داریوش یاری مطرح کرد: «فصل شکار» با نام «لیلاج» پیش از ماه محرم اکران می شود

منبع: سینما پرس

79

1398/4/5

11:52


سینماپرس: داریوش یاری کارگردان فیلم سینمایی «فصل شکار» که به «لیلاج» تغییر نام داده است از اکران این فیلم پیش از فرا رسیدن ماه محرم خبر داد.

داریوش یاری

سینماپرس: داریوش یاری کارگردان فیلم سینمایی «فصل شکار» که به «لیلاج» تغییر نام داده است از اکران این فیلم پیش از فرا رسیدن ماه محرم خبر داد.

به گزارش سینماپرس، داریوش یاری کارگردان فیلم سینمایی «فصل شکار» درباره آخرین وضعیت این فیلم که مدتی به دلیل مشکلات مالی متوقف شده بود، به مهر گفت: نام این فیلم به «لیلاج» تغییر پیدا کرده و مشکلات مالی فیلم هم به لطف و همت دوستان حل شده است از همین رو ما برای اکران عمومی «لیلاج» به معنی قمارباز با شرکت پخش راه عرفان قرارداد بسته‌ایم و در نظر داریم این اثر را پیش از ماه محرم به نمایش بگذاریم.

یاری با بیان اینکه هر چند این روزها ساخت فیلم سینمایی سخت و اذیت کننده شده است اما ما توانستیم از این مشکلات عبور کنیم، عنوان کرد: «لیلاج» یک فیلم متفاوت به لحاظ بصری است و بیشتر سکانس های آن روی آب، قایق و در طبیعت فیلمبرداری شده است به همین دلیل مخاطب با فیلمی متفاوت تر از آثار اکران شده در یک سال اخیر مواجه می شود ضمن اینکه به لحاظ قصه نیز با فیلم های آپارتمانی تفاوت دارد و امیدوارم مخاطبان زیادی به تماشای «لیلاج» بنشینند.

این کارگردان در پایان درباره دیگر فعالیت هایش اظهار کرد: سیما فیلم از من برای ساخت یک سریال محرمی دعوت کرده است و این روزها مشغول رایزنی درباره آن هستیم.

«فصل شکار» سومین فیلم بلند سینمایی داریوش یاری پس از «دخیل» و «کربلا جغرافیای یک تاریخ» است که موضوعی آسیب شناسانه در حوزه اجتماعی دارد و حامد کمیلی، مهران احمدی و مهیا دهقانی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند که تهیه کنندگی آن نیز بر عهده علیرضا ابوالقاسمی نژاد است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو