موهای زاید پشت لب را با یک ادویه محو کنید + روش

منبع: زیبامون

208

1398/4/2

19:18


اگه دوست دارید که با روش های خانگی از شر موهای زاید صورت و مخصوصا پشت لب ها خلاص بشید، حتما با ما همراه باشید تا 2 دستور فوق العاده موثر رو بهتون یاد بدیم.

موهای زاید پشت لب را با یک ادویه محو کنید + روش

ادویه ها، خواص بسیار زیاد و تعجب آوری دارن که واقعا استفاده از اونا، می تونه کمک زیادی به سلامت بدن کنه و اگه این خواص رو به خوبی بشناسیم، می تونیم به سادگی برای زیباتر شدن صورت، پوست و اندام هم ازشون استفاده کنیم. یکی از این ادویه ها، زردچوبه هستش که برای روشن کردن پوست و همچنین از بین بردن موهای زاید صورت و مخصوصا پشت لب ها، واقعا موثر و فوق العاده اس. دو دستوری که در ادامه بهتون یاد میدیم، از بهترین روش هایی هستن که می تونید با اون، موهای زاید پشت لب را محو کنید:

 

از بین بردن موهای زاید صورت و پشت لب با زردچوبه، ماست و آرد نخودچی

مواد مورد نیاز:

نصف یک قاشق چایخوری زردچوبه

یک قاشق چایخوری آرد نخودچی

یک قاشق چایخوری ماست

 

روش تهیه و استفاده:

توی یه کاسه، تمام مواد رو با هم میکس کنید تا به شکل خمیری دربیاد. این خمیر رو پشت لب ها یا به تمام پوست صورت بمالید و یک دقیقه به آرومی ماساژ بدید و بعد اجازه بدید که 15 تا 20 دقیقه بمونه. سپس پوست صورت رو با آب سرد بشورید و خشک کنید. بهتره 2 بار در هفته، از این ماسک استفاده کنید تا شاهد از بین رفتن موهای زاید صورت بشید.

نکته:

اگه مقدار زردچوبه رو زیاد کنید، ممکنه باعث زرد شدن رنگ پوست بشه که البته با یکی دوبار شستن، کاملا از بین میره، البته برای نتیجه گیری بیشتر و بهتر، بهتره که مقدار زردچوبه بیشتر باشه که هم به حذف موهای زاید کمک کنه و هم باعث روشن تر شدن رنگ پوست بشه که پیشنهاد می کنیم برای حل مشکل زرد شدن رنگ پوست، حتما این کار رو قبل از حمام کردن انجام بدید.

 

زردچوبه

 

از بین بردن موهای زائد صورت و پشت لب با زردچوبه و آرد لپه

مواد مورد نیاز:

یک قاشق چایخوری زردچوبه

یک قاشق غذاخوری آرد لپه

کمی آب

 

روش تهیه و استفاده:

مواد رو با هم مخلوط کنید تا حالت نرم و خمیری پیدا کنه و بعد، اونو به روی صورت یا پشت لب ها بمالید و منتظر بمونید تا خشک بشه و بعد به صورت خلاف جهت رشد موها، این ماسک از روی پوست پاک کنید. از این ماسک هم 2 بار در هفته تا مشهود شدن نتیجه دلخواه، استفاده کنید.

 

آرد لپه

 

خواص ادویه زردچوبه برای رفع موهای زاید پشت لب

هم ادویه زردچوبه و هم باقی موادی که در تهیه این ماسک ها گفته شده، دارای مواد موثره ای برای کاهش رشد مو و تضعیف فولیکول موها هستن و همچنین می تونن تمام آلودگی های موجود در منافذ پوست رو جذب کنن که همین مسئله باعث میشه که موهای زاید، از داخل فولیکول کنده بشن و از بین برن.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو