فال روزانه ۰۲/ ۰۴/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۰۲/ ۰۴/ ۱۳۹۸


منبع: برترین ها

121

1398/4/2

02:01


فال روزانه ۰۲/ ۰۴/ ۱۳۹۸

فال روزانه یکشنبه 2 تیر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 2 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال و پرانرژی، جذاب، خلاق و طرفدار صلح و آرامش هستید. همه خوب می دانند که می توانند با خیال راحت روی شما حساب باز کنند و به همین دلیل هم در محل کارتان مسئولیت های زیادی به عهده ی شما گذاشته می شوند. اگر بتوانید حسادت، خودخواهی و اعتماد به نفس بیش از حدتان را تحت کنترل در بیاورید در زمینه ی حرفه ای موفقیت های زیادی را کسب خواهید کرد. مشکلانی که برای مدتی طولانی شما را آزار داده اند امسال بالاخره رو به حل شدن خواهند رفت. شما دارید وارد مرحله ی جدیدی از زندگیتان می شوید که در آن پاداش زحماتی که پیش از این کشیده اید را به دست خواهید آورد و به خاطر تلاش هایتان مورد تشویق و تأیید قرار خواهید گرفت. در سالی که پیش رو دارید وضعیت مالی شما به میزان قابل توجهی پیشرفت خواهد کرد و امنیت مالی و رضایت خاطر را تجربه خواهید کرد. در تمام طول سال دوستان و اعضای خانواده تان شما را مورد حمایت خود قرار خواهند داد. مسائل حقوقی امسال برای شما به سادگی پیش نخواهند رفت و باید سعی کنید تا جای ممکن از درگیری های حقوقی خودداری کنید و از پذیرفتن ضمانت دیگران نیز تا جای ممکن پرهیز کنید، زیرا احتمال اینکه این کار شما را به دردسر بیندازد زیاد خواهد بود. آنهایی که نیمه ی گمشده ی خود را پیش از این پیدا کرده اند امسال شانس زیادی برای رفتن به خانه ی بخت خواهند داشت. سفرهای زیارتی و فعالیت های مذهبی آرامش خاطر بینظیری را برای شما به ارمغان خواهند آورد. ماه های ایر، مهر، دی و اردیبهشت بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۰۲/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شما امروز احساس می کنید که انگار در راهتان به یک دیوار آجری برخورده اید. احساسات شما آشفته هستند و نسبت به همیشه لجبازتر شده اید. با این حال قدرتی فوق العاده امروز در درون شما جان گرفته است که اگر به ندای درونتان توجه کنید می توانید از آن به نفع خودتان استفاده کنید. هر چقدر کمتر در جستجوی پیدا کردن راه فرار از این شرایط باشید خیلی راحت تر آن را پیدا خواهید کرد و انگار دستی نامرئی شما را به سمت مسیری که باید در پیش بگیرید هدایت خواهد کرد. اگر قرار است با شخصی تماس بگیرید اما او تماس هایتان را جواب نمی دهد به جای قهر کردن کمی دست نگه داشته و سپس مجددا با او تماس بگیرید و مطمئن باشید که حتما توضیح قانع کننده ای برای این کارش دارد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۴/ ۱۳۹۸

حتما این را شنیده اید که می گویند «بخند تا دنیا به رویت بخندد»! امروز از صبح که بیدار می شوید مدام این جمله را با خودتان تکرار کنید. برای داشته هایتان و افرادی که دور و برتان را گرفته اند و دوستشان دارید خدا را شکر کنید. احساس خوبی که درونتان را در برگرفته است به دیگران هم منتقل کنید. شما در حال حاضر در شرایطی قرار گرفته اید که اگر ذهنتان را متمرکز کنید کارهای بسیاری را به انجام خواهید رساند. به ذات واقعی خود وفادار باشید تا با چشمان خودتان ببینید که چطور فرصت ها یکی پس از دیگری سر راهتان قرار می گیرند. امروز می تواند بهترین و یا بدترین روز امسالتان باشد، همه چیز فقط و فقط به خود شما بستگی دارد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز اصلا روز خوبی برای شوخی های افراطی و به ویژه شوخی های فیزیکی نیست. اگر نمی خواهید اطرافیانتان را از خودتان دلخور کنید و اگر تحمل دیدن واکنش های تند آنها را ندارید شاید بهتر باشد امروز کلا شوخی کردن را کنار بگذارید. همچنین، به شما توصیه می کنیم که امروز از انجام کارهایی که پیش از این انجام نداده اید نیز خودداری کنید. البته که داشتن جسارت و امتحان کارها و روش های جدید کار بسیار خوبی است، اما حتی بهترین کارها هم گاهی می توانند برایمان دردسر درست کنند. امروز تا جای ممکن در خانه بمانید و سر خودتان را با کارهایی که می دانید در انجام آنها از تبحر کافی برخودار هستید گرم کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز با موانع و مخالفت های زیادی روبرو خواهید شد، اما بهتر است تمام سعی خودتان را بکنید که به این شرایط اجازه ندهید دست و پایتان را گرفته و شما را از حرکت باز دارد. کلید موفقیت شما در رویارویی با این شرایط این است که فکرتان را به کار انداخته و منطقی برخورد کنید و همچنین نگرش مثبت خود را حفظ نمایید. شما امروز می توانید با درک کردن دیگران و احترام گذاشتن به آنها حتی در پرتنش ترین شرایط ممکن نیز تعادل را برقرار کنید، پس این توانایی خود را به بهترین شکل ممکن به کار بگیرید. اگر در اطرافتان افرادی را می شناسید که می دانید دارند به هر نحوی به خاطر دیگران از خودگذشتگی می کنند سعی کنید برایشان کاری انجام دهید و حالشان را خوب کنید!

فال روزانه ۰۲/ ۰۴/ ۱۳۹۸

کنار هم گذاشتن قطعه های پازل امروز کار ساده ای نخواهد بود و درک اینکه چرا اوضاع اینقدر پیچیده شده است هم برای شما کار سختی خواهد بود. سر خودتان را با فکر کردن در مورد چیزهایی که درکشان نمی کنید به درد نیاورید. در چنین روزی توجه کردن به اطراف و گوش کردن به حرف های دیگران و تماشای جریان امور در سکوت کامل، کلید موفقیت شما خواهد بود. اگر بین شما و شخصی که دوستش دارید مشکلی به وجود آمده است بهتر است به او اجازه بدهید در مورد احساسات خود و دلایل کارها و رفتارهایش صحبت کند، بدون شک هر دوی شما باید در رفتارتان تجدید نظر کنید، اما پیش از هر کاری باید با کمک هم تغییراتی که لازم است ایجاد شوند را پیدا کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز می تواند یک روز خیلی مفید و پربازده باشد. شما در شرایط جسمی و روحی فوق العاده ای قرار دارید که به شما اجازه می دهد در تمام تلاش هایی که می کنید موفق باشید. امروز همچنین می تواند فرصت خیلی خوبی برای تجدید نظر در برخی رفتارها و همین طور بررسی مجدد اهداف بلند مدتتان باشد. کمی با خودتان خلوت کنید و در سکوت به این که زندگیتان پنج یا ده سال دیگر چه شکلی خواهد بود و اینکه کارهایی که الان انجام می دهید چه تأثیری روی آینده تان خواهند گذاشت فکر کنید. اگر می خواهید همه چیز همان طوری که خودتان دلتان می خواهد پیش برود باید از همین الان برای آن زمان برنامه ریزی کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز پذیرفتن دوستان و همکارانتان به همان صورتی که هستند برای شما کاری دشوار خواهد بود، به ویژه اگر حرفشان با عملشان یکی نباشد و وعده هایی که داده اند را عملی نکنند. شما از دوستان خود انتظار ندارید که کامل و بی نقص باشند، ولی از آنها می خواهید صادق و وفادار باشند و حداقل به نظر خودتان این انتظار چندان زیادی نیست. شاید دیگران فکر کنند که شما فردی خشک و سرسخت هستید، ولی شما هم به خوبی هر شخص دیگری می توانید خودتان را با تغییرات انطباق دهید. مسئله این است که شما دوست ندارید کسی فقط به خاطر این که خودش فکر می کند شما از کاری خوشتان خواهد آمد شما را مجبور به انجام آن بکند.

فال روزانه ۰۲/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شما امروز می خواهید همه به شما به چشم یک پادشاه نگاه کنند و حاضر هستید برای نشان دادن برتری و تسلط خود نسبت به دیگران بیش از هر زمان دیگری تلاش کرده و زحمت بکشید. با این حال کسانی که شما را خوب می شناسند می دانند که شما دارید ادای فردی قدرتمند را در می آورید تا کمبودهایی که در درون خود احساس می کنید را مخفی کنید. خوشبختانه مکالمه ای که بدون هیچ مقدمه قبلی برایتان پیش خواهد آمد فراتر از مکالمه ای سطحی پیش رفته و حقیقت بزرگی را برای شما آشکار خواهد کرد. هیاهوی دنیای اطرافتان سر شما را به درد آورده است، هدفونتان را توی گوشتان گذاشته و به موسیقی مورد علاقه تان گوش کنید و راه را به هر صدای مزاحمی ببندید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز ایمانی که به اعتقادات خود دارید آنقدر محکم است که نمی توانید کارهایتان را از عقاید خود جدا کنید و آماده هستید تا بر اساس ایمان محکم خود دست به هر کاری که در جهت آن باشد بزنید. بهتر است مواظب باشید متعصبانه رفتار نکنید و نسبت به نظرات مخالف با ذهنی باز رفتار کنید تا دچار اشتباه و سرخوردگی نشوید. اگر موقعیتی پیش آمد که باعث عصبانیت شما شد به جای آن که داد و قال به راه بیندازید سعی کنید نفس عمیق کشیده، تا ده بشمارید و به این فکر کنید که آیا این مسئله تا یک سال دیگر هم اهمیت خواهد داشت؟ اگر با استفاده از این روش خشم خود را مهار کنید تا آخر شب خواهید دید که بیهوده تا این حد عصبانی شده بودید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز ایده های فوق العاده خلاقانه ای در سرتان موج می زنند ولی انتخاب یکی از آنها و تلاش برای رسیدن به نتیجه مطلوب کاری دشوار به نظر می رسد. شما نمی توانید تمام افکار و ایده های خود را عملی کنید، پس منطقی باشید و هدفتان را درست انتخاب کنید. فکر یک مسافرت پر هیجان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، ولی متاسفانه در حال حاضر نمی توانید چمدانتان را بسته و هر کجا که دلتان خواست بروید. شما فعلا شرایط لازم برای این کار را ندارید، پس فانتزی های ایده آل گرایانه خود را کنار گذاشته و به دنیای واقعی بازگردید. شاید قبل از پایان تابستان بتوانید سفری هر چند کوتاه داشته باشید ولی الان وقت این کار نیست.

فال روزانه ۰۲/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز کمی به حساب و کتاب هایتان بپردازید و برای ماهی که در پیش دارید برنامه ریزی و بودجه بندی کنید. شاید امیدوار باشید که بتوانید رابطه ای دوستانه را به رابطه ای عمیق تر و جدیتر تبدیل کنید، ولی هر بار که می خواهید بحث را به جایی که خودتان می خواهید بکشید طرف مقابلتان موضوع را عوض کرده و راجع به چیزهای بی ربط حرف می زند و طفره می رود. هر چند در حال حاضر خیلی به این که بتوانید به مقصودتان برسید امیدوار هستید و نگرش مثبتی به این جریان دارید، باید در نظر داشته باشید که با اصرار کردن تنها خودتان را از چشم طرف مقابل می اندازید. بر عکس آنچه فکر می کنید اگر دست از تقلا کردن بردارید نتایج بهتری به دست خواهید آورد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شاید مسائلی که در منزل دارید نگذارند روی کارتان خوب تمرکز کنید، ولی این کار تنها باعث خواهد شد در محل کارتان نیز به مشکل بربخورید. پس فکر کردن به مشکلات را برای وقتی بگذارید که به خانه باز می گردید. تغییراتی که این اواخر در رابطه عاطفی شما به وجود آمده اند همچنان دارند زندگی شما را به گونه ای که انتظارش را نداشته اید تحت تأثیر قرار می دهند. با وجود آن که از رابطه قبلی خود خیلی راضی بوده و یاحتی هنوز هم مشکل خاصی ندارید ناگهان یک نفر دیگر توجه شما را به خود جلب کرده است. بهتر است احتیاط کنید زیرا این به احتمال زیاد احساسی زودگذر و یا سوء تفاهمی احمقانه است که ارزش آن را ندارد که بخواهید رابطه خود را بخاطر آن به خطر بیندازید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۴/ ۱۳۹۸

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو