فیلم هایی که به زودی به نمایش خانگی می آیند

فیلم هایی که به زودی به نمایش خانگی می آیند


منبع: نمناک

353

1398/4/1

16:00


اگر برایتان جالب است که با فیلم هایی که به زودی به نمایش خانگی می آیند بیشتر آشنا شوید ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک را از دست ندهید.

فیلم هایی که به زودی به نمایش خانگی می آیند

مجوز نمایش این فیلم ها در نمایش خانگی صادر شد

شبکه نمایش خانگی این روزها با پخش سریال هیولا ، سالهای دور از خانه و رالی ایرانی بیننده های زیادی دارد که در روزهای مختلف هفته منتظر پخش قسمت جدید مجموعه محبوبشان می مانند.

علاوه بر سریال های نمایش خانگی مجوز نمایش چند فیلم سینمایی برای نمایش در این شبکه صادر شد که در ادامه به معرفی بیشتر آنها می پردازیم.

معرفی فیلم های جدید نمایش خانگی

مجوز نمایش فیلم هایی چون آهوی پیشونی سفید 2 ، آستیگمات ، شکلاتی , مارموز ، ترانه و شعله ور در نمایش خانگی صادر شد .به بهانه صدور مجوز نمایش این فیلم ها در نمایش خانگی به معرفی مختصر این آثار جدید نمایش خانگی می پردازیم.

مارموز به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی

مارموز فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی است که آذرماه سال 97 اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرد و به فروشی بیش از شش میلیارد تومان دست یافت.

حامد بهداد

نقش متفاوت حامد بهداد در فیلم مارموز

این فیلم با فضایی کمدی ، سیاسی ماجرای مردی به نام قدرت را به تصویر میکشد که سودای قدرت دارد و بازیگرانی چون حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی، مانی حقیقی، محمد بحرانی، عیسی یوسفی پور، سیاوش چراغی پور، مرتضی زارع، بهزاد قدیانلو و فرهان معین زاده در آن به ایفای نقش پرداختند.

آستیگمات به کارگردانی و تهیه کنندگی مجید رضا مصطفوی

آستیگمات با بازی بازیگرانی چون محسن کیایی، مهتاب نصیرپور، هادی حجازی فر، حسین پاکدل ، سیامک صفری ،باران کوثری ، نیکی کریمی و بهنوش بختیاری داستانی از یک خانواده پر تنش است که بحران نوجوانی ، جدایی و مشکلات دیگر از ماجراهای محوری آن است.

محسن کیایی و باران کوثری

نقش آفرینی محسن کیایی و باران کوثری در فیلم آستیگمات

آستیگمات آبان ماه سال 97 در سینماهای کشور اکران شد و به فروشی بیش از یک و نیم میلیارد تومان دست یافت.

شعله ور به کارگردانی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی

شلعه ور ساخته جدید حمید نعمت الله است که اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و مردادماه سال گذشته در سینماهای کشور اکران شد و به فروشی بیش از یک میلیارد تومان در گیشه سینماها دست یافت.

امین حیایی

امین حیایی با فیلم شعله ور در نمایش خانگی

بازیگرانی چون امین حیایی، دارا حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، مژگان صابری و پانته آ مهدی نیا در فیلم شعله ور ایفای نقش کردند و این فیلم داستان مردی است که در چالش وجودی خودش گیر افتاده است.

شکلاتی به تهیه کنندگی ایرج محمدی روزبهانی و کارگردانی سهیل موفق

شکلاتی یکی دیگر از فیلم هایی است که در حوزه کودک و نوجوان ساخته شد و آذرماه 96 اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرد و به فروشی بیش از 500 میلیون دست یافت.

فیلم شکلاتی

شبنم مقدمی و محمدرضا شیرخانلو در فیلم شکلاتی

شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی، محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده، شھره لرستانی و داریوش اسد زاده در کنار بازیگران کودکی چون:محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمد حسین بلوکات، سامان میرحسینی، شھاب شیر مردی و ھمراز اکبری در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

آهوی پیشونی سفید 2 به تهیه کنندگی و کارگردانی سید جواد هاشمی

آهوی پیشونی سفید هم یکی از کارهای مورد استقبال در حوزه کودک و نوجوان است که مهرماه سال گذشته در سینماهای کشور اکران شد و مورد استقابل ویژه ای از سوی مخاطبان قرار گرفت.

لیلا اوتادی و ترلان پروانه

بازی لیلا اوتادی و ترلان پروانه در فیلم آهوی پیشونی سفید 2

بازیگرانی چون ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیررضا احمدی، محمدرضا شریفی نیا، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبداللهی، حسام نواب صفوی، ساغر عزیزی و امیر سهیلی در آن به ایفای نقش پرداختند.

منتظر پخش این فیلم ها از نمایش خانگی باشید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو