مدل های جدید 2019 را از بهترین مزون های لباس تهران خریداری کنید!

منبع: آسمونی

1,430

1398/4/5

09:52


 

از نظر خانم ها در مهمانی ها تنها چیز که اهمیت دارد این است که شیک تر و درخشان تر دیده تر شوند. اگر همه خانم ها را نگوییم شاید اکثر آنها اینطوری دوست دارند باشند. فکر نکنم تصورم اشتباه باشید، وگرنه شما الان در حال خواندن این مقاله نبودید.

در تهران شهر روح زنده، هرچیزی را که در ذهنتان دارید را می توانید خریداری کنید. در این شهر پر از مزون های شیک و باکلاس با طرح های عالی وجود دارد. اگر به دنبال لباسی هستید که در هیچ یک از مزون لباس تهران آنرا پیدا نکرده اید پیشنهادات عالی را برای شما داریم.

مزون لباس چیست؟

شاید با بوتیک یا پاساژ آشنایی زیادی داشته باشید اما تعداد بسیار کمی هستند که مزون را بشناسند و خرید خودشان را انجام دهند.

 

لباس مجلسی botick

لباس مجلسی botick

 

مزون یک جای است که افراد همچون طراح، خیاط، مدیر و غیره در حال کار کردن هستند. تمام طرح های خودشان را براساس مدل های جدید 2019 می دوزند. یک بخشی از مزون را برای فروش لباس ها قرار می دهند.

یک ساعتی مشخص برای بازدید مشتریان در نظر گرفته اند و افراد می توانند در آن ساعت مشخص به مزون موردنظر بروند و خرید خودشان را انجام دهند. اگر به برندهای معروف مزون بروید با یک مکان کوچک روبرو نمی شوید بلکه فضای بسیار بزرگی را برای کارشان در نظر گرفته اند.

بهترین خرید را از مزون های معروف لباس در تهران انجام دهید

در فصل های تابستان و زمستان لباس های با طرح و رنگ متفاوت در سال های گذشته روانه بازار می شوند اما شاید چیزی که در ذهن شما وجوددارد را نتوانید از یک بوتیک یا فروشگاه خریداری کنید. به فکر دوخت لباس می افتید. اما پیشنهاد می کنم سری هم به مزون های داخل شه تهران بزنید، طرح های می بینید که تا به امروز آنرا ندیده اید.

 

لباس مجلسی botick

لباس مجلسی botick

 

مانتو یا پالتو زنانه شیک برای افرادی که خاص پوش هستند را می توانید در برندهای معروف مزون پیدا کنید. شاید این سوال برای شما بوجود آمده است که چرا بهترین خرید را در مزون های معروف می توانید انجام دهید.

در یک مزون طرحان  مختلف قبل از طرح کشیدن شروع می کنند به تحقیق که چه لباس های به چه خانم های می آیید و براساس یک اصول استاندارد شروع به دوخت می کنند.

چرا خانم های شیک همیشه مزون را ترجیح می دهند؟

خاص پسندها تنها به مزون می روند. چرا؟ صاحبان مزون تلاش خودشان را می کنند که طرح های را طراحی کنند که در سطح بازار وجود نداشته باشند.

  • شخصی دوزی و طراحی لباس را شروع می کنند؛ این می تواند دلیل موفقیت مزون های معروف باشد.
  • تبلیغاتی که در مکان های خاص انجام می دهند باعث جذب مشتریانی می شود که تنها به دنبال طرح های ویژه و جدید هستند.
  • از تمام کارهای خودشان طرح و نمونه دارند و مشتریان را علاقمند می کنند که از آنها دیدن کنند و سفارش کارهای مرتبط بدهند.

با خرید از بهترین مزون های لباس، زیباتر از همیشه به نظربرسید

وقتی خانم ها به مهمانی دعوت می شوند همیشه این دغدغه را دارند چه لباسی بپوشند. اما یکی دیگر چیزهای که ذهن این خانم ها را همیشه  درگیر می کند پوشیدن مانتو مجلسی که چه مدلی را خریداری کند تا بهتر دیده شوند.

 

لباس مجلسی botick

لباس مجلسی botick

 

همیشه این سوال را ازخودشان می پرسند چه طرح و رنگ آنها را زیباتر می کند و کدام مزون ها تناسب بین اینها را براساس اندام ها خانم ها طراحی کرده اند.

 

از کدام مزون لباس باکیفیت و قیمت مناسب را تهیه کنیم

فرق نمی کند که خانم یا آقا باشید، همیشه کیفیت و قیمت مهم بوده. اما بیشتر خانم ها به این نکات اهمیت می دهند مخصوصا اگر به یک مجلسی دعوت باشند و بخواهند باکلاس تر دیده شوند.

اگر کل شهر را زیر رو کردید اما مانتوی مورد نظر خودتان را خریداری نکرده اید پیشنهاد می کنم مزون لباس مجلسی که برندهای معروف دارند حتما خریداری کنید. محبوب ترین و معروف ترین برندها از نظر مشتریان راضی را در ادامه براتان معرفی می کنیم.

مشهورترین مزون های مانتو مجلسی در شهر تهران همیشه به یاد داشته باشید

  • مزون مانتوی شقایق تفرشی؛( com/shaghayeghtafreshi)
  • مزون معروف پروشات؛ اینستاگرام @mezonproshut
  • برند مشهور لوتوس؛ آدرس اینستاگرام @LOTUSMODE
  • محبوب ترین برند رایکا، کویین (queen_mezon_album, Instagram.com/manto_rayka)
  • خوش ذوق ترین برند، مزون مونا (@Monaagallery)
  • الهام گرفته از طبیعت؛ مانتو پد دیزاین (@pooddesignchane)
  • انتخاب شادترین طرح ها از مانتو داوین (davin_mezon)

و در انتها با انتخاب بهترین مزون لباس در تهران همچون الماس بدرخشید

مزون های متفاوت را برای شما معرفی کرده ایم و می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و زیباتر از چیزی که هستید بدرخشید. هرکدام از این مزون ها آلبوم های متفاوت براساس سن، رنگ پوست و اندام تان تهیه شده است.

تفاوتی ندارد که کدام مزون لباس را انتخاب کنید اما پیشنهاد می کنم قبل از هرچیزی با طراحان مزون مورد نظر مشورت کنید و چیزی که مدنظرتان است که بتوانید لذت ببرید را انتخاب کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو