1544362222

دنی بویل کارگردان انگلیسی برنده جایزه اسکار معتقد است بهترین گزینه برای بازی در نقش مامور ۰۰۷ بعد از دنیل کریگ کسی نیست جز رابرت پتینسون ستاره سری فیلم‌های «گرگ و میش». بویل در حالی از پتینسون حمایت کرده که این هنرپیشه به تازگی به عنوان بازیگر نقش بتمن در سه‌گانه سینمایی جدید برادران وارنر معرفی شده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از آی سینما، بویل که قرار بود بیست و پنجمین فیلم جیمز باند را کارگردانی کند و در میانه مرحله نگارش فیلمنامه از ساخت این فیلم انصراف داد، در مصاحبه با گاردین گفته هنگام تماشای فیلم علمی‌-تخیلی «زندگی والا» ساخته کلر دنی به این نتیجه رسیده که رابرت پتینسون بهترین انتخاب برای حضور در نقش جیمز باند است.

سازنده فیلم «میلیونر زاغه نشین» در این باره توضیح داده: «خیلی عجیب است، چون نشسته بودم و فکر می‌کردم وای خدا، باید او (پتینسون) را برای جیمز باند بعدی انتخاب کنند.

نکته جالب آن است که بویل در این گفت‌وگو بار دیگر از فاش کردن جزئیات دقیق دلیل قطع همکاری با پروژه «جیمز باند ۲۵» سر باز زده و فقط گفته تهیه کنندگان از فیلمنامه‌ای که او و همکار قدیمی‌اش جان هاج برای این فیلم نوشته بودند، رضایت نداشتند.

کمپانی مترو گلدوین مه‌یر بعد از کناره گیری بویل اعلام کرد که کری فوکوناگا را به عنوان کارگردان فیلم جدید مامور ۰۰۷ انتخاب کرده و فیلمبرداری فیلم از ماه گذشته آغاز شده است. هرچند که بروز حادثه برای دنیل کریگ حین فیلمبرداری باعث وقفه در تولید فیلم شده است.

پتینسون در حالی برای بازی در نقش بتمن در سه‌گانه جدید ابرقهرمانی انتخاب شده که یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد جوانان ۱۸ تا ۲۴ ساله بیش از سایر تماشاگران از حضور او در نقش شوالیه سیاه گاتام راضی هستند.