دو چندان خواهد شد.

۳. ظاهر جذاب

استفاده از لباس‌ها و یا آرایش تحریک کننده نیز می‌تواند روشی مناسب برای افزایش لذت رابطه جنسی باشد.

۴. ترکیب جملات تحریک کننده و عاشقانه با هم

یک روش موثر و جایگزین به جای استفاده از کلمات رکیک، به کار بردن خلاقیت و ساختن جملاتی تحریک کننده توام با محبت است. به عنوان مثال می‌توان از جملات زیر استفاده کرد:

  • همسرم، آیا می‌توانی با دستان پر محبت خود بالا تنه من را نوازش کنی؟
  • عزیزم لطف کن و با دهان خود پایین تنه من را مورد توجه خود قرار بده.

آیا کلمات رکیک هنگام رابطه نشانه عشق است؟


بیشتر بخوانید: جذابیت جنسی و راه‌های افزایش آن


کلماتی که زنان و مردان را در هنگام رابطه تحریک می‌کند

به طور کلی استفاده از کلمات محبت آمیز و عاشقانه برای همه افراد لذت بخش است. اما برخی از افراد نیاز به شنیدن جملات یا کلمات تحریک کننده تری دارند. به عنوان مثال جملاتی که در آن‌ها به اندام‌های جنسی اشاره شده و در آن‌ها افعالی مانند خوردن، بوسیدن، نوازش کردن و ... وجود دارد، باعث افزایش میل جنسی در آن‌ها خواهد شد. زنان و مردان زیادی هستند که با شنیدن چنین کلماتی به شدت دچار تحریک می‌شوند و میل جنسی در آن‌ها به شدت افزایش می‌یابد. در این حالت، شاید این روش برای رسیدن به اوج لذت جنسی کمک کننده باشد.


سخن آخر

همانطور که خواندید، استفاده از کلمات رکیک هم می‌تواند تأثیر مثبت بر روی رابطه شما داشته باشد و هم باعث ایجاد ناراحتی در رابطه شود. برخی از افراد، استفاده از کلمات رکیک را بسیار جالب توجه و تحریک کننده می‌دانند و برخی دیگر به شنیدن جملات عاشقی و عاطفی علاقه بیشتری دارند؛ بنابراین پیش از استفاده از عبارات رکیک، لازم است سلیقه و تمایل طرف مقابلتان را تشخیص دهید. فراموش نکنید مهارت صحبت کردن حین رابطه جنسی  یکی از مهمترین مهارت‌ها در زندگی زناشوییست که توجه به آن می‌تواند در بهبود زندگی جنسی شما بسیار موثر باشد. در پایان، مشتاق دریافت سوالات و دیدگاه‌های شما درباره این موضوع هستیم...

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو