در فیلم جدید ماتریکس مایکل بی جردن نقش اصلی را برعهده خواهد داشت!

منبع: بلاکس آپ

229

1398/4/4

15:50


در فیلم جدید ماتریکس مایکل بی جردن نقش اصلی را برعهده خواهد داشت!

به تازگی خبری خوشحال کننده برای طرفداران سری ماتریکس (The Matrix) منتشر شده است که بر اساس آن قسمت جدیدی از این سری در دست ساخت است و در آن مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) ایفای نقش خواهد داشت. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

مدتی پیش خبری مبنی بر ساخت قسمت جدید سری ماتریکس منتشر شد که بعد از آن اعلام شد که شایعه بوده و قسمت جدیدی در کار نیست. حال طبق تازه ترین اخبار بنظر می رسد که این خبر شایعه نبوده و واقعا قسمت جدید سری فیلم The Matrix (ماتریکس) ساخته خواهد شد. طبق خبری که منتشر شده کمپانی برادران وارنر در حال ساخت قسمت جدیدی از این مجموعه هستند و لی لی و لانا واچوفسکی نیز وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند. همچنین در این خبر گفته شده که مایکل بی جردن، بازیگر نقش اریک کیلمانگر در فیلم سینمایی Black Panther (بلک پنتر) و بازیگر فیلم Creed 2 (کرید ۲)، قرار است نقش اصلی قسمت جدید فیلم The Matrix را بازی کند و در این فیلم قرار نیست شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش نئو در فیلم جدید ماتریکس باشیم.

نویسندگی فیلم جدید ماتریکس برعهده زک پن خواهد بود. هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان این فیلم منتشر نشده و مشخص نیست که این فیلم دنبال سه قسمت قبل خواهد بود یا اینکه یک اسپین آف بحساب می آید. بنظر می رسد که فیلمبرداری قسمت چهارم ماتریکس در سال 2020 شروع خواهد شد و در سال 2021 نیز بر روی پرده سینماها خواهد رفت. با همه این اطلاعات هنوز کمپانی برادران وارنر واکنشی به این خبر نداشته اند و هنوز به صورت رسمی تایید نشده است. با این حال بنظر می رسد که ساخت قسمتی جدید از سری محبوب ماتریکس جدی تر شده است و به زودی شاهد اخبار رسمی تر خواهیم بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو