تقدیر شهردار تهران از حجت‌الاسلام رئیسی

منبع: برترین ها

70

1398/4/4

23:44


شهردار تهران از رئیس قوه‌قضائیه به دلیل پیوستن به کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو تقدیر کرد.

خبرگزاری تسنیم: پیروز حناچی، شهردار تهران در آئین بهره‌برداری پروژه ساماندهی میدانگاه شهدای هفتم تیر که با حضور سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری و معاونین و مدیران شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: ابتدا یاد و خاطره شهدای به ویژه شهدای حادثه تروریستی هفتم تیر را گرامی می‌داریم.

وی ضمن خیرمقدم به خانواده معظم شهدای هفتم تیر، گفت: جمع‌آوری کارگاه ساختمانی در میدان هفت تیر پیش از این باید انجام می‌شد و در واقع فراهم کردن فضای امروز پیش از این باید انجام می‌شد، اما این اتفاق با کمی تاخیر انجام شده است.

شهردار تهران ادامه داد: در ارتباط با کارگاه‌های خصوصی نیز که در برخی از پیاده‌روها توسط شهروندان ایجاد می‌شود نیز، تذکراتی را به معاونین و شهرداران مناطق داده‌ام و تاکید کرده‌ام که باید این کارگاه‌ها جمع‌آوری شوند و حتی اگر نیاز باشد باید بخشنامه‌ها اصلاح شود.

حناچی همچنین از آماده‌سازی فضای تاریخی میدان امام خمینی خبر داد و گفت: به زودی این میدان تاریخی نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار تهران همچنین از اقدام اخیر حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه‌قضائیه گفت: امروز رئیس قوه‌قضائیه با استفاده از مترو به محل کار خود رفتند و در واقع حجت‌الاسلام رئیسی نیز با این اقدام به کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو پیوستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو