جورج کلونی قرار است یک فیلم اقتباسی برای شبکه نتفلیکس بسازد

منبع: بلاکس آپ

163

1398/4/4

15:50


جورج کلونی قرار است یک فیلم اقتباسی برای شبکه نتفلیکس بسازد

براساس اخباری که به تازگی منتشر شده، جورج کلونی قرار است یک فیلم اقتباسی برای شبکه نتفلیکس بسازد و خود نیز در آن ایفای نقش داشته باشد. شما برای دانلود جدیدترین فیلم های هالیوودی می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شده که جورج کلونی (George Clooney) قرار است برای شبکه نتفلیکس یک فیلم بلند اقتباسی بسازد. طبق خبری که وبسایت ورایتی منتشر کرده، کلونی با اقتباس از رمان «صبح به‌خیر، نیمه شب» نوشته لیلی بروکس-دالتون یک فیلم بلند برای شبکه نتفلیکس می‌ سازد. کلونی علاوه بر کارگردانی قرار است تهیه کنندگی را برعهده داشته باشد و در فیلم نیز ایفا نقش داشته باشد. نوشتن فیلمنامه این فیلم برعهده مارک ال.اسمیت خواهد بود. 

این کتاب که به عنوان یکی از بهترین رمان‌های سال 2017 معرفی شده بود، یک ماجرای آخرالزمانی است که داستان‌های موازی درباره آگوستین (با بازی کلونی) را روایت می‌کند. وی یک دانشمند تنها در قطب شمال و فضانوردی در سفینه فضایی است که تلاش دارد تا به خانه‌اش در زمین بازگردد. این فیلم که عنوان رسمی ندارد قرار است در ما اکتبر (مهر ماه) تولیدش آغاز شود. لازم به ذکر است که این فیلم اولین همکاری جرج کلونی با شبکه نتفلیکس است و بجز این او تا به الان با هیچ سرویس استریمی همکاری نداشته است. این فیلم اولین کارگردانی فیلم بلند کلونی پس از فیلم Suburbicon با بازی مت دیمون (Matt Damon) و جولین مور (Julianne Moore) برای پارامونت در سال 2017 و اولین فیلمی است که پس از بازی در «هیولای پول» سال 2016 برای سونی، در آن بازیگری می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو