از کجا اپیلیدی بخریم؟

منبع: اوما

239

1398/4/5

00:28


از کجا اپیلیدی بخریم؟

امروزه خرید یک وسیله برای رفع موهای زائد یکی از دغدغه‌های خانم‌هاست. بسیاری تمایل به استفاده از اپیلیدی دارند اما اطلاعاتی در مورد انواع اپیلیدی، ویژگی‌های مختلف آنها و ... ندارند. در ادامه اطلاعاتی در مورد خرید بهترین اپیلیدی و اینکه از کجا اپیلیدی بخریم ارائه شده است.

یکی از بزرگترین دغدغه‌های تمامی خانم‌ها از بین بردن موهای زائد است از این رو ممکن است از روش‌های مختلفی نظیر موم، دستگاه‌های لیزر مو و برای اصلاح صورت از بند انداز برقی و ... استفاده کنند. یکی از لوازم شخصی برای از بین بردن موهای زائد خانم‌ها، دستگاه برقی اپیلیدی (اپیلاتور) است. استفاده از این دستگاه آسان است و به نوعی یکی از روش‌های اپیلاسیون محسوب می‌شود. اما اینکه از کجا اپیلیدی بخریم و اپیلیدی خریداری شده از چه برندی باشد، بسیار مهم است.

سوالات مختلفی از قبیل، از کجا اپیلیدی بخریم؟ دستگاه اپیلیدی چیست و چه برندهایی بهترین در ساخت اپیلیدی هستند؟ یک اپیلیدی خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ ممکن است در ذهن افراد وجود داشته باشد که در ادامه شیک فام توضیحاتی در مورد دستگاه اپیلیدی ارائه کرده است. برای انتخابی مناسب و هوشمندانه اطلاعاتی مبنی بر راهنمای خرید اپیلیدی بیان شده، فاکتورهای مهم خرید اپیلاتور و برندهای برتر اپیلیدی نیز مورد بحث قرار گرفته‌اند.

از کجا اپیلیدی بخریم؟ خرید اینترنتی و فیزیکی

از کجا اپیلیدی بخریم

بسیاری از خانم‌ها به دنبال  خرید اپیلیدی هستند به همین دلیل اطلاعاتی در مورد اینکه از کجا اپیلیدی بخریم در ادامه ارائه شده است. دستگاه اپیلیدی در انواع مدل‌ها از سوی برندهای مختلف طراحی و تولید می‌شود اما میزان کیفیت، عملکرد خوب و طول عمر بالا در تمامی مدل‌ها یکسان نیست که باید این مورد در نظر گرفته شود.

برای خرید اینترنتی اپیلیدی می‌توان از طریق فروشگاه شیک فام اقدام کرد. این فروشگاه یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که صدها مدل دستگاه اپیلیدی از برندهای معتبر را عرضه می‌کند. تمامی محصولات موجود در شیک فام کاملا اصل بوده و با بهترین قیمت ارائه می‌شوند. در نتیجه شیک فام می‌تواند بهترین گزینه با صدها مزایای متنوع نظیر تضمین قیمت اپیلیدی، گارانتی، تضمین اصالت، بازگشت وجه، عودت کالا و پرداخت در محل را ارائه کند.

برای خرید حضوری اپیلیدی می‌توان به روش سنتی اقدام کرد. خیابان فردوسی و خیابان جمهوری تهران از شاخص‌ترین نقاط برای خرید انواع لوازم از جمله لوازم شخصی برقی هستند. در این دو خیابان می‌توان اپیلاتورهایی اصل از بهترین برندها را خریداری کرد. البته صرف زمان بسیار، شلوغی و ازدحام جمعیت از معایب این خرید است به همین دلیل خرید اینترنتی اپیلیدی از فروشگاه شیک فام بهتر است.

تا اینجا اطلاعاتی در مورد اینکه از کجا اپیلیدی بخریم مورد بررسی قرار گرفت.

اپیلیدی چیست؟

دستگاه اپیلیدی که با نام اپیلاتور هم شناخته می‌شود دستگاه برقی و مکانیکی است که توانایی حذف کردن موقت موهای زائد نواحی مختلف بدن نظیر دست، پا، کشاله ران، ناحیه بیکینی و... در سطح فولیکی پوست را دارد.

روش کار اپیلیدی همانند مو چین و موم انداختن است یعنی موهای را از ریشه می‌کند. این عمل به واسطه گیره‌های فنری در سر دستگاه انجام می‌شود، گیره‌ها که معمولا دیسک‌های چرخنده و غلتطکی هستند موها را به صورت مستقیم از ریشه می‌کنند و در نتیجه پوستی عاری از هرگونه مویی اضافه را هدیه می‌دهند. اپیلاتورها دارای چند سری مختلف برای انواع پوست و نقاط مختلف بدن هستند.

امروزه دستگاه اپیلیدی در انواع و اقسام متنوع با امکانات مختلفی طراحی و تولید می‌شوند و میزان دارا بودن امکانات و تکنولوژی‌های به کار رفته تاثیری مستقیم بر رو قیمت دستگاه اپیلیدی دارد و از آنجا که یک دستگاه ایده آل باید متناسب با نیاز و پوست باشد افراد نیاز به راهنمای خرید اپیلیدی دارند.

راهنمای خرید اپیلیدی

خانم‌های خانه‌دار، شاغل و آرایشگر با مطالعه‌ی این راهنما دیگر در خرید دستگاه اپیلیدی گیج نمی‌شوند.

راهنمای خرید اپیلیدی

1- قابلیت ضد آب بودن:

معمولا اپیلاسیون بر روی پوست خشک بهتر انجام می‌شود اما اکثر خانم‌ها دوست دارند در حمام از دستگاه استفاده کنند دلیل این موضوع احساس درد کمتر به دلیلی خیس و نرم بودن پوست است. پس افرادی که مایل به استفاده از اپیلیدی در حمام هستند باید به ضد آب بودن ان دقت کنند تا بتوانند در حمام و بر روی پوست مرطوب هم از آن استفاده کنند. از بهترین اپیلاتورهای مجهز به این قابلیت می‌توان به  اپیلیدی براون، اپیلیدی پاناسونیک، اپیلیدی ریمینگتون اشاره کرد. در فروشگاه شیک فام (shikfam.com) مدل‌های متنوع خشک و مرطوب اپیلاتور موجود است.

2- برند سازنده:

هیچ گاه از برندهای نامعتبر و نام آشنا نباید خرید کرد.  اپیلیدی فیلیپس و اپیلیدی براون جزو پرفروش ترین و بهترین اپیلاتورهای بازار هستند چرا که کیفیت ساخت بالایی داشته و بهترین عملکرد را دارند البته برندهای دیگر نظیر پرینسلی، جمی، پروویو، پاناسونیک و سایر برندهای نام آشنا هم خوب هستند ولی دو برند گفته شده بهترینند.

3- تعداد سری برای قسمت‌های مختلف:

اگر از اپیلاتور فقط برای از بین موهای زائد دست و پا استفاده می‌شود نباید به تنوع سری‌ها اهمیت داد اما اگر برای پیلاسیون زیر بغل و سایر نقاط پوست نیز از دستگاه استفاده می‌شود حتما باید مدلی را انتخاب کرد که دارای سری‌های متنوعی برای ناحیه‌های مختلف باشد.

4- اپیلاتور سیمی یا بدون سیم:

استفاده از اپیلاتور شارژی (بدون سیم) در مسافرت و حمام مناسب‌تر است. تنها مشکل شارژ کردن آنها و احتمال تمام شدن شارژ وجود دارد اما مدل‌های با سیم، قوی‌تر بوده و نگرانی بابت تمام شدن شارژ وجود ندارد.

براساس قیمت اپیلاتور و بودجه مالی و نیاز، قابلیت اپیلیدی‌ها متفاوت است که بعضی دارای چراغ قوه درونی برای استفاده در محیط‌های تاریک و شب و قابلیت تنظیم سرعت اپیلاتور نیز هستند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شیک فام به آدرس shikfam.com مراجعه کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو