کلبه های باکلاس و مدرن در آینده چه شکلی هستن؟ + تصاویر

کلبه های باکلاس و مدرن در آینده چه شکلی هستن؟ + تصاویر


منبع: نمناک

583

1398/4/3

10:41


گروه معماری کوچکی به نام " Bert " در طی رونمایی اخیر خود از کلبه های جنگلی مدرنی به نام " Baumbau " پرده برداری کردند که مناسب زندگی در جنگل ها هستند.

کلبه های باکلاس و مدرن در آینده چه شکلی هستن؟ + تصاویر

کلبه های جنگلی و مدرن چوبی آینده!

همواره اغلب اوقات زمانیکه در رویای خود غرق شده ایم، به آرزوهایی فکر می کنیم که می توانند آرامش بخش لحظه ای ما باشند که قطعا جذابیت بسیار زیادی دارند و دوست داریم تا هر چه سریع تر به آن برسیم. با این حال یکی از آرزوهایی که اکثر ما ممکن است آنرا در ذهن خود تصور کرده باشیم، زندگی رویایی و جالبی در جنگل می باشد که این نیازمند خانه ای رویایی خواهد بود.

این می تواند ریشه در سخت و دشوار بودن زندگی در شهر باشد و این سختی شاید در اکثر ما دیده شود و به همین دلیل بیشتر تلاش می کنیم تا در اولین فرصت و زمان اضافی همراه با دوستانمان به طبیعت برویم و اوقات فراقت را در آنجا بگذرانیم. با این حال زندگی کردن در جنگل های بزرگ نیز سختی های خود را دارا می باشند و شاید در اثر روبرو شدن با دشواری هایی که دارد، دیدمان نسبت به این رویا تغییر یابد!

با این حال علیرغم پیشرفت تکنولوژی در عرصه های گوناگون، خانه ها نیز در حال تغییر و تحول و مدرن شدن می باشند و سبک و سیاق گذشته خود را از دست داده اند و سعی و تلاش بر آن است تا در کنار جذابیت و زیبایی، فضای کمتری را اشغال کنند که نام چنین خانه هایی بیشتر با عنوان خانه های مدرن مینیمالیست شناخته می شود.

از این رو گروه معمار کوچکی به نام " Bert " از خانه های جدید و مدرن خود به نام " Baumbau " رونمایی کردند که خانه های مینیمالیست و مدرنی می باشند که مناسب زندگی در جنگل ها هستند و با وجود ابعاد کوچکی که دارند می توانند نیاز هر انسان را برطرف کنند. برای مثال این خانه های منحصر بفرد دارای آشپزخانه، حمام، اتاق خواب، اتاق نشیمن و... می باشند.

اما چگونه چنین چیزی ممکن است که در خانه ای با این ابعاد بتوان تمام نیازهای اصلی را برطرف کرد؟ علت بسیار ساده است و آن هم پیشرفت تکنولوژی و فناوری می باشد.

با این حال اگر شما نیز قصد خرید چنین خانه هایی را دارید، می توانید در سفارش خود تعداد طبقات را نیز لحاظ کنید که هر چه تعداد طبقات بیشتر باشد قطعا آپشن های بیشتری برای زندگی خواهید داشت.

همچنین طبق گزارشات انجام شده، گفته می شود این خانه های چوبی و مدرن تا بهار سال 2020 میلادی به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

کلبه های جنگلی لاکچری و مدرن در آینده چه شکلی هستند؟ + تصاویر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو