کیانو ریوز در حال مذاکره برای حضور در فیلمی از دنیای سینمایی مارول است

منبع: بلاکس آپ

272

1398/4/1

15:34


کیانو ریوز در حال مذاکره برای حضور در فیلمی از دنیای سینمایی مارول است

طبق تازه ترین اخبار کیانو ریوز در حال مذاکره برای حضور در فیلمی از دنیای سینمایی مارول است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در این رابطه صحبت هایی داشته که در ادامه این خبر می توانید آن را بخوانید. 

مدتی پیش بود که شایعاتی مبنی بر حضور Keanu Reeves (کیانو ریوز) در فیلم The Eternals (اترنالز) از کمپانی مارول منتشر شد، ولی توسط هیچ منبعی تایید نشد و در حد همان شایعه باقی ماند. حال در جدیدترین اخبار، تایید شده که ریوز در حال مذاکره با کمپانی مارول برای بازی در یکی از فیلم های این کمپانی است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به تازگی و در جریان تور مطبوعاتی فیلم Spider-Man: Far From Home اعلام کرده که از مدت ها پیش مذاکراتی با ریوز برای حضور در فیلم های مارولی آغاز شده است، ولی او نگفته که دقیقا برای بازی در کدام فیلم ها با این بازیگر مذاکره شده است. فایگی با شوخی گفت:

ما تقریبا در هر فیلمی که قرار است بسازیم، با او صحبت می‌کنیم. نمی‌دانم که چه زمانی او به دنیای سینمایی مارول خواهد پیوست یا اصلا این اتفاق در نهایت رخ خواهد داد، اما علاقه دارم تا به نحوی درست و صحیح با او همکاری کنم.

در واقع موقعیت مشابهی برای جیک جیلنهال نیز وجود داشت که طبق گفته فایگی با او در چندین پروژه مذاکره کرده بودند و در نهایت او نقش میستریو را در فیلم سینمایی Spider-Man: Far From Home پذیرفت و فایگی امیدوار است که شرایط مشابهی نیز برای ریوز رخ دهد و شاهد حضور او در دنیای سینمایی مارول باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو