گلایه الهام پاوه‌نژاد از نظرات مردم درباره تغییرات ظاهری‌اش

منبع: برترین ها

61

1398/4/1

20:32


الهام پاوه‌نژاد با اشاره به سال‌های فعالیتش در حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون، از دخالت، اظهارنظر و سرک کشیدن در زندگی خود از طریق شبکه‌های اجتماعی انتقاد کرد.

خبرآنلاین: الهام پاوه نژاد با انتشار تصاویری از خود در سریال «همسران» در اینستاگرام، درباره فعالیت‌های هنری‌اش در طی این سال‌ها نوشت: «این منم، سال ۷۳ وقتی ۲۳ ساله بودم و چهارسال بود که‌وارد جهان بی‌پایان بازیگری شدم. الان ۴۷ ساله هستم و ۲۴ سال مستمر کار و زندگی کردم، به سن همان دختری که در عکس می‌بینید.

برای گذاشتن این عکس دلایل زیادی داشتم که شاید سطحی‌ترین، خنده‌دارترین آن جملاتی‌ست که گاهی برخی به من میگن: چقدر پیر شدی! چقدر عمل کردی! لاغر شدی! وااای چقدر چاق شدی، موهانو چرا رنگ نمی‌کنی؟! تو کجا و مریم ساده همسران کجا ؟!!!!و.....کاش کمی قبل هر اظهارنظر فکر کنیم. بی‌شک هر انسانی در طول ۲۴ سال هزار تغییر فیزیکی و روحی خواهد داشت.

اگر این جهان اجتماعی امکان ارتباطات را بیشتر کرده، به خودمان اجازه ندهیم با این منطق که صفحه عمومی‌ست به هرچیزی سرک بکشیم و دخالت و اظهارنظر کنیم. از این جهان هزار استفاده‌ پیش‌برنده و تعالی بخش می‌شود داشت که کمترین آن‌ بالا بردن فرهنگ، به ویژه فرهنگ معاشرت است. امید داشته باشیم و آرزو کنیم که این حرکت عمر رو به تعالی باشد نه انحطاط. امید که با به یادآوردن نام‌مان لبخندی بر لب یا گرمایی در دل بنشیند.

برای من این عکس‌ها مرور تمام آرزوهایم در آغاز این راه و مشکلات و سختی‌ها و حامیانم،..... بود. عکس را گذاشتم که به خودم یادآوری کنم: در ره عشق ایثار باید نه انجام وظیفه....»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو