افشانی تفنگ نشان داد و گلزار هم سیکس‌پک!

منبع: برترین ها

579

1398/4/5

09:24


«محمدرضا گلزار» که این روزها با فیلم «ما همه با هم هستیم» روی پرده سینماها دیده می‌شود، در آخرین پست صفحه اینستاگرام شخصی‌اش که کامنت‌هایش را هم بسته، عکسی از خودش منتشر کرده که تی شرتش را بالا زده تا عضلات بدنش دیده شود.

خراسان نوشت: «محمدرضا گلزار» که این روزها با فیلم «ما همه با هم هستیم» روی پرده سینماها دیده می‌شود، در آخرین پست صفحه اینستاگرام شخصی‌اش که کامنت‌هایش را هم بسته، عکسی از خودش منتشر کرده که تی شرتش را بالا زده تا عضلات بدنش دیده شود.

درحاشیه انتشار عکس گلزار با پوشش نامناسب

ظاهرا این عکس در یک باشگاه بدنسازی و در مقابل آینه گرفته شده و گلزار در این عکس، تمام تمرکزش را روی عضلات شکم خود جمع کرده و آمادگی فوق‌العاده خودش را به رخ کشیده است.

درست است که این روزها، فراوانی چنین عکس‌هایی در شبکه های اجتماعی، اصلا و ابدا کم نیست و چند دلیل مهم از منظر روان‌شناسی دارد اما درباره «محمدرضا گلزار»، ماجرا کمی متفاوت‌تر به نظر می‌رسد.

مورد دیگر، محسن افشانی است که همیشه با کارها و حرف هایش، سوژه داغ فضای مجازی است. کلیپی از محسن افشانی و همسرش در فضای مجازی در حال انتشار است که وی در این کلیپ یک اسلحه گرم و سرد را به نمایش می‌گذارد!

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

درحاشیه انتشار عکس گلزار با پوشش نامناسب

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو