عکس احساسی و زیبا دختر و پسر مهران مدیری در یک قاب

منبع: کولاک

176

1398/4/1

23:37


مجله اینترنتی کولاک : ساعتی پیش عکسی زیبا و تماشایی از فرزندان مهران مدیری در کنار یکدیگر در فضای مجازی منتشر شد :

شهرزاد مدیری متولد ۱۳ بهمن ۱۳۷۵ در تهران، طراح است؛فارغ التحصیل رشته طراحی لباس است، او دختر کارگردان و بازیگر محبوب، مهران مدیری می باشد علاقه ای به بازیگری ندارد و پدرش هم گفته او را به یک بازیگر نمی دهد.

شهرزاد کوچکترین عضو یک خانواده هنری است، پدرش چهره شناخته شده بازیگری است، تنها برادرش فرهاد در کار موسیقی می باشد و مادرش به ادبیات علاقه دارند.

از پدرش بعنوان یک همبازی برای گل کوچیک و وسطی یاد می کند و می گوید در زمان قهر ، پدرش برای آشتی پیش قدم می شود و با توضیح منطقی یا با قربان صدقه رفتن او را راضی می کند.

به همراه دوستانش یک برند طراحی لباس بنام لورلای دارد که صفر تا ۱۰۰ طراحی و دوخت را برعهده دارند، لباس آنها برای افراد خاصی و بصورت تکی دوخته می شود.

در رشته نفاشی و موسیقی در کنار برادر فعالیت می کند و می گوید هرگز به بازیگر شدن فکر نمی کند، البته اگر پدر بخواهد برایش بازی کنم، اینکار را انجام خواهم داد.

شهرزاد آرام و شمرده حرف می زند و بیشتر پاسخ های او کوتاه است، در همه ایونت هایی که برای طراحی و فشن در کشورهای مختلف دایره می شود خود و گروهش را به آنجا می رساند.

شهرزاد مدیری تا قبل از اکران ساعت پنج پدرش در سال ۹۶ ناشناخته بود، اما بتازگی او را بیشتر در فستیوال های هنری و تئاتری هم می بینیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو