جرج کلونی فیلم جدیدش را برای نتفلیکس می‌سازد

منبع: آی سینما

173

1398/4/5

02:04


جرج کلونی فیلم جدیدش را برای نتفلیکس می‌سازد

آی سینما: جرج کلونی قراردادی امضا کرده که بر اساس آن فیلم بر اساس رمان «صبح بخیر نیمه شب» نوشته لیلی بروکز دالتون کارگردانی کند و خودش هم در آن بازی کند. این فیلم سینمایی برای پخش از نتفلیکس ساخته می‌شود.

مارک ال. اسمیت فیلمنامه را بر اساس رمان علمی‌-تخیلی بروکز دالتون می‌نویسد که بر اساس نظر منتقدان ادبی یکی از بهترین آثار منتشر شده در سال ۲۰۱۷ بود.

این داستان پسا آخرالزمانی درباره آگوستین (کلونی) یک دانشمند تنها در قطب شمال است و به شکل موازی ماجرای یک فضانورد درون یک سفینه فضایی در جو زمین هم دنبال می‌شود که قصد دارد به زمین برگردد. آگوستین تلاش می‌کند با این فضانورد ارتباط برقرار کند.

کلونی همراه با گرنت هسلو و دو کمپانی انانیموس کانتنت و سیندیکیت اینترتینمنت تهیه فیلم را بر عهده خواهد داشت و هنوز عنوان فیلم مشخص نشده است.

این نخستین فیلم سینمایی کلونی برای یک پخش کننده آنلاین و اولین همکاری او با نتفلیکس است. آخرین فیلمی که این سینماگر مشهور هالیوود کارگردانی کرد «سابربیکان» بود که در سال ۲۰۱۷ اکران شد. این نخستین حضور او به عنوان بازیگر در یک فیلم بعد از «هیولای پول» محصول ۲۰۱۶ خواهد بود.

9417

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو